اظهارات تعادل لاس وگاس حرکت با ویروس احتیاطی

برخورد با offseason حرکت به لاس وگاس تعمیرات اساسی از دفاع از خود و رقیب در یک بخش با پاتریک Mahomes و دفا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

برخورد با offseason حرکت به لاس وگاس تعمیرات اساسی از دفاع از خود و رقیب در یک بخش با پاتریک Mahomes و دفاع از قهرمان سوپر باول Kansas City Chiefs دشوار است به اندازه کافی کار برای اظهارات مربی جان weather underground.

این همه محدودتر در مقایسه با تلاش برای نگه داشتن بازیکنان خود را ایمن از coronavirus در یک شهرستان که در آن در حال گسترش است.

"یک اشتباه می تواند همه ما را در راه بد," weather underground گفت: پنج شنبه. "این می تواند ایجاد یک بیماری وحشتناک. بنابراین من می خواهم به تسلط هنگامی که ما ساختمان را ترک کنند. ما می خواهیم به سرکوب این ویروس. ما می خواهیم به ضرب و شتم این ویروس به زمین و من می توانم با استفاده از این کلمات به دلیل آن را در برنامه های ما است اما حریف است که ما شده اند قادر به ضرب و شتم.

"این واقعا می تواند در شکستن شما را از لحاظ جسمی. من می دانم بسیاری از مردم که تا به حال آن را و آن را و آن را یک چیز افتضاح و ما نمی خواهیم به چیزی برای انجام با آن اما آن را ضرب و شتم."

این اظهارات را اب و هوای مسائل نسبتا خوبی تا کنون. هیچ بازیکن باید تصمیم به انتخاب کردن از این فصل به دلایل ایمنی و پشتیبان گیری در حال اجرا پشت Devontae بوکر تنها بازیکن قرار داده شده در ذخیره/COVID-19 لیست پس از دور اول تست.

Weather underground گفت: پیام ارسال شده است که بازیکنان را ارزیابی شود به همان اندازه برای آنها چگونه رفتار خود را در خارج از زمین به اقامت در خارج از موقعیت های خطرناک که برای چه آنها را در عمل زمینه است.

"ما مسئولیت کامل و پاسخگویی در هر یک از دیگر" rookie گیرنده هنری Ruggs سوم گفت. "ما می دانیم که ما همه امن اگر ما در اطراف هر یک از دیگر و در خانه است. ... دیگر از آن فقط خانه و اقامت خود را. رسیدن به راهکار خود را. خود را استراحت و دوباره خوب دوباره."

در حالی که همه تیم ها در برخورد با این مسائل این اظهارات باید چالش های خاص خود را به دلیل جابجایی.

آنها در حال برنامه ریزی به صرف offseason در المدا و سپس نگه داشتن اردوگاه های آموزشی به طور معمول در نپا. اما offseason برنامه رو لغو و weather underground و کارکنان خود اجازه نداشتند در این تیم امکانات جدید در نوادا تا اواخر ماه ژوئن است.

چند بازیکن به رهبری کارفرمایی درک Carr led رسمی offseason تمرینات در منطقه لاس وگاس اما بسیاری از بازیکنان نمی حرکت به خانه جدید خود را, تا زمانی که اخیرا; weather underground گفت: او هنوز نشده ملاقات top free agent علاوه بر کوری لیتلتون.

جدید تسهیلات عمل باز بی سر و صدا تنها با تعداد انگشت شماری از کارکنان مجاز در شروع.

در حال حاضر این تیم فانتزی جدید ورزشگاه نمی ممکن است قادر به هر گونه طرفداران برای فصل اول خود را.

"آن را فقط سخت است," weather underground گفت. "من نگران بچه های من, من بابا و مامان, خانواده من, برادران و دوستان من و من نگران هستم که در مورد همه بازیکنان ما است. من واقعا نگران لاس وگاس; من عاشق این محل است."

به طور خلاصه: پلنگ تصمیم به نگه داشتن جوی Slye خود را به عنوان ضربه زن و انتشار جانباز گراهام Gano که از دست رفته تمام فصل گذشته را با مصدومیت زانو. ... جت قرار داده شده کارفرمایی جو Flacco (گردن), linebacker اوری ویلیامسون (زانو) و تنگ پایان Ryan گریفین (مچ پا) در نظر جسمی قادر به انجام. ... هکرها قرار می گیرد کیکر Mason Crosby, تنگ پایان Jace Sternberger و دفاعی در مقابله با Trevyon هستر خود COVID-19 لیست ذخیره... وایکینگ ها قرار داده شده linebacker آنتونی بار در لیست رزرو برای COVID-19 هشتمین بازیکن آنها تعیین شده از اردوگاه های آموزشی آغاز شد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب