کسب و کارهای کوچک سعی کنید انتخاب کنید تا قطعات پس از تخریب توسط rampagers; یکی از قربانی های کوچک سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است که تا به حال نگه داشته و کارکنان در طول همه گیر

غارتگران که شکست به مکان هایی مانند Marshalls و Walgreens یکشنبه شب نمی شد به خصوص تبعیض آمیز - آنها نیز نابود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

غارتگران که شکست به مکان هایی مانند Marshalls و Walgreens یکشنبه شب نمی شد به خصوص تبعیض آمیز - آنها نیز نابود کوچک mom-and-pop کسب و کار در سراسر مرکز شهر پشت خلیج و جنوب پایان.

Kayla الیزابت راه اندازی یک GoFundMe صفحه برای کمک به خانواده خود را بهبود می یابند از آنچه که آنها در بر داشت صبح دیروز در داخل خود کلرندن شراب در Boylston خیابان در خلیج:

امروز خیلی روز سختی بود. به عنوان بسیاری از مردم را دیده اند, شگفت انگیز, اعتراض برای زندگی موضوع تبدیل به یک شورش هنگامی که خورشید مجموعه. پیام زندگی و تماس برای برابری خدشه دار شد توسط مردم این فرصت را به از بین بردن و غارت کسب و کار. این مردم هستند که واقعا نمی مراقبت به همین دلیل وجود یک اعتراض آنها در آن را برای خود به دست آورید. متاسفانه ما بدشانس بودند و هدفمند با آن افراد است.

همچنین تخریب: دارتموث خیابان چشم انداز مرکز در دارتموث خیابان در انتهای جنوبی که باز به عنوان یک سیاه متعلق به کسب و کار به عنوان بخشی از چادر توسعه شهرستان بیش از 30 سال پیش. جمیل Sabree ارسال شده عکس از آنچه باقی مانده بود:

پدر من صاحب این جایی و من اینجا کار می کنند. ما باز مانده و در دسترس در طول کل این همه گیر و نگه داشته اند هر کارمند شاغل. این کسب و کار نابود شد و غارت شب گذشته. با تشکر از شما برای تلاش برای دفاع از زندگی من به طور کامل از بین بردن معیشت. دفعه بعد که شما تصمیم به "اعتراض" لطفا متوجه باشید که اگر #ICantWork سپس #ICantEat.

یک مشتری وفادار می نویسد:

من یک مشتری برای سال - دهه ، شما نمی تواند ملاقات با یک مرد بهتر از دکتر Sabree و پسرش شروع به کار وجود دارد چند سال پیش ، و ادنا در میز جلو! چند مستقل کسب و کار به عنوان سخت به نگه داشتن رفتن به عنوان یک چشم معاینه محل.

جسی کیم تنظیم GoFundMe صفحه برای کمک به رهن Tran که Bromfield ناخن در Bromfield خیابان غارت کردند:

هنگامی که شما ببینید مردم رنگ wreaking ویران بر دیگر مردم رنگ به نام برابری و شما باید فقط به تکان دادن سر خود را در ناامیدی. یک خانواده دوست ناخن سالن غارت کردند و به طور کامل نابود شده در داخل و خارج پس از بسته شدن بیش از سه ماه. این بود برخی از شرکت های بزرگ است که می تواند در جذب این نوع از آمار; آن را کمی بانوی پیر که سرمایه گذاری خود را پس انداز زندگی را به یک کسب و کار کوچک و بردگان دور 7 روز در هفته را به عمل خرد کردن یا اسیاب کردن زندگی.

فیلم نشان داد گروهی از جوانان و مردم از رنگ لگد زدن به در ویندوز, کوه در می رم بیش از همه چیز و همه چیز را می تواند حمل کند.

این باعث می شود من تعجب می کنم اگر این افراد متوجه شدم که دوست من فروشگاه پشتیبانی از فرزندان او و خانواده اش در کشور ؟ که او تا به حال هیچ درآمد در ماه است اما هنوز پرداخت اجاره برای خانه, کسب و کار, صورتحساب خود, کودکان,' شهریه ، چه چیزی باعث خرابی زندگی کسی رو با ترویج برابری و یا اشاره به سوء استفاده از قدرت ؟

همچنین غارت: Giorgiana را یک بازار در Tremont خیابان در انتهای جنوبی که صاحب عکس ها نوشته شده و افزود:

بدون تلفات!! خیلی خوش شانس این اتفاق پس از ساعت - من نیاز به کارکنان به امن !!! همه ما از این طریق دریافت کنید و پشت عزیزمان محله!!

همچنین آمار: شهری انگور در Columbus Avenue در انتهای جنوبی:

این است که یک روز صبح در بسیاری از سطوح. آنچه ما تحت تاثیر قرار دادن بر کودکان و نوجوانان ما این است که ویندوز نیست زندگی می کند. رویاهای معوق باعث خشم. ما پنجره شکسته است اما ریشه های این ها در 400 سال از زانو در گردن. اما ما خواهد بود دروغ گفتن اگر ما گفت: این ضرری ندارد و اگر ما نمی پذیریم که این امر به ویژه لایه برای TJ. ما واز طریق گذشته 11 هفته و ما از طریق این. ما نیز باز بعد از امروز تا UG خانواده را ترک نمی کند ما در حال حاضر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن