Rayshard بروکس به ضرب گلوله توسط افسر پلیس سوگواری در کلیسا که در آن مارتین لوتر کینگ موعظه

صادر شده در: 24/06/2020 - 02:26Modified: 24/06/2020 - 02:28 با اشک برخی از خنده و خاطرات سخاوتمندانه مرد جوا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

با اشک برخی از خنده و خاطرات سخاوتمندانه مرد جوان که دوست game, چکمه های کابوی و ترک خوردگی, جوک, بیش از 200 نفر از دوستان و اعضای خانواده پر pews از یک تاریخی آتلانتا کلیسا در روز سه شنبه برای تشییع جنازه Rayshard بروکس.

تبلیغات

مرگ بروکس, یک مرد سیاه و سفید که به ضرب گلوله کشته شد و در بازگشت توسط پلیس آتلانتا در خارج از یک رستوران مواد غذایی سریع در ژوئن 12, تشدید تنش ها بر سر خشونت پلیس و نژادپرستی است که باید خروشان پس از کشتن جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

همه با پوشیدن ماسک به دلیل رمان coronavirus همه گیر عزاداران نشسته بیشتر با هم در مرکز کاورنو Ebenezer کلیسای باپتیست که محدود حضور و غیاب اجازه می دهد تا برای برخی از اندازه گیری های اجتماعی فاصله.

لباس پوشیدن و در لباس سفید بروکس' بیوه Tomika میلر شنبه در مقابل پیو با دختر خود را در دامان او به عنوان مارتین لوتر کینگ, Sr. گروه کر انجام شده انجیل سرود "صلح کامل." واعظان و عزیزان به نام برای بهبود و تغییر.

Ambrea Mikolajczyk یک همکار و دوست خوب توصیف بروکس به عنوان یک مرد خانواده است که نگاه کردن به صورت دیگران در جامعه و این که او اعتقاد داشت که مرگ او را به کمک به هموار کردن راه برای پلیس اصلاحات.

"وجود دارد یک جنبش تغییر در جو است. برای این خواهد بود که خود را میراث" Mikolajczyk گفت. "شما هرگز نمی توانید کم نور خود نور است. آن را برای همیشه لطفا برای درخشش بسیار روشن است."

سایت از مراسم تشییع جنازه یک عهد به گرانش از لحظه ای. باپتیست گنگ بود که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور رهبر, سیاه, جنبش حقوق مدنی, پس از موعظه تا ترور او در سال 1968.

دختر پادشاه, Bernice پادشاه التماس تظاهرکنندگان به حفظ راهپیمایی "تا سفید supremacist سیاست ها و شیوه های دیگر در دستور روز" نامیده می شود و برای پرداخت غرامت به آمریکایی های آفریقایی تبار به کفاره برای برده داری.

"Rayshard بروکس' مرگ را نمی خواهد بیهوده چرا که عدالت را رول کردن مثل آب و عدالت مانند یک جریان نیرومند" او گفت: "با استناد به یک خط از پدرش "من یک رویا دارم" گفتار در ماه اوت سال 1963 مارس در واشنگتن است.

'من می خواستم به اینجا'

جمعیت ده ها تن در خارج از کلیسا تماشا خدمات در یک Jumbotron در ژوئن گرما و باران گاه به گاه.

الک Summerfield, 27 یک قانون کار وکیل از بالتیمور ایستاده بود با یک نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "#عدالت برای Rayshard بروکس."

"خانواده نمی داند و آنها هرگز به من می دانم, اما من می خواستم به اینجا," او گفت:. "این بخشی از تاریخ بخشی از مبارزه برای عدالت است."

در حالی که برخی از پلیس حامیان به نام تیراندازی توجیه با استناد به تصویری ظاهر می شود برای نشان دادن بروکس شلیک یک تیزر در یک افسر قبل از اینکه شات Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد به دنبال این مورد به شدت. هوارد گفته است که بروکس بود و نه یک تهدید.

آتلانتا افسر پلیس که در شات بروکس گرت Rolfe, 27, از کار اخراج شد و به اتهام قتل و او همچنان در زندان بدون پیوند. دوم افسر Devin برازنان, 26 قرار داده شد در اداری وظیفه و متهم با تشدید حمله. این شهر رئیس پلیس استعفا داد.

در تشییع جنازه Jymaco بروکس گفت که او و پسر عموی او رشد کرده بود فقیر اما شاد با Rayshard دوش گرفتن کسانی که در اطراف او با عشق. او reminisced از روی علاقه در مورد چگونه Rayshard می تواند باعث تحریک و همسرش, اما قادر به خنثی کردن شرایط دشوار از طریق خنده.

"همه او می خواست به انجام می شد با لبخند و کرک, جوک رقص کمی" گفت: بروکس. "خود را دور بیندازید و کینه. پسر عموی من زندگی نمی کنند که در راه است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن