سنا پلیس لایحه اصلاحات

اجماع در میان بسیاری از, بسیاری از, بسیاری از افسران است که آنها انجام می شود. که این کار این است که دیگر ارزش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

اجماع در میان بسیاری از, بسیاری از, بسیاری از افسران است که آنها انجام می شود. که این کار این است که دیگر ارزش به خطر انداختن زندگی خود ملک یا خانواده خوبی بودن کنه. من نمی گویم من لزوما احساس می کنید که راه اما آن چه اکثریت قریب به اتفاق احساس حال حاضر.

من شخصا بسیار در تضاد. من حس وظیفه و سوگند من در زمان است متضاد با ترس از اینکه به دروغ متهم به چیزی و به خطر انداختن آینده بچه هایم. و من می دانم که برخی می گویند که اگر من انجام این کار حق من باید چیزی برای نگرانی در مورد - اما که شده تجربه شخصی من به عنوان من شده اند به دروغ متهم در گذشته است.

من نمی دانم اگر یک جرم بزرگتر موج در حال آمدن است (ما در حال تجربه یکی از سمت راست در حال حاضر) اما من می ترسم بسیاری از افسران پلیس در حال رفتن به یک گام بزرگ به عقب است و به شدت احساس می شود به ضرر Roxbury, Dorchester و Mattapan: جوامع که به آنها نیاز دارید بیشتر در حال حاضر.

من مطمئن هستم که من به برخی از پاسخ که برچسب همه ما به عنوان قاتلان و سوء استفاده, اما واقعیت این است که شهرستان درونی جوامع در بوستون خرید و فروش شده اند بسیار خشونت آمیز چند هفته گذشته و پلیس یکی از معدود تلاش برای بازگرداندن نظم به صورت روزانه.

- یک پلیس بوستون



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب