اسپانیا به گسترش مستند به ژوئن 6 با وجود اعتراض از معترضان و جناح راست اپوزیسیون

صادر شده در: 21/05/2020 - 05:23Modified: 21/05/2020 - 05:23 نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز برنده پارلمانی حمای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز برنده پارلمانی حمایت برای گسترش مستند برای دو هفته دیگر روز شنبه با وجود مخالفت او راست گرا که گرایش مخالفان و تظاهرات در برابر اقلیت ائتلاف دولت است.

تبلیغات

این پنجمین بار وضعیت اضطراری تمدید شده است, به معنی محدودیت در نیروی باقی خواهد ماند تا 6 ژوئن در یک اندازه گیری گذشت با 177 رای به نفع 162 مخالف و 11 رای ممتنع.

اندازه گیری اجازه داده است دولت به اعمال سخت مستند در اسپانیا نزدیک به 47 میلیون نفر جمعیت به طور قابل توجهی محدود کردن آزادی حرکت برای مبارزه با این بیماری همه گیر است که در حال حاضر ادعا 27,888 زندگی می کند.

اما دولت در مدیریت بحران کشیده شده است یک مجموعه از انتقاد از righwing احزاب که باید محکوم کرد و آن را "وحشیانه حبس" در حالی که چند صد نفر از معترضان را ضربه خیابان ها خواستار "آزادی" و سانچز استعفای.

"این اسپانیایی افرادی که متوقف ویروس با هم... هیچ کس حق هدر دادن آنچه که ما بدست آورده ایم در طول این هفته از زندان" سانچز قانونگذاران گفت.

تظاهرات خیابانی بوده است با حمایت راست بورسی و راست گرا که گرایش اصلی مخالف حزب مردم (PP) که رهبر پابلو Casado نیست گوشت چرخ کرده و کلمات خود را در قبل از رای بحث است.

"شما مظهر هرج و مرج و بدترین چیز این است که شما قادر به محافظت از مردم اسپانیا بدون توسل به این سلول," او گفت:.

اما دولت می گوید: مارس 14 وضعیت اضطراری مجاز است آن را به نبرد با این بیماری همه گیر و به طور چشمگیری کاهش روزانه مرگ و میر است که توسط چهار شنبه افتاده بود به 95 -- گریه به دور از 950 ثبت نام در 2 آوریل.

اما سانچز گفت: مبارزه نبود و که گسترش محدودیت بود "تنها راه ممکن است به طور موثر مبارزه با ویروس" گفت: هنوز هم وجود دارد "صدها نفر از موارد جدید در هر روز".

از روز شنبه خواهد بود اجباری به پوشیدن ماسک در اجتماعی که در آن فاصله ممکن است مقامات روز سه شنبه گفتند.

در حال حاضر اجباری در حمل و نقل عمومی جدید حکم شامل همه سن شش و بیش از.

به عنوان شدت بیماری کاسته اسپانیا آغاز شده است محتاط صحنه عقبگرد از مستند است که با توجه به پایان برساند تا اواخر ماه ژوئن.

با وجود تظاهرات ضد دولتی در یک نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه توسط دولت اجرا مرکز مطالعات جامعه شناختی پیشنهاد 95 درصد از اسپانیایی ها پشتیبانی مستند و 60 درصد آن معتقد بودند باید تمدید شود.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن