راب مانفرد گزارش می تواند تعطیل MLB فصل به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه

با شش تیم idled جمعه توسط COVID-19 pandemic — که 20% از لیگ — کمیسر راب مانفرد صحبت کرد و به بازیکنان اتحادیه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

با شش تیم idled جمعه توسط COVID-19 pandemic — که 20% از لیگ — کمیسر راب مانفرد صحبت کرد و به بازیکنان اتحادیه رهبر تونی کلارک با ESPN گزارش داد که مانفرد گفت کلارک که اگر ورزش نمی کند و انجام یک کار بهتر از مدیریت coronavirus آن می تواند تعطیل برای سال, منابع آشنا با گفتگو ESPN گفت:.

چند بازیکن در جریان این تماس با ESPN گفت: آنها از ترس این فصل می تواند خاموش شود به محض شنبه اگر مثبت آزمون پرش آخر این هفته.

"هر بازیکن در این لیگ بهتر است یک نگاه سخت در آنچه شما انجام میشه چون چیزی که شما را تحت تاثیر قرار بیش از فقط شما و تیم خود را" شیکاگو توله outfielder استیون سوزا جونیور توییتی ساعت پس از روز جمعه در سنت لوئیس-میلواکی بازی بود به نام بعد از دو کاردینالز بازیکنان تست مثبت است. "تصمیم گیری های خود را در خارج از زمین قرار داده خواهد شد تمام فصول ما در معرض خطر این سال است."

هوستون مدیر گرد و خاکی بیکر گفت: "بقیه در حال حاضر است که به ما و ویروس."

نگرانی های ابراز شده در مورد سهل انگاری رفتار بازیکنان در زمین — مانند تف یا بالا-سپاس — و خاموش.

کاردینالها و تخمیر هنوز هم امیدوار به بازی شنبه شب را روز جمعه در بازی با یک جفت از هفت زمین باز یافته بازی یکشنبه تحت عنوان یک تایید MLB طرح doubleheaders.

MLB Commissioner Rob Manfred (left) speaks with fans in Washington on July 23. With 20% of MLB teams sidelined because of positive coronavirus tests, Manfred reportedly is considering shutting down the season.

MLB کمیسر راب مانفرد (سمت چپ) صحبت می کند با طرفداران در واشنگتن در ژوئیه 23. با 20 درصد از MLB تیم کنار به دلیل مثبت coronavirus آزمون مانفرد گزارش شده است که با توجه به تعطیل این فصل است.

اندرو بیلبائو / آسوشیتد پرس

دو سری آخر هفته — اتباع در Marlins و آبی جیز در فیلیز — خاموش نامیده می شدند زودتر. Marlins ضربه شد با شیوع ویروس در فیلادلفیا که آلوده حداقل 20 نفر از اعضای خود را در سفر و هر دو میامی و فیلیز در حال طرد برای حداقل یک هفته.

کلیولند بازیکنان و کادر فنی صحبت در مورد به تعویق انداختن جمعه شب بازی در مینه سوتا اما تصمیم گرفت به بازی. کاردینالز بازی کرده بود در هدف حوزه در روز چهارشنبه یک روز قبل از سرخپوستان وارد شده است.

برای هفته پایان روز شنبه, MLB گفت: وجود 29 مثبت تست به میزان 0.2%. گذشته از مارلین وجود هشت آزمون مثبت برای 29 تیم دیگر تنها دو درگیر لیگ بازیکنان.

Marlins بنا به گزارش یکی دیگر از دریافت نتیجه تست مثبت; حداقل 18 از بازیکنان خود آلوده شده اند.

"من فکر نمی کنم وجود یک فرد است که فکر می کردم که این امر می تواند بدون درز" Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت. "ما به عنوان امن به عنوان ما می تواند احتمالا اما ما همچنین درک می کنیم که این ویروس بسیار قوی است و نمی باید کرد."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب