Serbians رای در اروپا در پست اول-مستند انتخابات

صادر شده در: 21/06/2020 - 10:29Modified: 21/06/2020 - 10:30 Serbians رفت و به پای صندوق های رای در روز یکشنب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

Serbians رفت و به پای صندوق های رای در روز یکشنبه برای انتخاب یک پارلمان جدید در اروپا در اولین انتخابات پس از coronavirus مستندات اثر در زمان سه ماه پیش با حکم محافظه کاران انتظار پیروزی راحت اکثریت.

تبلیغات

مراکز رای دهی بودند که مجهز به ماسک صورت و دست sanitisers برای استفاده توسط این کشور رای دهندگان تقریبا 6.6 میلیون, بسیاری از آنها در انتظار به جست و خیز رای گیری - تا حدودی به دلیل ترس از تبدیل شدن به آلوده.

مشارکت در انتخابات نیز می تواند ضربه تحریم انتخاباتی برخی از احزاب مخالف که می گویند رای را نمی خواهد و یا نمایشگاه با توجه به رئیس جمهور Aleksandar Vucic را گرفتن شرکت بیش از رسانه ها.

رای دهندگان تا حد زیادی پشت تلاش های Vucic حزب حاکم به فشار برای صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا در حالی که حفظ روابط قوی با روسیه و چین است.

اما دولت آینده را افزایش اتحادیه اروپا و ایالات متحده فشار به رسمیت شناختن استقلال از صربستان سابق استان کوزوو یک حرکت دیده می شود به عنوان کلیدی برای ثبات منطقه.

با توجه به آخرین نظر سنجی Vucic محافظه کار صربی مردم حزب (SNS) است که مجموعه ای را به نفع خود حدود 50 درصد از آرا تقویت گسترده تصویب بیش از دولت را از دست داده و همه گیر.

Vucic را شریک ائتلافی از حزب سوسیالیست است انتظار برای آمدن دوم با حدود 10٪.

"من برای همه چیز برای ماندن به آنها'

مخالفت پارلمان صربستان میهنی داد (SPAS) به رهبری Aleksandar Sapic شهردار نوی Beograd, Beograd, پرجمعیت ترین شهرداری است نوک آمده ،

Mladjan Knezevic یک بازنشسته از نوی بلگراد گفت که او رای دادند وضع موجود: "من برای همه چیز را به ماندن به عنوان آنها بودند."

Vucic خودش است نه برای انتخابات مجدد اما احزاب مخالف تحریم رای او را متهم به استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس جمهور برای ترویج خود.

صربستان که دارای جمعیت 7.2 میلیون دلار گزارش کرده است 12,803 تایید موارد COVID-19 و 260 مرگ و میر. آن را در میان اولین کشورهای اروپایی شروع به باز کردن مرزهای خود در 22 مه و همه مستند محدودیت را از آنجا برداشته شده است.

تحلیلگران و نظرسنجی می گویند نگرانی های سلامت را حفظ خواهد کرد برخی از رای دهندگان در خانه به ویژه در میان بالاتر-گروه های در معرض خطر. حدود 1.2 میلیون نفر در لیست انتخاباتی باید زندگی در خارج از کشور برای سال و بعید است که به رای دادن.

در یک مرکز رای دهی در یک مدرسه در بلگراد را زمون شهرداری رای دهندگان و انتخابات در صورت ماسک گفت: آنها کار سریع برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ویروس.

"بله من هستم نگران coronavirus اما تا به حال به رای ... من می خواهم برای دیدن چشمه های معدنی در مجلس" Milica, 26, یک مددکار اجتماعی گفت: از طریق آبی فولاد ،

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب