'فروشگاه تا شما قطره؟' لوکس فروشگاه در کسب و کار به عنوان فرانسه برطرف مستند

صادر شده در: 12/05/2020 - 12:32بروز رسانی: 12/05/2020 - 12:32 به فرانسه شروع به خروج از آن سخت coronavirus م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

به فرانسه شروع به خروج از آن سخت coronavirus مستند روز دوشنبه بسیاری از مارک های لوکس نیز درهای خود را به پروتکل های بهداشتی قبل و آزمایش مردم اشتها برای splurging پس از خاموش شدن آن را لرزاند اقتصاد در سراسر جهان است.

تبلیغات

"این یک بیت یک عمل از ایمان امروز" گفت: ادوارد Lefebvre که سر از کسب و کار در منطقه شانزه لیزه خیابان بسته بندی شده با جمعیت از مردم محلی و گردشگران خارجی در زمان عادی.

تنها نیمی از خیابان را مغازه ها باز بود دوشنبه Lefebvre گفت: بازتاب گسترده فرآورده های مورد نیاز با خیال راحت دریافت مشتریان و مردد گام های بسیاری از مردم در زمان نسبت به قبل از همه گیر روزمره.

"مشتریان را در یک روز. زمان آن طول می کشد برای دریافت استفاده می شود برای آمدن به خیابان شانزلیزه به بازگشت به پاریس" Lefebvre گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

هنوز تصاویری از صف های طولانی ایستاده در خارج از لوکس, فروشگاه, نوشته شده در رسانه های اجتماعی بعد در روز پیشنهاد بسیاری از خریداران مایل به شیرجه رفتن.

"[C]ustomers به ظاهر آماده به فروشگاه تا زمانی که آنها را رها و مصرف مثل هیچ فردا وجود دارد در حال صف بندی در مقابل شاخص از flagships یعنی Louis Vuitton شانزه لیزه بوتیک" اظهار نظر یک کاربر توییتر در پست های رسانه های اجتماعی.

گردشگران گم شده

در Louis Vuitton فروشگاه در پاریس grand Place Vendome مربع به فروش می رساند که همه چیز را از €645 (700 دلار) شیکر کوکتل به جواهرات به ارزش صدها هزار نفر, چند, محلی و مشتریان کسب و کار نگه داشته تیک تاک بیش از.

"این تولد یک دوست و ما در حال خرید یک کیف پول" گفت: پاریس ساکن هاجر. "این خواهید بود که اولین بار دیده ایم هر یک از دیگر در دو ماه."

در هرمس فروشگاه در Rue du حومه شهر سن-اونوره وجود دارد حتی نوعی از کسب و کار به عنوان معمول است.

یک دستیار فروشگاه احتیاط نگه داشته و تعداد از تعداد مردم فرز در هر زمان – حدود 50 در یک نقطه و در اوایل بعد از ظهر و در دو طبقه است.

و یکی از خریداران گفت: او گفته شده بود به یک قرار ملاقات اگر او می خواست به بحث در مورد خرید گران "کلی" کیف دستی.

"آنها همیشه همه چیز را سخت در هرمس" گفت: برکت ویلیامز 23 ساله از نیجریه که در پاریس زندگی می کند. او هنوز از دور با یک جفت صندل.

اما محدودیت های مسافرتی و در نتیجه کمبود گردشگران بین المللی باقی خواهد ماند عمده کشیدن برای ماه به در آمد های لوکس, خرید پایتخت مانند پاریس یا میلان که در آن مد شرکت ها به مجموعه ای بازگشایی فروشگاه در مارس 18.

بسته به نام تجاری گردشگران خارجی معمولا بین 35 درصد و 55 درصد از لوکس برچسب' درآمد در اروپا با توجه به Jefferies تحلیلگر Flavio Cereda.

کیف های دستی در قرنطینه

در آلمان که در آن فروشگاه های کوچک شده اند باز برای سه هفته خوبی پاشنه بلند خریداران به دنبال لوکس هنوز چند و دور بین کت و شلوار ساز Hugo Boss گفت: در هفته گذشته.

مخمل خواب دار تغییر کابین در Vuitton Vendome فروشگاه در حال حاضر به طور مرتب ضد عفونی شدند بسیار کمتر شلوغ تر از معمول در دوشنبه دستیاران روز دوشنبه گفت:.

>> پاریسی لذت بردن از قهوه شرکت و موهایشان به عنوان مستند برداشته

نزدیک Chanel فروشگاه ساکت تر بود نسبت به قبل از بحران بیش از حد کارکنان گفت. هرمس رئیس اکسل دوما mingling با کارکنان در حومه شهر Saint-Honore, فروشگاه, کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد چگونه برای اولین بار چند ساعت از تجارت رفته بود.

با وجود نشانه هایی از بهبود در چین, صنعت بزرگترین بازار جهانی خرید و فروش کالاهای لوکس انتظار می رود به رکود تا 50 درصد در این سال مشاوره Bain هوا در هفته گذشته.

در حال حاضر مارک های معطوف به کاهش به بهداشت روال از جمله استفاده از ماسک صورت اجباری.

در افتتاح نمود در پاریس متعلق به LVMH کنگلومرا لباس که سعی کردم در کنار به بخار پز شده و در کیف قرار داده و در 48 ساعت قرنطینه.

تمیز کردن پروتکل برای موارد دیگر متفاوت باشد بسته به اینکه چگونه نزدیک آنها می آیند به چهره مردم و یا مواد درگیر است.

Christian Dior یکی دیگر از LVMH, برچسب, و, Chanel, خصوصي, گروهی نیز بنا ست سپر توسط tills.

(FRANCE 24 با REUTERS, AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب