سربازان کشته در دو حمله در مرکز مالی, بحران سیاسی در ادامه

صادر شده در: 03/08/2020 - 02:14 مالی را دچار ضرر و زیان های جدید دوقلو در حملات روز شنبه که در سمت چپ حداقل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

صادر شده در:

مالی را دچار ضرر و زیان های جدید دوقلو در حملات روز شنبه که در سمت چپ حداقل پنج سرباز کشته و ساحل عاج کشور بود و فرو رفته در بحران سیاسی جرقه نگرانی های بین المللی.

تبلیغات

پنج سرباز کشته و پنج زخمی شدند در یک کمین در یک کاروان نظامی و توپخانه حمله به یک اردوگاه با هر دو حملات مقصر جهادی در مرکز مالی ارتش و منابع محلی گفت.

خونریزی آمد و بعد از شش هفته پس از جهادگران کمین یک نظامی نیز در مرکز مالی کشتن 24 سرباز.

جهادگران انداخته شورش در شمال مالی در سال 2012 است که پس از گسترش به مرکز فقیر Sahel کشور و به همسایه بورکینافاسو و نیجر با وجود حضور هزاران نفر از فرانسه و نیروهای سازمان ملل متحد.

آخرین حملات آمد و به عنوان رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita چهره مصر خواستار استعفا از مخالفان عصبانی بیش وحشیانه جهادی جنگ و همچنین شرایط اقتصادی وخیم و درک فساد.

بسیاری از زمان تنش را برانگیخته بود در زمانی که دادگاه قانون اساسی پرتاب 30 نتایج حاصل از تاخیر در انتخابات پارلمانی -- یک حرکت است که بهره مند کیتا ،

به اصطلاح ژوئن 5 حرکت (M5-RFP) است ادامه داد: اصرار بر Keita خروج با وجود دو واسطه ماموریت توسط منطقه بلوک ECOWAS که پیشنهاد دولت وحدت ملی و یک قطعنامه به انتخابات نزاع.

M5-RFP است گفت: این امر رزومه اعمال "نافرمانی مدنی" در روز دوشنبه پس از رعایت آتش بس برای عید قربان, جشنواره, کلید مسلمان تعطیلات آغاز شد که در روز جمعه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن