SF Giants مربی الهام Nakken سابقه مربیگری پایه اول

San Francisco Giants پایه اول مربی الهام Nakken ساعت طول نمایشگاه بازی بیس بال در برابر اوکلند د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

San Francisco Giants دستیار مربی الهام Nakken شکسته است بسیاری از موانع پس از تبدیل شدن به نام اولین زن مربی بیس بال در لیگ اصلی بیس بال تاریخچه. او در زمان پایین یکی دیگر این هفته هنگامی که او مماشات در این زمینه به مربی در پایه اول. این اولین بار است که یک زن مربی در طول یک MLB بیس بال بازی.

"شما احساس می کنید احساس غرور را در خارج وجود دارد" Nakken گفت: پس از آن. "این بهترین مکان برای تماشای یک بازی است که برای اطمینان حاصل کنید."

Nakken بستری آن را کمی ساده تر برای مقابله با لحظه تاریخی با عدم طرفداران در غرفه به دلیل COVID-19 coronavirus بیماری همه گیر. "این یک بازی سرگرمی. پس از آن قطعا بد شانسی نیست که طرفداران" او گفت:. "اما من می خواهم اگر من دروغ گفت که آن کاسته پروانه دانستن وجود ندارد 40,000 مردم به تماشای."

او لذت می برد خود در این زمینه و حتی شوخی با غول outfielder شکارچی پنس پس از او آمار تنها در اوایل بازی. "او هدف قرار دادن بسیاری از خانه اجرا می شود در ما بین بازی تیم ملی. من واقعا نمی خواهد به دیدن او هنگامی که او فقط گرد بازها," او توضیح داد. "پس امشب من بود: "من فکر می کنم این اولین تک شما تا به حال از آنجایی که من اینجا بوده ام."

"این واقعا سرگرم کننده بود به سمت راست وجود دارد با او," او اضافه شده است.

آن شده است یک سال از اولین ها برای Nakken که استخدام شد توسط غول های سر مربی گیب کاپلر در ماه ژانویه است. سابق standout و سافتبال بازیکن در ساکرامنتو ایالت Nakken کار کرده بود به مدت شش سال در Giants' دفتر جبهه قبل از فرض دستیار او نقش مربیگری.

وقتی بهار کشهای آغاز شده در فوریه Nakken مربی بازیکنان در پایگاه در حال اجرا پرتاب پنبه حلاجی تمرین و دیگر ویژگی های مهارت های مربیگری.

او همچنین در حال توسعه یک رابطه قوی شخصی و حرفه ای با Antoan Richardson, SF Giants منظم پایه اول مربی. او اعتبار او را با توسعه به عنوان یک مربی و یادگیری بیشتر در مورد نقش یک مربی پایه که شامل آموزش تمام تیم علائم و همچنین رله اطلاعات در اپوزیسیون کوزه انتخاب کردن حرکت می کند.

در طول سه ماه از پناهگاه در محل Nakken تماشای ویدئوها از کوزه که غول روبرو خواهد شد در این فصل به تجزیه و تحلیل آنها چگونه تلاش برای کنترل بازی در حال اجرا.

اگر چه Nakken سفر خواهند کرد و مربیگری تمام فصل به عنوان بخشی از تیم 13 نفر قوی, کارکنان, او نمی خواهد در ستاره شرق در طول بازی از آنجا که هشت مربی محدود می کند.

بیشتر: یوگا و VR: چگونه SF Giants' مایک Yastrzemski ماند تیز در قرنطینه

اما به عنوان او شده است در تمام سال Nakken آماده است برای هر فرصت خود را ارائه.

"من هنوز در بسته بندی سر من در اطراف آن است. من همیشه آماده برای هر موقعیت من خواهد بود در قرار" Nakken اشاره کرد. "من اعتماد به نفس بیشتری به دست آورده و اعتماد به نفس بیشتر از فوریه. من Antoan (ریچاردسون) و Kap (سر مربی گیب کاپلر) که تشکر می کنم."

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE این وبلاگ زیبا.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن