حاکم محافظه کاران مجموعه را به نفع خود صربی رای مجلس

صادر شده در: 21/06/2020 - 23:32بروز رسانی: 21/06/2020 - 23:32 نظر سنجی بسته شد و پس از Serbians رای دادند و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نظر سنجی بسته شد و پس از Serbians رای دادند و یکشنبه برای انتخاب یک پارلمان جدید در اروپا در اولین انتخابات پس از coronavirus مستندات اثر در زمان سه ماه پیش با حکم محافظه کاران انتظار پیروزی راحت اکثریت.

تبلیغات

صربستان حاکم حزب محافظه کار به رهبری رئیس جمهور Aleksandar Vucic تنظیم شده است برای کشتیها در روز یکشنبه انتخابات پارلمانی نتایج پیش بینی شده توسط ایپسوس و CeSID نظرسنجی نشان داد.

این طرح نشان می دهد صربی مترقی حزب (SNS) در مسیر پیروزی 62.4% از رای, در حالی که حزب سوسیالیست - تاریخ و شریک ائتلافی در خروجی دولت است - دیده می شود در آینده دوم با 10.7 درصد از آرا.

پارلمان صربستان میهنی داد رهبری سابق واترپلو بازیکن Aleksandar Sapic دیده می شود در مقام سوم با 4.1 درصد از آرا.

مراکز رای دهی بودند که مجهز به ماسک صورت و دست sanitisers برای این کشور رای دهندگان تقریبا 6.6 میلیون, بسیاری از آنها در انتظار به جست و خیز رای گیری - تا حدودی به دلیل ترس از عفونت کروناویروس.

ایپسوس و CeSID دیدم مردم در انتخابات در 48 درصد نسبت به 56.7 درصد در سال 2016. دولت و کمیسیون مستقل انتخابات است که با توجه به اعلام نتایج اولیه از جمله مشارکت در انتخابات بعد در شب.

مشارکت مردم در برخورد با تحریم برخی از احزاب مخالف که می گویند رای را نمی خواهد و یا نمایشگاه با توجه به Vucic گرفتن در رسانه ها.

رای دهندگان تا حد زیادی پشت تلاش های Vucic حزب حاکم به فشار برای صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا در حالی که حفظ روابط قوی با روسیه و چین است.

اما دولت آینده را افزایش اتحادیه اروپا و ایالات متحده فشار به رسمیت شناختن استقلال از صربستان سابق استان کوزوو یک حرکت دیده می شود به عنوان کلیدی برای ثبات منطقه.

Mladjan Knezevic یک بازنشسته از نوی بلگراد گفت که او رای دادند وضع موجود: "من برای همه چیز را به ماندن به عنوان آنها بودند."

Vucic خودش است نه برای انتخابات مجدد اما احزاب مخالف تحریم رای او را متهم به استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس جمهور برای ترویج خود.

صربستان که دارای جمعیت 7.2 میلیون دلار گزارش کرده است 12,894 تایید موارد COVID-19 و 261 مرگ و میر. آن را در میان اولین کشورهای اروپایی شروع به باز کردن مرزهای خود در 22 مه و همه مستند محدودیت را از آنجا برداشته شده است.

تحلیلگران و نظرسنجی گفت که نگرانی های بهداشتی نگهداری می شود برخی از رای دهندگان در خانه به ویژه در میان بالاتر-گروه های در معرض خطر. حدود 1.2 میلیون نفر در لیست انتخاباتی باید زندگی در خارج از کشور برای سال و بعید است که به رای دادن.

در یک مرکز رای دهی در یک مدرسه در بلگراد را زمون شهرداری رای دهندگان و انتخابات در صورت ماسک گفت: آنها کار سریع برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ویروس.

"بله من هستم نگران coronavirus اما تا به حال به رای ... من می خواهم t برای دیدن چشمه های معدنی در مجلس."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن