SpaceX Dragon کپسول اسکله با ایستگاه فضایی بین المللی

صادر شده در: 31/05/2020 - 16:56ویرایش: 31/05/2020 - 16:56 SpaceX تحویل دو فضانورد به ایستگاه فضایی بین الملل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

SpaceX تحویل دو فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی ناسا برای روز یکشنبه پس از یک تاریخی شروع با یک اندازه و صاف docking در عین حال دیگر برای اولین بار ایلان شرکت.

تبلیغات

با خلبانان تست داگ هرلی و باب Behnken آماده به برد کنترل دستی اگر لازم باشد SpaceX Dragon کپسول کشیده تا به ایستگاه لنگر انداخت و به طور خودکار بدون کمک مورد نیاز است.

این نخستین بار بود که یک بخش خصوصی ساخته شده است و متعلق به فضاپیما انجام فضانوردان به مدار آزمایشگاه در آن نزدیک به 20 سال است. ناسا در نظر این باز شلیک در یک کسب و کار انقلاب به دور زمین و در نهایت کشش به ماه و مریخ است.

این docking رخ داده است فقط 19 ساعت پس از SpaceX Falcon 9 rocket لعنتی خاموش بعد از ظهر شنبه از مرکز فضایی کندی, ملت, اولین فضانورد پرتاب به مدار از خاک خانه در نزدیک به یک دهه.

https://twitter.com/NASA/status/1267098121194090498

هزاران ماجرا اطراف سواحل پل ها و شهرها به سازمان دیده بان به عنوان SpaceX شد اولین بار در جهان شرکت خصوصی برای ارسال فضانوردان به مدار و به پایان رسید نه سال راه اندازی خشکسالی برای ناسا.

چند ساعت قبل از متصل کردن اژدها سواران گزارش داد که کپسول انجام شد به زیبایی. فقط در مورد آنها تضعیف بازگشت به خود را تحت فشار راه اندازی مناسب و کلاه برای قرار ملاقات گذاشتن.

سه ایستگاه فضایی ساکنان نگهداری دوربین های روت در ورودی کپسول برای بهره مندی از پرواز کنترل در SpaceX دفتر مرکزی آن در منهتن بیچ کالیفرنیا و ناسا در مرکز فضایی جانسون در هوستون.

Gleaming سفید در نور خورشید اژدها بود که به راحتی قابل مشاهده از چند مایل آن بینی مخروط باز و افشای آن اتصال قلاب به عنوان به خوبی به عنوان یک چشمک زدن نور است. کپسول loomed همیشه بزرگتر به صورت زنده از تلویزیون ناسا آن را به عنوان بسته فاصله.

هرلی و Behnken در زمان بیش از کنترل و کمی خلبانی کمتر از چند صد متری (متر) به عنوان بخشی از تست پرواز قبل از قرار دادن آن را به عقب به صورت خودکار برای رویکرد نهایی. هرلی گفت: این کپسول به کار گرفته شده "واقعا خوب بسیار واضح است."

SpaceX و ناسا مقامات برگزار شده بود در هر جشن تا بعد از جمعه صبح docking — و احتمالا تا دو فضانورد به پشت بر روی زمین مدتی در این تابستان.

ناسا هنوز به تصمیم می گیرید چه مدت هرلی و Behnken صرف خواهد شد در ایستگاه فضایی جایی بین یک تا چهار ماه. در حالی که آنها وجود دارد اژدها تست خلبانان را به پیوستن به یک آمریکایی و دو روس ایستگاه ساکنان در انجام آزمایش و احتمالا spacewalks به نصب تازه ایستگاه باتری.

در یک نمایش-و-tell زودتر پنج شنبه, فضانوردان به یک تور سریع از اژدها را تمیز و درخشان داخل کاملا جادار برای یک کپسول. آنها گفت: پرتاب شد بسیار پر از دست انداز و پویا هیچ چیز را شبیه سازی می تواند تقلید.

آبی sequined دایناسور همراه آنها — فرزندان خود اسباب بازی به نام لرزش — نیز در شکل خوب Behnken مطمئن باشید بینندگان. لرزش قرار بود برای پیوستن به خاکی با شکوه جهان تحویل به ایستگاه فضایی در سال گذشته تست پرواز خدمه کمتر خدمه اژدها. Behnken گفت: هر دو اسباب بازی را بازگشت به زمین با آنها در ماموریت تا پایان.

سبک قدیمی کپسول فرود برنامه ریزی شده است.

پس از پرتاب مشک به خبرنگاران گفت که این کپسول بازگشت خطرناک تر خواهد بود در برخی از راه, از راه اندازی آن. حتی پس از گرفتن دو فضانورد با خیال راحت به مدار و سپس به ایستگاه فضایی تا به حال هر کس تنفس بزرگ آه امداد.

مثل همیشه مشک بود و نگاه به آینده.

"این است و امیدوارم اولین گام در سفر به سوی یک تمدن در مریخ," او گفت: شنبه شب.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب