دادستان به دنبال عمر برای جهادی متهم سوریه اعدام

صادر شده در: 03/07/2020 - 19:04ویرایش: 03/07/2020 - 19:04 فرانسوی دادستان روز جمعه درخواست حبس ابد اتهامات ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

فرانسوی دادستان روز جمعه درخواست حبس ابد اتهامات تروریستی جهادی تایلر Vilus که متهم از نظارت بر اعدامها در سوریه به عنوان یکی از چهره های ارشد در دولت اسلامی (داعش) گروه افراطی.

تبلیغات

Vilus و 30 مواجه است به اتهام تعلق به یک گروه تروریستی عنوان یک گروه "دولت اسلامی" (IS) گروه مبارزان و "تشدید قتل" بین سال های 2013 و 2015.

دادستان عمومی و انقلاب گیوم Michelin خواسته دادگاه به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط برای 22 سال است.

میچلین گفت Vilus "تغییر نکرده یک بیت" پس وقت خود را با این گروه است.

"تمام مراحل در متهم سفر هستند interlock با ساخت و ساز از "خلافت" گفت: دادستان با اشاره به اسلامی-حکومت منطقه ای که این گروه می خواستند به حک کردن در سوریه و عراق است.

"این مسئولیت خود را برای قرار دادن قطعی برای پایان دادن به خونریزی" او به دادگاه گفت.

محققان گمان می برند Vilus بودن بخشی از "Al-منابع سامان دهند" (مهاجران) تیپ یک اسکادران که شکنجه و انجام شده خلاصه ای اعدام که او را انکار می کند.

Vilus نیز متهم نظارت اعدام به عنوان یک عضو پلیس مذهبی در شمال شرقی سوریه به شهر خاکستر Shaddadi نزدیک به مرز عراق.

در 2015 تصویری منتشر شده است که گروه تبلیغات خروجی یک مرد متهم به Vilus دو متر دورتر به عنوان دو زانو و چشم بند زندانیان — یکی متعلق به ارتش آزاد سوریه جنگجویان شورشی و از سوی دیگر یک عضو از بشار اسد ارتش — اعدام با گلوله به سر.

در یک مصاحبه با فرانس 24 جامعه شناس فرهاد Khosrokhavar یک کارشناس در افراط گرایی توصیف Vilus به عنوان یک "شخصیت کاریزماتیک" است که یک "امیر" یا به طور کلی از این گروه بود و به شدت درگیر در تبلیغات تلاش برای جذب افراد به سوریه است.

Vilus دستگیر شد در فرودگاه استانبول با سوئیس گذرنامه در جولای 2015 و پس از آن تبعید به فرانسه.

او را بازداشت و محاکمه می شوند دیده می شود به عنوان یک کودتای بزرگ برای امنیت خدمات Vilus اعتقاد بر این است که شناخته شده بسیاری از فرانسوی جهادی در سوریه است.

Vilus اعتراف کرده که در تماس با مرد فرانسوی راز خدمات این باور است که مغز متفکر نوامبر 2015 حملات تروریستی در پاریس Abdelhamid Abaaoud.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن