Roxbury که در خدمت پنج سال در یک کرک محکومیت در حال حاضر چهره ده سال در یک تفنگ شارژ

یک مرد بازداشت شده توسط پلیس بوستون در تفنگ اتهامات پس از تیراندازی در ماموریت تپه در ماه آوریل در حال حاضر چه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

یک مرد بازداشت شده توسط پلیس بوستون در تفنگ اتهامات پس از تیراندازی در ماموریت تپه در ماه آوریل در حال حاضر چهره به ده سال زندان فدرال به دلیل به عنوان یک جنایت کار محکوم او قرار نیست برای همیشه دارای یک تفنگ دوباره ما دفتر دادستان در بوستون گزارش.

Tevin Abercrombie, 25 منتشر شد از زندان فدرال در ماه مه سال 2019 پس از سپری کردن یک جمله برای نقش خود را در یک نرم افزار-توزیع حلقه.

در تاریخ 16 آوریل این سال در حالی که در فدرال معادل آزادی مشروط, Abercrombie و یک مرد دیگر دستگیر شدند ماموریت تپه. بوستون پلیس گزارش افسران در پاسخ به یک گزارش که مردان راه رفتن Halleck خیابان در ماموریت تپه تا به حال فقط ضرب گلوله کشته شده است بارها و بارها در کشف Abercrombie و مرد دیگری در یک خودرو مطابق با شاهد توضیحات در این نزدیکی هست و یک تفنگ پر را تحت Abercrombie صندلی.

پلیس متهم هر دو مردان با انواع تفنگ جرائم.

مقامات فدرال و او را دستگیر کردند و چند روز بعد به اتهام نقض شرایط خود را "نظارت و انتشار" اسناد دادگاه نشان می دهد.

یک قاضی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده و سپس درخواست او را رد کردند منتشر خواهد شد به انتظار نتیجه پرونده او با توجه به Covid-19 نگرانی حاکم او ارائه هیچ مدرکی وجود ندارد که آسم او مدعی بود به خصوص شدید و که او بیش از حد از یک تهدید بالقوه به جامعه اجازه داده می شود ،

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن