ویژه برنامه: Covid-19 چالش در آمریکای لاتین

صادر شده در: 05/06/2020 - 18:33Modified: 05/06/2020 - 18:34 به عنوان آمریکای لاتین ظهور به عنوان جدید کانون

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

به عنوان آمریکای لاتین ظهور به عنوان جدید کانون بیماری همه گیر کوروناویروس ما شما را در یک سفر در سراسر این قاره با گزارش از ما خبرنگاران. از آرژانتین به مکزیک از طریق برزیل و کوبا و کلمبیا چه عواقب ناشی از این بیماری همه گیر? با وجود اینکه همسایگان این کشورها اتخاذ رویکرد بسیار متفاوت به بحران بهداشت و درمان. در حالی که برخی از آنها در حال حاضر در امان فشار از همه گیر دیگران در حال تجربه سابقه نرخ مرگ و میر. اما همه در حال حاضر پیدا کردن خود را در یک نگرانی وضعیت اقتصادی با اشتغال در بخش غیررسمی اغلب هنجار.

تبلیغات

در آرژانتینتا زمانی که به تازگی coronavirus منحنی بود و تقریبا مسطح است. این بود نتیجه دقیق مستند اقدامات صورت گرفته در اوایل و مورد احترام مردم است. اما در مناطق فقیر مانند پر جمعیت محله های فقیرنشین شهری از بوئنوس آیرس, عفونت های محلی در حال حاضر در حال افزایش بسیار سریع تر. ویلا آزول کوچک حلبی آباد واقع در 30 کیلومتری جنوب پایتخت, به تازگی به عنوان یک کانون عفونت است. دولت واکنش شدیدی شد: کل محله از 3000 نفر قرار داده شد در انزوا به مدت ده روز. ماتیلد گیوم ماریانو تولدو و Declan McGarvey گزارش.

مکزیک شهرستان یک مرکز شهری از 23 میلیون نفر است که تبدیل به بدنام برای آن آلودگی است. یک پوشش نقره ای از Covid-19 همه گیر است که در بسیاری از شهرستانها در سراسر جهان این مستند به شدت کاهش ترافیک و آلودگی هوا است. با این حال که اتفاق افتاده در شهر مکزیک که در آن مردم هنوز هم تنفس هوا کثیف است. به همین دلیل است که در این مورد ؟ لورنس Eric, Matthieu زیره و Ioan گریلو گزارش از مکزیک سرمایه.

در همین حال برزیل دارای سریع تبدیل شدن به کانون بیماری همه گیر در آمریکای لاتین است. در ریو دو ژانیرو روزانه مرگ و میر به طور منظم فراتر از 1000. اما به عنوان زندگی از دست این ویروس موجب آشفتگی های سیاسی. حامیان رئیس جمهور Jair Bolsonaro جمع آوری به طور منظم تماس برای دوباره باز کردن کسب و کار و بسته شدن دیوان عالی کشور که در حال بررسی در این کشور بحث برانگیز رهبر. Lucinda الیوت گزارش از ریو.

>> سازمان دیده بان ما ویژه برنامه: برزیل, امریکا لاتین را Covid-19 کانون

به کوبا مقامات بسیج به سرعت در برابر Covid-19 هر دو در جزیره ای و بین المللی است. در کوبا که دارای بالاترین تعداد پزشکان به ازای هر ساکن دولت با تمرکز بر پیشگیری و جداسازی موارد مشکوک. پرسنل پرستاری رفتن درب به درب برای شناسایی بیمار است. استراتژی پرداخت است: کوبا تا کنون دچار چند Covid-19 مرگ و میر و از ماه مارس تیپ های پزشکی کارگران فرستاده شده اند به اکثر کشورهای آسیب دیده در خارج از کشور به حمایت محلی پزشکی تیم است. اد آگوستین گزارش از هاوانا.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم درکلمبیاقرمز ژنده پوش آویزان خارج از خانه های مردم را تبدیل به یک نماد از تنگنای اقتصادی در طول Covid-19 مستند. این همه آغاز شده در شهر کرت در جنوب حومه شهر بوگوتا که در آن شهردار خواسته گرسنه خانواده ها به سیگنال خود را با یک دستمال. ژنده پوش به زودی یک SOS نماد در سراسر کشور است. کلمبیا وارد شده مستند در پایان ماه مارس و انتظار این است که این آخرین تا ژوئیه مخربی عواقب اقتصادی. نیمی از جمعیت زندگی کردن غیر رسمی کار می کنند و زنده می ماند در یک روز به صورت روز. وضعیت بدتر و تعداد قرمز ژنده پوش در حال افزایش است که تولید بی سابقه همبستگی میان کلمبیایی. پاسکال ماریانی سیمون برونو و کاترین Osborn گزارش.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن