SF Giants' اجتماعی فاصله پیاده روی کردن جشن بود واقعا اجتماعی فاصله

مایک Yastrzemski #5 غول سان فرانسیسکو جشن با هم تیمی های پس از او به یک پیاده روی کردن صفحه اصلی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

در یک MLB فصل تا کنون تعریف شده توسط coronavirus شیوع بیماری های لایروبی تا سرود ملی جنجال و ظاهر نامتناسب تعلیق, the San Francisco Giants تحویل یکی از سبک شوخ لحظات همه گیر-خلاصه فصل چهار شنبه شب با برگزاری یک COVID آگاه جشن زیر outfielder مایک Yastrzemski پیاده روی کردن خانه اجرا در برابر San Diego Padres.

پس از Yastrzemski uncorked اول خود را حرفه ای چلپ چلوپ ضربه زدن به غول های خیره کننده 7-6 آمده-از-پشت پیروزی او استقبال هم تیمی های خود در صفحه اصلی. به جای ایجاد معمول توده ای از بدن غول تصمیم گرفتند به جای آن به صورت مختصر و بدون لمس دیوانگی از پریدن و جیغ کشیدن. بازیکنان نمی شد شش فوت از هم جدا از یکدیگر وجود دارد و قطعا برخی از کون سیلی رفتن اما eh ما آن را اجازه می دهد.

غول ازمایش کرده 6-3 رفتن به هشتم باز یافته اما به ثمر رساند سه اجرا در هشتم برای راه اندازی Yastrzemski پیاده روی کردن در نهم. این outfielder را خانه دوم اجرای شب.

بازی روکش: غول های رالی در Yastrzemski 2 ساعت پیاده روی با 7-6 برنده

Yastrzemski شده از غول' نقاط روشن در بالا و پایین های نجومی و تمجید و ستایش از مدیر گیب Kapler بعد از بازی.

"من فکر می کنم امشب لحظه ای مهم در Yaz حرفه ای," Kapler گفت. "به قطع در آن وجود دارد در برابر سختی lefty در اواخر بازی نیز که توپ را در هوا به جلو و جانبی است که یک مهارت واقعی — او فقط به نظر می رسد مانند یک بزرگ همه در اطراف بازیکن در حال حاضر. آن شروع به نظر می رسد مثل این است که Yaz است."

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب