اسپانیا دادگاه عالی پروب نقش سابق پادشاه خوان کارلوس در عربستان مقابله

صادر شده در: 08/06/2020 - 16:07اصلاح: 08/06/2020 - 16:07 اسپانیا دیوان عالی کشور دادستان باز کرده است رسیدگی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

اسپانیا دیوان عالی کشور دادستان باز کرده است رسیدگی به سابق پادشاه اسپانیا در ارتباط با یک قطار با سرعت بالا قرارداد در عربستان سعودی ستون فشار در یک بار محبوب پادشاه که استعفا شش سال پیش.

تبلیغات

دیوان عالی کشور دادستان بررسی خواهد شد که آیا شاه سابق را می توان از جمله در مورد در رابطه با هر گونه اقدامی که صورت گرفت پس از او از دست رفته خود ایمنی که او استعفا در ماه ژوئن 2014 به نفع پسرش فیلیپه دادستان روز دوشنبه گفت:.

"این تحقیق با تمرکز دقیقا در ایجاد و یا دور جنایی ارتباط از اعمال رخ داده است که پس از ژوئن 2014 هنگامی که پادشاه بازنشسته شد دیگر محافظت مصونیت" در بیانیه ای گفت:.

اسپانیایی کاخ سلطنتی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. خوان کارلوس' وکیل نمی تواند نظر رسیده است.

رسوایی فساد

خوان کارلوس محبوب برای نقش خود در گذار کشور به دموکراسی در اواخر دهه هفتاد و قبل از رسوایی های فرسوده عمومی تصویب یک دهه پیش و او را مجبور به تصویب تاج و تخت را به پسر خود.

دیوان عالی کشور دادستان به پادشاه دست آمده از پروب به رهبری این کشور در مبارزه با فساد دادستان بیش فاز دوم راه آهن با سرعت بالا لینک شهرهای مدینه و مکه در عربستان سعودی است که اعطا شده به یک گروه از شرکت های اسپانیایی در سال 2011.

در اواسط ماه مارس پادشاه گفت که او در کنار هر ارث از پدرش به پایان رسید و کاخ خود را کمک هزینه پس از اتهامات راز حساب های دریایی.

Felipe تصمیم پس از سوئیس La Tribune de ژنو روزنامه گزارش داد که خوان کارلوس در حالی که او پادشاه شد, گفته دریافت 100 میلیون دلار از عربستان سعودی در اواخر پادشاه. پادشاه اسپانیا را کاهش یافته است به نظر.

این روزنامه اضافه کرد که خوان کارلوس بعد به $65 میلیون به کرینا zu Sayn-ویتگنشتاین یک بازرگان با آنها او تا به حال یک رابطه که منجر به کناره گیری. نمایندگان خود را کاهش یافته است به نظر در زمان.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب