حامی فدرال اکسپرس می پرسد واشنگتن NFL تیم برای تغییر نام مستعار خود را

عنوان حمایت از Washington Redskins' ورزشگاه می خواهد تیم NFL برای تغییر نام مستعار خود را. "ما ابلاغ به ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

عنوان حمایت از Washington Redskins' ورزشگاه می خواهد تیم NFL برای تغییر نام مستعار خود را.

"ما ابلاغ به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم" فدرال اکسپرس در بیانیه ای گفت: پنج شنبه. شرکت پرداخت می شود تیم $205 میلیون دلار در سال 1999 برای نامگذاری حقوق به فدرال اکسپرس زمینه در Landover, Md.

مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس فردریک اسمیت نیز یک اقلیت صاحب این تیم است. اکثر صاحب دانیل اسنایدر نشان داده است هیچ نشانه ای او را تغییر نام پس از خرید آن را در سال 1999.

در میان بحث ملی در طول مسابقه فشار بوده و نصب در این سازمان به رها نام به نام "dictionary-تعریف نژادی لکه دار کردن" توسط کارشناسان و طرفداران.

سرمایه گذاران در این هفته نوشت: فدرال اکسپرس, پپسی و دیگر حامیان درخواست آنها را به درخواست یک تغییر است. فدرال اکسپرس است که اعتقاد بر این بود که برای اولین بار به عمل آورند.

• PGA آمریکا تغییر نام آن هورتون اسمیت جایزه که افتخارات یک PGA عضو برای مشارکتهای برجسته حرفه ای آموزش و پرورش پس از بررسی تاریخچه نشان داد اسمیت دفاع قفقاز-تنها عضویت در بند زمانی که او به عنوان PGA رئیس جمهور در اوایل 1950s.

• تگزاس junior linebacker DeMarvion Overshown گفت: او را به نشستن از تمام فعالیت های تیم تا شروع مدرسه جلسه مطالبات برای پردیس تغییرات به دنبال ده ها تن از Longhorns ورزشکاران است.

خواسته های ساخته شده در اوایل ماه ژوئن شامل تغییر نام چندین ساختمان دانشگاه در حال حاضر پس از نام سابق تگزاس مقامات عربستان به کنفدراسیون و تفکیک و یک تماس به رها کردن مدرسه آهنگ "چشم تگزاس است."

در جای دیگر

PGA Tour قهرمان: "من هرگز تا به حال ویروس

ساکرامنتو را کامرون قهرمان که در تاریخ 23 ژوئن آزمایش مثبت برای coronavirus اما به آن اضافه شد این هفته زمینه در PGA Tour موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت پس از تست منفی می گوید: او هرگز تا به حال ویروس.

"از طریق متخصص است که ما با کار در این نقطه روشن است که من تا به حال هرگز آن گفت:" قهرمان که باز با یک 3-تحت-par 69.

Doc Redman, اسکات استالینگس و کوین Kisner شات 7-تحت 65s برای به اشتراک گذاشتن در دور اول منجر شود. Bryson DeChambeau شد در گروه یک سکته مغزی بازگشت.

NHL: Philadelphia Flyers به جلو اسکار Lindblom به اتمام رسانده تابش برای درمان نوع نادری از سرطان استخوان و سرطان است ،

بیس بال: Right-hander تایسون راس یک عامل آزاد که به تازگی منتشر شد با این غول را پیوستن به برادر خود جو اتباع پارچ در نشسته MLB با توجه به coronavirus نگرانی.

• توله شیکاگو left-hander خوزه Quintana تا به حال عمل جراحی برای ترمیم آسیب های عصبی در تبادل انگشت شست پس از او قطع خود را شستن ظروف.

• Right-hander مکس مایر, شماره 3 انتخاب کنید در ماه گذشته پیش نویس توافق به یک $6.7 میلیون جایزه قرارداد با میامی مارلینز.

• فیلادلفیا فیلیز قرار می گیرد اسکات Kingery تامی شکارچی هکتور Neris و رنجر سوارز در COVID-19 مجروح لیست.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن