منابع می گویند کارفرمایی اندی دالتون به ثبت نام با, Dallas Cowboys

اندی دالتون در حال آمدن به خانه به تگزاس به عنوان Dak پرسکات پشتیبان گیری با دالاس کابوی ها. دالتون و کاب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

اندی دالتون در حال آمدن به خانه به تگزاس به عنوان Dak پرسکات پشتیبان گیری با دالاس کابوی ها.

دالتون و کابوی ها در مورد توافق برای یک سال معامله است که تضمین سابق سینسیناتی استارت 3 میلیون دلار است و می تواند به ارزش 7 میلیون دلار دو نفر با دانش مستقیم از معامله گفته آسوشیتد پرس در روز شنبه.

این حرکت برای اولین بار گزارش ESPN.

کابوی به مقابله با دالتون دو روز پس از او منتشر شده توسط Bengals. که نقل مکان کرد و پاک راه را برای شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب جو نقب زدن که منجر LSU به قهرمانی ملی.

دالتون همچنین دبیرستان توپ و کالج (TCU) در منطقه دالاس.

• شیکاگو خرس کاهش یافته خود را در سال پنجم گزینه برای کارفرمایی Mitchell Trubisky برای 2021 فصل یک فرد آشنا با این وضعیت گفت. NFL شبکه اول گزارش این تصمیم است.

• روسای توافق برای قرارداد با پایان دفاعی تاکو چارلتون اضافه کردن یک 2017 سابق دور اول انتخاب کنید که تا به حال یک ترکیب نه کیسه برای دالاس و میامی در اولین سه فصل است.

اسب مسابقه: شارلاتان روسی به پیروزی با شش طول در اولین بخش از آرکانزاس دربی برای بهبود به 3-0 و نادال برنده دوم بخش باقی مانده کامل در 4-0 به سالن از شهرت مربی باب Baffert یک رفت و برگشت در Oaklawn وقتی کنتاکی دربی به تعویق افتاد.

کالج بسکتبال: Jalen هیل خواهد ماند در UCLA برای خود اشتباه junior فصل پس از بیرون کشیدن از NBA پیش نویس است.

ورزشی موتور: فرمول یک امید به شروع فصل آن با دو نژاد جولای 5 و 12 جولای در محیط جدا در اطراف محل برگزاری این جایزه بزرگ اتریش.

وزنه برداری: "بازی تاج و تخت" بازیگر Hafthor Bjornsson که گرگور "کوه" Clegane در سری HBO مجموعه deadlift جهان رکورد بلند کردن اجسام 501 کیلوگرم (1,104 پوند) در ورزشگاه در کوپاووگور ایسلند.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن