خواننده میکا برای برگزاری کنسرت جمع آوری کمک های مالی برای جمع آوری پول برای قربانیان انفجار بیروت

صادر شده در تاریخ: 18/09/2020 - 11:29 میکا خواننده لبنانی-بریتانیایی - که بیشتر به خاطر ضربه سر و صداش در سال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 18/09/2020 - 11:29

میکا خواننده لبنانی-بریتانیایی - که بیشتر به خاطر ضربه سر و صداش در سال ۲۰۰۷ به "گریس کلی" معروف است- روز شنبه کنسرتی را که با مشارکت فرانسه ۲۴ به صورت زنده از یوتیوب پخش می شد، برای جمع آوری پول برای کمک به قربانیان انفجاری که بیروت را در ۴ اوت ویران کرد، خواهد داد.

تبلیغات
ادامه

این کنسرت با عنوان «من بیروت را دوست دارم» در ۱۹ سپتامبر در منطقه توسکانی ایتالیا برگزار می شود که خواننده خانه و استودیو دارد. او روز جمعه با فرانسه ۲۴ صحبت خواهد کرد تا در باره این رویداد عزیز به قلبش بحث کند.

این خواننده در حساب اینستاگرام خود نوشت: «من یک نمایش بسیار صمیمی برای جمع آوری پول برای مردم بیروت پخش خواهم کرد.» وی افزود: انفجار وحشتناک در بندر بیروت صدها نفر را کشت، هزاران نفر را مجروح کرد و بسیاری دیگر را بی خانمان کرد. می خواستم کاری کنم تا به هر طریق کوچکی که می توانم کمک کنم.»

میکا ادامه داد: «به همین دلیل است که من میزبان یک عملکرد بسیار ویژه خواهم بود، با برخی شگفتی ها، و آن را به صورت آنلاین در ۴ منطقه زمانی جریان خواهد داد.» "پول جمع آوری شده بین دو موسسات خیریه که در حال انجام کار باور نکردنی بر روی زمین در بیروت، با تمرکز بر پاسخ اضطراری و بازسازی شهر تقسیم خواهد شد." این موسسات خیریه صلیب سرخ لبنان هستند و کودکان را نجات می دهند.

خوانندگان دیگری از جمله کایلی مینوگ نیز شرکت خواهند کرد. میکا به ویژه از مشارکت آیکون پاپ استرالیا خشنود بود. او در اینستاگرام نوشت: «من همان طور که این را می نویسم لبخند میزنم! یکی از مورد علاقه های تمام وقت من، آیکون پاپ @kylieminogue حال حاضر خواهد شد انجام به عنوان بخشی از من ❤️ جریان بیروت. با تشکر از شما کایلی!"

بلیط به رویداد زندگی می کنند هزینه 10 یورو، 10 دلار یا 10 پوند و از طریق استاد بلیط و خرده فروش فرانسوی FNAC در دسترس هستند. یک کمپین جمع آوری کمک مالی نیز در GoFundMe در جریان است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن