اصلاحی دولت فرانسه به کار وظیفه با بازگرداندن coronavirus-آمار اقتصاد

صادر شده در: 07/07/2020 - 22:47بروز رسانی: 07/07/2020 - 22:49 رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را خورند دولت در زم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را خورند دولت در زمان به روز یکشنبه با محافظه کاران داده نقش برجسته در تلاش برای نجات فرانسه از coronavirus زده اقتصاد از بدترین افسردگی در دهه.

تبلیغات

تمدید به عنوان وزیر امور مالی Bruno Le Maire وعده داده شده یک شرکت متمرکز بر بهبود برنامه ریزی برای احیای رشد اما گفت که او نمی خواهد از دست دادن کنترل بیش از هزینه.

Le Maire گفت که او در مواجه با "خرد کردن وظیفه" در مواجهه با شدیدترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ دهه 1930. "من نقشه راه روشن و ساده است: از آن خواهد شد recovery - صبح ظهر و شب."

Coronavirus بحران هم پاشید سخت جنگیدند دستاوردهای لیبرال اصلاحات اقتصادی در دستور کار است که باعث موج تظاهرات در طول پاکسازی را در سه سال اول ،

قبل از همه گیر آمار فرانسه رشد در میان بالاترین در منطقه یورو نرخ بیکاری در حال سقوط بود و سرمایه گذاران خارجی بودند پاداش پاکسازی برای deregulating بخش از اقتصاد است.

اما در حال حاضر نرخ بیکاری در حال افزایش است دولت پیش بینی اقتصاد کوچک خواهد شد با 11 درصد و بدهی فزاینده بالاتر است.

"این است که از این سوال که محرک اقتصادی انجام می شود در هزینه به خوبی مدیریت حساب بیش از دراز مدت" Le Maire ادامه داد.

تجدید سازمان دیدم سابق محافظه کاران از جمله Le Maire در کنترل از تاثیرگذارترین وزارتخانه ها - نشانه پاکسازی به دنبال تحکیم حمایت در میان پارلمان رای دهندگان پیش از امکان حضور در انتخابات مجدد.

یک Odoxa-Dentsu مشاوره نظرسنجی نشان داد هشت در 10 باور مردم در تجدید سازمان نمی خواهد منجر به یک تغییر در جهت سیاست.

>> است که در پاکسازی را مجددا راه کابینه

حداقل دو گروه از فمینیست معترضان هدفمند دولت جدید است.

سه برهنه زنان اعتراض در مقابل کاخ الیزه یکی از آنها را تحمل شعار "پاره کردن وعده" به عنوان پاکسازی آماده برای تشکیل کابینه برای اولین بار.

در دومین اقدام معترضان در زمان هدف جدید وزیر کشور جرالد Darmanin در برابر آنها رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف بازگشایی شد در ماه گذشته.

Darmanin که قبلا پاکسازی بودجه وزیر, تکذیب تجاوز به عنف.

پاکسازی redrew سیاسی چشم انداز زمانی که او جاروب به قدرت سه سال پیش حک کردن تو رفتگی در دیوار در مرکز زمین و شکار غیر قانونی وزرا از چپ و راست.

روز دوشنبه او اجازه رفتن از چند سوسیالیستی سابق وزیران در حالی که ترویج دیگران از رده های محافظه کار.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب