پیامدها شکست به کاناپه بادی هنگام راه‌اندازی آنچه تبلیغ می‌کنید

کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپورت کند. دوم اینکه سعی کنید روی محصول از یک روانداز مناسب استفاده نمایید تا هم سطح محصول دچار الودگی نشود و هم بعنوان یک لایه ی محافظ امنیت بیشتری را برای محصول شما برقرار نماید. به علاوه اینکه به دلیل ساختار طراحی مناسب و استاندارد برای قرار گیری بر روی آب نیز مشکلی نخواهند داشت. ابتدا سعی کنید محصول خود را با استفاده از پمپ باد های برقی شرکت اینتکس باد نمایید به این دلیل که این پمپ باد ها از فشار باد استاندارد همین محصولات برخوردار است و بیش از اندازه محصول را نمی تواند باد بزند. روش برای انواع کاناپه بادی یکنفره به یک صورت است، بعد از خرید پمپ باد، نازل را متناسب با دریچه هوای آن انتخاب کرده و بداخل سوپاپ هوا وارد کنید، اگر پمپ باد برقی است پمپ را روشن کرده و به ترتیب شروع به باد زدن تک تک محفظه های باد کنید ولی اگر پمپ دستی یا پایی است باید نیروی دست یا پا با ضربات متوالی اقدام به باد زدن آن کنید و در آخر درپوش سوپاپ هوای آن را محکم ببندید تا هوا به بیرون راه پیدا نکند. ᠎This ​da ta has  be᠎en done by G SA Con᠎te​nt Gener ator Dem oversi᠎on!

بعد از چند دقیقه انجام دادن این کار اقدام به شستن و آب کشی محصول نمایید. برای خشک کردن آن کافی است بصورت باد شده محصول را در معرض هوای آزاد قرار دهید، بعد از گذشت حدود 20 دقیقه محصول کاملا خشک می شود. کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. به همین دلیل در هنگام باد کردن مبل حتما به میزان آن توجه کنید و در نظر داشته باشید که بدنه بیش از حد سفت نشده باشد. این دسته از محصولات فوقالعاده کاربردی هستند و برای افرادی که فضای اندکی دارند میتوانند کاملاً مناسب باشند به این دلیل که با خرید یک محصول میتوانند کاربرد و ویژگیهای دو محصول را با هم داشته باشند و در زمانهای مشخصی به عنوان تخت بادی و در زمانهایی نیز به عنوان مبل بادی استفاده کنند. در حالت کلی میتوان گفت که حالت مبلهای بادی پشتی دار مشابه تختهای دندان پزشکی بوده که برای nap مناسب است. اینفروشگاه اینترنتی با دارا بودن تنوع وکیفیت بالا باعث شده است که شما عزیزان در سریعترین زمان، بهترین انتخاب مناسب با سلیقه خود را داشته باشید. برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 و یا سایر نمونه های مشابه می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

تاول: آبله (بر اثر سوختگی یا حساسیت. بر روی بدنه این کاناپه بادی تخت شو تعداد 3 عدد دریچه باد تعبیه شده تا بتوانید از این طریق محصول خود را در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری کنید. استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 که در فروشگاه سعید اینتکس عرضه شده دارای گارانتی رسمی بوده تا شما بدون نگرانی برای خرید خود اقدام نمایید. یک حس تکرار نشدنی را با این محصول تجربه می کنید که بدون شک مشابه آن را تا به آن لحظه احساس نکرده بودید. شما به تنهایی و بدون هیچ تخصص خاصی می توانید از این برچسب برای تعمیر سطحی کاناپه استفاده کنید ولی تعمیرات مشکل را به شرکت بسپارید. برای یک استراحت در بین ساعات کاری محیط خواب خود را در کمتر از چند دقیقه می توانید فراهم سازید و برای 1 الی 2 ساعت کامل خود را ریلکس نمایید.

زمانی که تشک های تاشو را جمع کنید این محصول تنها برای نشستن و استراحت های سطحی استفاده شده و در صورت باز کردن دو تشک تاشو، امکان دراز کشیدن روی این کاناپه را فراهم خواهد ساخت. بیش از وزن تعریف شده و استاندارد کاناپه بر روی ان فشار وارد نکنید , از پریدن و پرش کودکان جدا خودداری کنید , درصورت سوراخ شدن بدنه از چسب قطره ای و وصله مخصوص شرکت اینتکس استفاده کنید که به خوبی ترمیم شود و به هیچ عنوان از چسب های مشابه استفاده نکنید چرا که به بدنه صدمه وارد میکند و ترمیم آن بسیار دشوار میشود سعی کنید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران مشاوره کنید و یا برای تعمیرات به دفتر و شعبه مرکزی اینتکس شو ارسال کنید , زمانی که میخواهید قسمت پشتی و نشیمن گاه را بیرون بکشید و به عنوان تشک بادی خواب استفاده کنید به آرامی این کار را انجام دهید که پره های بین تشک ها از یکدیگر جدا نشوند . کاناپه بادی دو نفره مشکی کرم بست وی با کد 68560 با بدنه تمام مخمل و ساختار رویه کامفورت یکی از کم حجم ترین و سبک ترین کاناپه های بادی به شمار میرود و به آسانی حمل میشود .

آخرین مطالب