پوتین اعلام وضعیت اضطراری در بیش از سیبری دیزل نشت

صادر شده در: 04/06/2020 - 11:47بروز رسانی: 04/06/2020 - 11:47 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه دستور داد یک وضعیت اضطراری و انتقاد یک شرکت تابعه از فلزات غول نوریلسک نیکل یک دیزل نشت نفت به رودخانه سیبری.

تبلیغات

نشت بیش از 20 ، 000 تن سوخت دیزل صورت گرفت در روز جمعه. سوخت مخزن سقوط در یک نیروگاه برق در نزدیکی شهر نوریلسک واقع در بالای دایره قطب شمال و به بیرون درز به نزدیکی رودخانه است.

در طول یک کنفرانس ويديو کنفرانس پوتین lambasted سر نوریلسک نیکل تابعه اجرا می شود که این نیروگاه NTEK پس از انتخابات گفت: این شکست به گزارش حادثه.

"چرا سازمان های دولتی تنها پیدا کردن در مورد این دو روز پس از واقعیت ؟ ما می رویم به یاد بگیرند که در مورد موقعیت های اضطراری از رسانه های اجتماعی است ؟ آیا شما کاملا سالم وجود دارد؟" پوتین خواسته NTEK رئیس سرگئی Lipin در غیر منتظره ای استرن پانسمان کردن.

نوریلسک نیکل در بیانیه ای گفت که NTEK گزارش شده بود آنچه اتفاق افتاد "به موقع و مناسب" است.

کراسنویارسک منطقه فرماندار الکساندر Uss گفت پوتین او تنها "آموخته است که از وضعیت واقعی" روز یکشنبه پس از "هشدار دهنده اطلاعات به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی".

پوتین گفت او موافقت کرد که یک دولت ملی اضطراری مورد نیاز بود تماس بگیرید در بیشتر منابع برای پاکسازی تلاش است.

کمیته تحقیق روسیه که با معاملات عمده حوادث اعلام کرد که آن را راه اندازی سه کیفری پروب بر محیط زیست نقض و بازداشت یکی از کارکنان نیروگاه.

آن منتشر شد تصویری شات فیلم بر روی تلفن همراه است که به نظر می رسد برای نشان دادن سوخت آبشاری کردن از مخزن و در زیر حصار.

صندوق جهانی حیات وحش متخصص الکسی Knizhnikov به خبرگزاری فرانسه گفت گروه های زیست محیطی بود که هشدار پاکسازی متخصصان پس از تایید این حادثه از طریق آن منابع.

"این حجم عظیم" او گفت:. "آن دشوار است برای آنها را به پوشش آن است."

حجم نشت بسیار بزرگتر از عمده 2007 نشت در کرچ دریای سیاه است که از 5000 تن روغن WWF کارشناس گفت.

کرچ نشت که در آن زمان بزرگترین روسیه تا به حال تجربه کرده نیاز به مداخله نظامی و صدها نفر از داوطلبان.

نیروهای نظامی می تواند کمک به تمیز کردن-up

Knizhnikov گفت: سوخت دیزل سبک تر از نفت پس از آن به احتمال زیاد برای تبخیر به جای سینک, اما از آن است که "سمی تر به تمیز کردن".

وزیر محیط زیست دیمیتری Kobylkin گفت: تنها وزارت شرایط اضطراری می تواند رسیدگی به پاکسازی "شاید با دخالت نظامی".

او گفت که سوزاندن سوخت که برخی از آنها پیشنهاد شد بیش از حد مخاطره آمیز است.

"این یک وضعیت بسیار دشوار است. من نمی توانم تصور کنید که سوزش خیلی سوخت در قطب شمال سرزمین... از جمله یک اتش بزرگ بیش از چنین منطقه خواهد بود یک مشکل بزرگ است."

این Ambarnaya رودخانه که با مته سوراخ کردن فشار از نشت دشوار خواهد بود به دلیل آن است که بیش از حد کم عمق برای استفاده از بارج و مکان از راه دور هیچ جاده مقامات گفته پوتین.

نوریلسک نیکل گفت: مخزن سوخت آسیب دیده بود که حمایت از ستون است که تا به حال "برگزار شد آن را در محل به مدت 30 سال بدون مشکل" شروع به نزول است.

نوریلسک ساخته شده است در پرمافراست و زیرساخت های آن تهدید می شود با ذوب شدن یخ ناشی از تغییر آب و هوا.

این شرکت شده است گناه از نشت در گذشته است. در سال 2016 آن را پذیرفته آلاینده ها از یک "تصفیه سد" در آن گیاه شسته شده و به محلی دیگر رودخانه رنگ آن قرمز روشن.

آن را جریمه کمتر از 1000 دلار از این حادثه.

(FRANCE 24 با AFP)

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب