فروش Covid-19 ماسک در سوپر مارکت ها جرقه جنجال

فرانسوی سوپر مارکت ها وعده داده اند برای قرار دادن میلیون ها نفر از ماسک در فروش برای محافظت در برابر Covid-1

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

فرانسوی سوپر مارکت ها وعده داده اند برای قرار دادن میلیون ها نفر از ماسک در فروش برای محافظت در برابر Covid-19. برخی از متخصصان بهداشت و درمان در حال درخواست برای توضیح در مورد این تحویل پس از هفته ها از کمبود و سهمیه بندی.

تبلیغات

جنجال نگه می دارد در حال رشد: در مارس 4, millions of single-استفاده از ماسک های رفت و در فروش در فرانسه در سوپر مارکت های زنجیره ای. اعلام توسط اگنس لول-Runacher, وزیر امور خارجه, به وزیر امور اقتصاد و دارایی, باعث خشم بسیاری از متخصصان بهداشت که خواستار شده است برای اطلاعات بیشتر ماسک برای هفته ها.

سوپر مارکت ها با حمایت دولت در حال دفاع از خود در برابر اتهاماتی که آنها شده اند انباشت آنها.

هفت انجمن برای بهداشت حرفه ای از جمله پزشکان ، ماماها و پرستاران ابراز خود "ترس" در نامه ای در تاریخ 30 آوریل فروش بیش از هزاران نفر از ماسک در سوپر مارکت ها مجاز برابر یک پس زمینه از "کمبود" برای حرفه ای بهداشت و درمان.

"چگونه ممکن است که ما مراقبین شده اند قادر به مجهز به ماسک زمانی که ما اعلام با هیاهو این ارقام سرسام آور از ماسک فروش عمومی؟"

بهداشت و درمان نمایندگان به خصوص ناراحت است که میلیون ها نفر از ماسک های جراحی که کم و بیش موثر در محافظت در برابر ویروس فروخته خواهد شد در سوپر مارکت ها.

"هیچ کس را مورد انتقاد قرار توده کانال های توزیع برای توزیع مصرف کننده ماسک برای عموم است. که می شده اند علاوه بر مفید به آرسنال دفاع در برابر ویروس" آنها نوشت.

'در حال رشد عمل زشت'

آن را کمتر ابتکار از مقدار ماسک های وعده داده شده در سوپر مارکت ها ساخته شده است که امضا کنندگان این نامه ضربه محکم و ناگهانی: "100 میلیون در اینجا 50 میلیون وجود دارد. چه چیزی می تواند بهتر ؟ " نوشت: افشاگری یک "رشد شرمی".

این لکلرک سوپر مارکت تعاونی انتظار برای دریافت سفارش از 170 میلیون ماسک های تعاونی, رئیس جمهور, میشل ادوارد لکلرک گفت: در BFMTV کابل کانال خبری در روز پنج شنبه.

در ضمن فروشگاه های زنجیره ای کارفور مدیر عامل Alexandre Bompard چهارشنبه اعلام کرد که گروه او تا به حال امن برخی از 225 میلیون ماسک برای هفته های آینده از جمله 175 میلیون ماسک های جراحی و 50 میلیون نساجی ماسک و Système U رئیس جمهوری دومینیک Schelcher گفت: France Info رادیو که زنجیره ای خواهد توزیع حدود 15 میلیون ماسک.

>>> چگونه خود را, ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus

سوپر مارکت گروه متعهد به فروش این فولاد و مصرف کننده ماسک در هزینه و یا در کم حاشیه. در حالی که قیمت تک-استفاده از ماسک ممکن است بیش از €0.95 هر واحد زیر سقف تعیین شده توسط دولت قیمت ماسک برای عموم مردم تنظیم شده است به دلیل تنوع مدل های.

سوپر مارکت ها باید قاطعانه در دفاع از خود در برابر اتهاماتی که آنها تا به حال ساخته شده و "سهام" از ماسک است.

"من فکر می کنم آن را منزجر کننده به دلیل آن را می شکند پیوند است که ساخته شده بین کارکنان بهداشتی و اقتصادی جهان" لکلرک گفت: در مصاحبه با مجله du Dimanche, روزنامه deeming جنجال "null بچه گانه استریل".

"این افترا می گویند که لکلرک یا Système U مخفی ماسک در زیرزمین در حالی که دیگران آنها مورد نیاز است. ما باید برای جلوگیری از مزخرف," او اضافه شده است. "این ماسک ها از ورود در حال حاضر, بنابراین این ایده از سهام از انباشت این بد ساخته شده تا حالات."

Schelcher پرسیدم این وضعیت ساده است: ما سفارشات برای فولاد ماسک برای فروش به تاریخ عمومی از مارس 24 روز دولت مجاز آنها. قبل از آن ما تا به حال فقط به اندازه کافی برای محافظت از تیم ما."

"این بحث بیش از ماسک است بی معنی و بی اساس است," او اضافه شده است.

آینده تحویل نمی ماسک پنهان سهام

به عنوان طوفان از بحث بالا گرفتن دولت در تلاش است تا همه چیز آرام است. در مصاحبه ای با روزنامه Le Parisien و Aujourd aujourd'hui En France, وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: "جرم retailerss واقعا نمی باید ماسک سهام و به سادگی اعلام کرد آینده تحویل برای هم بودن".

با رد وجود دوربین مخفی سهام Véran امید به آینده بهداشت و درمان کارگران است. "اولویت من است [آنها که] باید فولاد ماسک. سوپر مارکت ها ممکن است فروش سهام خود را تا زمانی که این وضعیت مورد احترام است.... ما در حال بیرون آمدن از یک دوره زمانی که بهداشت و درمان کارگران نیست و همیشه دسترسی به یک مقدار کافی از ماسک است. بنابراین من درک احساسات خود و حتی خشم خود را," او گفت:.

وزیر امور خارجه در امور حمل و نقل Jean-Baptiste Djebbari همچنین به دنبال کاهش تنش با توضیح چگونه ماسک دستور داده شده است. "همانطور که از دو روز پیش ما تا به حال در مورد دریافت 500 میلیون ماسک پس از شروع ترابری. از این نصف شد و دولت دستور داد و نیم دیگر آمد از سوپر مارکت های زنجیره ای.... تمام سفارشات قرار داده شده چند هفته پیش در حال ورود در حال حاضر و آنها را مجبور به رفتن را از طریق آداب و رسوم او گفت:" در فرانسه 3 تلویزیون.

Djebbari گفت: این وضعیت نیز تغییر کرده است از ابتدای مستند. "امروز شرایطی نیست که همان چند هفته پیش" وقتی واردات "تلاش برای رسیدن به" برای دیدار با خواسته از مراقبان او گفت:.

تماس برای استعلام

برخی از سیاستمداران ديپلمات با این توضیح شروع به پریدن کرد به بحث. سناتور Nathalie Delattre یکی از اعضای میانه رو و رادیکال جنبش به نمایندگی از ژیروند (به نام برای یک کمیسیون تحقیق اندازی می شود.

"یا سوپر مارکت ها که بی نهایت برتر قابل توجه قدرت از دولت و مدیریت برای به دست آوردن بسیاری از ماسک در زمان بسیار کمی که در این صورت این کمیسیون را برای ریختن به نور کامل در بیآنکه ملی تصمیم گیری های زنجیره ای," او نوشت: در نامه ای به رئیس جمهور مجلس سنا Gérard Larcher با توجه به AFP "و یا سوپر مارکت ها در حال ساخت یک مسخره از سلامت مردم است و باید به این پاسخ: که چگونه بسیاری از زندگی می تواند ذخیره شده اند اگر این سهام شده بود توزیع به جای ذخیره می شود در حالی که انتظار برای به فروش می رسد؟"

Renaud Muselier رئیس جمهور از مرکز-راست حزب Les Républicains در Provence-Alpes-Côte d'azur منطقه تهدید در یک صدای جیر جیر به یک فایل "شکایت برای به خطر انداختن زندگی و عدم کمک به یک فرد در معرض خطر". او به سوپر مارکت ها سه روز "را به اثبات که آنها یک راز سهام از ماسک در طول بحران".

یکی دیگر از detractor از زنجیره های خرده فروشی است Damien آباد, رهبر Les Réublicans نمایندگان. او castigated دولت برای آن "عدم دوراندیشی" شارژ که از آن شده است "جایگزین سوپر مارکت".

Matthieu Orphelin این Maine-et-Loire معاون سابق پاکسازی حامی و Yannick Jadot رهبر محیط زیست خواسته است که بهداشت و درمان کارگران داده می شود اولویت در دریافت ماسک در نظر گرفته شده برای توزیع جرم.

در اصل بهداشت و درمان کارگران و شهروندان عادی در حال حاضر باید قادر به دریافت ماسک آنها نیاز به زمانی که مستند به پایان می رسد در آوریل 11. "وجود خواهد داشت به اندازه کافی ماسک برای تمام مردم فرانسه," نخست وزیر Édouard فیلیپ وعده داده شده در مارس 28, زمانی که او ارائه طرح به شل مستند.

این مقاله ترجمه شده از فرانسه اصلی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب