جام رایدر به تعویق افتاد تا 2021; رئیس جمهور جام به '22; SF در اثر موج دار شدن

جام رایدر مقامات سپتامبر به تعویق افتاد مسابقات تا سال آینده به دلیل COVID-19 همه گیر ساخته شده است که آن را ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

جام رایدر مقامات سپتامبر به تعویق افتاد مسابقات تا سال آینده به دلیل COVID-19 همه گیر ساخته شده است که آن را به طور فزاینده ای بعید بلندترین رویداد در گلف می تواند تماشاگر.

"یک جام رایدر با طرفداران است نه یک جام رایدر," PGA آمریکا مدیر عامل شرکت ست واو گفت.

در حال حاضر, جام رایدر — دوسالانه مسابقات بین آمریکا و اروپا باقی خواهد ماند و در سوت زدن تنگه در ویسکانسین در امتداد ساحل دریاچه میشیگان اما حرکت به سپتامبر. 24-26, 2021 بار دوم در دو دهه گذشته آن به تعویق افتاد. در سپتامبر. 11 حملات تروریستی به رهبری 2001 مسابقات به تعویق افتاد دو هفته قبل از آنها مجموعه ای به بازی می شود.

که تاخیر نیز هل بازگشت رئیس جمهور جام — دوسالانه مسابقات بین آمریکا و یک تیم بین المللی — یک سال 2022 در بلدرچین توخالی در کارولینای شمالی.

به تعویق خواهد شد که یک اثر موج دار شدن در رویدادهای آینده در سان فرانسیسکو. رئیس جمهور جام قبلا برنامه ریزی شده برای سال 2025 در هاردینگ پارک حرکت خواهد کرد به 2026. و جام رایدر در المپیک باشگاه برگزار خواهد شد 2033 نه '32.

PGA Tour از سر خود برنامه یک ماه پیش است و نه مجاز تماشاگران برای حداقل هفت وقایع است. PGA قهرمانی, Aug. 6-9 در هاردینگ پارک خواهد بود که برای اولین بار عمده بدون فن.

در جای دیگر

The Ryder Cup trophy is pictured in 2017 in Paris.

جام رایدر جایزه حالی که در سال 2017 در پاریس.

اندرو Redington / گتی ایماژ

نسکار جانسون خوب است می خواهم به مسابقه

هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson دو بار آزمایش منفی برای coronavirus و مسابقه یکشنبه در کنتاکی جاده سریع السیر.

جانسون از دست رفته اولین مسابقه خود را در جام حرفه ای — پس از 663 متوالی شروع می شود — هنگامی که او آزمایش مثبت روز شنبه در ایندیاناپولیس. او مورد آزمایش قرار گرفت بعد از دریافت یک نتیجه مثبت است.

Hendrick Motorsports گفت جانسون آزمایش منفی شنبه و سه شنبه و بازگشت به شماره 48 شورلت در کنتاکی.

• نسکار حرکت خواهد کرد و آن, Aug. 16 جاده دوره مسابقه از واتکینز گلن در شمال ایالت نیویورک به دلیل بهداشت دولت محدودیت و رویداد تغییر خواهد کرد به جاده البته در Daytona International Speedway.

WNBA: MVP لیگ النا Delle Donne است که در حال انتظار برای مورد او شنیده پانل مستقل از پزشکان برای دیدن اگر او می تواند پزشکی معاف برای فصل واشنگتن عرفای گفت.

Delle Donne است برخورد با بیماری لایم از سال 2008 و به طور بالقوه می تواند در معرض ابتلا به بیماری های جدی اگر او قرارداد coronavirus.

فوتبال: لوئیس سوارز به ثمر رساند در اوایل نیمه دوم بارسلونا و نگهداری آن عنوان امید زنده با پیروزی 1-0 در شهر دربی در برابر اسپانیول در لیگ اسپانیا آب بندی رقیب سقوط برای اولین بار در نزدیک به سه دهه است.

• داوید سیلوا در 10 و آخر فصل با منچستر سیتی به ثمر رساند در یک ضربه آزاد و راه اندازی دو دیگر اهداف در 5-0 برنده بیش از نیوکاسل در لیگ برتر. همچنین لیورپول رو به جلو Mohamed Salah به ثمر رساند و دو بار برای EPL قهرمانان در یک 3-1 برنده بیش از برایتون.

• Bethany Balcer به ثمر رساند در زمان توقف و OL سلطنت را شکست داد یوتا Royals 1-0 در زنان ملی فوتبال در لیگ چالش مسابقات جام در Herriman.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب