نمرات مرده پس از طوفان Amphan اشک از طریق هند و بنگلادش

صادر شده در: 21/05/2020 - 11:33Modified: 21/05/2020 - 11:33 قدرتمند ترین طوفان به اعتصاب شرقی هند و بنگلادش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

قدرتمند ترین طوفان به اعتصاب شرقی هند و بنگلادش در بیش از یک دهه به کشته شدن حداقل 95 مردم در انتخابات گفت: به عنوان تیم های امداد و نجات scoured ویران روستاهای ساحلی در پنجشنبه مانع پاره کردن خطوط برق و گسترده سیل.

تبلیغات

جرم تخلیه قبل از طوفان Amphan محصل بدون شک زندگی های بی شماری را نجات داد اما کامل میزان تلفات و خسارت تنها شناخته خواهد شد هنگامی که ارتباطات در حال ترمیم, مقامات گفت.

در دولت هند بنگال غربی وزیر Mamata بانرجی گفت: حداقل 72 نفر تا به حال جان بسیاری از آنها یا برق و یا کشته شده توسط درختان بی خانمان توسط بادها gusting تا 185 کیلومتر در ساعت (115 مایل در ساعت).

او گفت: طوفان حک شده بود 400 کیلومتر قنداق کردن از طریق وزارت امور خارجه و اعلام کرد که 10 میلیارد روپیه (130 میلیون دلار) بودجه اضطراری برای بازسازی جاده ها و آب و سیستم های بهداشتی. "این مناطق ویران شده است," او گفت:.

بیست و سه نفر فوت کرده اند در کشور همسایه بنگلادش با توجه به رسمی مرگ و میر.

"من هرگز دیده می شود مانند یک گردباد در زندگی من است. به نظر می رسید مانند پایان جهان" گفت: Azgar علی 49 ساکن ستخیرا منطقه در بنگلادش غرق شد. "همه من می تواند انجام دهد به دعا ... خدا ما را نجات داد."

هنگامی که طوفان barrelled از خلیج بنگال روز چهارشنبه موج طوفان از حدود پنج متر باعث جاری شدن سیل در سراسر کم ارتفاع مناطق ساحلی.

تلویزیون فیلم نشان داد مردم wading را از طریق زانو آب و اتوبوس بود که شکست را به هر یک از دیگر.

روستاییان می تواند دیده می شود در تلاش برای بلند کردن افتاده برق قطب ماهیگیران تخلیه قایق خود را از دریای متلاطم و بی خانمان درختان دروغ پراکنده در سراسر روستا.

"شده اند و دیدن تصاویری از, West Bengal در خرابی های ناشی از طوفان Amphan," نارندرا نخست وزیر هند است. "به چالش کشیدن در این ساعت تمام ملت می ایستد در همبستگی با, West Bengal."

تعیین super cyclone Amphan ضعیف پس از ریزش زمین. حرکت داخلی از طریق بنگلادش آن را کاهش داد و به یک سیکلون طوفان هند آب و هوا و از آن انتظار میرفت فرو نشست به افسردگی بعد.

کم دروغ بنگلادش دارای سابقه مکش اما حتی توسط کسانی که استانداردهای Amphan قدرتمند بود گفت: Mostak حسین بشردوستانه مدیر برای نجات کودکان در بنگلادش است.

"ما دریافت گزارش می دهد که بیش از 5 میلیون نفر قطع از شبکه برق برای ایمنی خود را به عنوان بادهای 150 kph شکست به خطوط برق از بین بردن خانه ها و ریشه کنی درختان," او گفت:.

نگرانی نیز رشد بیش از جاری شدن سیل در Sundarbans یک محیط زیست شکننده منطقه مسکونی در هند-بنگلادش, مرز, بهترین و شناخته شده برای آن ضخیم جنگل های حرا و رزرو ببر.

"جزر و مد موج مستغرق بخشی از جنگل" گفت: Belayet Hossain یک جنگل رسمی در بنگلادش طرف. "ما را دیده اند درختان خانمان و قلع بام برج نگهبانی دمیده است."

در سمت هند, روستا, رسمی Sanjib ساغر گفت: سدهای حفاظت از کم ارتفاع جزیره که در آن برخی از 5000 نفر زندگی می کنند شسته شده بود و او تا به حال شده است قادر به تماس با مقامات برای کمک به.

مقامات هر دو کشور موفق به تخلیه بیش از 3 میلیون نفر به پناهگاه طوفان قبل از Amphan زده. اما تلاش شد با تمرکز بر جوامع است که وضع به طور مستقیم در گردباد را در مسیر ترک روستاها در پهلوها هنوز هم آسیب پذیر است.

دو کشور در حال حاضر مبارزه برای جلوگیری از گسترش این coronavirus و برخی از evacuees در ابتدا تمایلی به ترک خانه برای ترس از عفونت در بسته بندی پناهگاه طوفان.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن