Roxbury عشق نقاشی دیواری به دوباره, شهرستان, توسعه, می گویند

بوستون هنر رئیس می گوید: Roxbury عشق/ماندلا دیواری گرفته شده دیروز تا راه را برای یک قیمت مناسب مجتمع آپارتمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

بوستون هنر رئیس می گوید: Roxbury عشق/ماندلا دیواری گرفته شده دیروز تا راه را برای یک قیمت مناسب مجتمع آپارتمانی در خیابان وارن خواهد بود repainted در Roxbury - با استفاده از $8,000 کنار توسط توسعه است.

در بیانیه امروز کارا Elliott-اورتگا رئیس فرهنگ و هنر گفت:

یاد 'Roxbury عشق' نقاشی دیواری بوده است یک منبع غرور و الهام بخش برای ساکنان در Roxbury و در سراسر شهر و ما می دانیم بسیار زیاد در آغوش آن را دریافت کرده است از جامعه در طول سال نشان دادن قدرت ،

بسیار مورد نیاز پروژه توسعه برای سایت به ارمغان بیاورد نزدیک به 100 درآمد محدود خانه ها به خیابان وارن و جدید کروز ستاد. به عنوان بخشی از فرایند تصویب این آثار هنری خواهد بود recommissed به یک مکان جدید.

نقاشی دیواری بالا رفت و در سال 2014. در سال 2016 BPDA برنامه های تایید شده توسط کروز شرکت توسعه. از Roxbury به ساخت 99-واحد مجتمع آپارتمانی با حدود نیمی از واحدهای خود را کنار بگذارند برای شهروندان ارشد در سال 2016 با وضعیت این شرکت صرف $8,000 برای هنر عمومی.

این شهر هنوز هم به دنبال یک محل که در آن به از نو خلق کردن نقاشی دیواری. اما شرکت رئیس جمهور جان کروز امروز گفت:

به عنوان یک کسب و کار متعلق به با حدود 75 کارمند که 95% مردم از رنگ من همیشه تلاش برای بازگشت به جامعه. است که چرا من در زمان مراحل سه سال پیش به ترکیب این نقاشی دیواری به عنوان بخشی از توسعه مجدد از این ویران سایت. در واقع این سایت بود در چنین درهم و برهمی است که از پشت بام سقوط کرده بود به زیرزمین; ساختمان غیرقابل سکونت بود. من امضا توافق نامه همکاری با شهرستان به ارائه برای کاهش این نقاشی دیواری و ایجاد $8,000 بودجه. علاوه بر آشنا شدم و تا به حال بحث اصلی این هنرمند در مورد تکثیر آثار هنری و ترکیب عناصر از آن به داخل ساختمان. ...

ما متعهد به ترکیب این نقاشی دیواری به طراحی این توسعه است. ما متعهد به عنوان ما همواره برای همکاری با جامعه ما است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن