دولت بالاترین دادگاه می پیوندد تماس برای عدالت نژادی

هفت قضات از دادگاه عالی قضایی امروز با ارسال نامه ای به دولت به قضات و وکلا در مورد وضعیت فعلی:حوادث چند ماه گ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

هفت قضات از دادگاه عالی قضایی امروز با ارسال نامه ای به دولت به قضات و وکلا در مورد وضعیت فعلی:

حوادث چند ماه گذشته را به ما یادآوری از آنچه آفریقایی-آمریکایی ها همه به خوبی می دانیم که بیش از حد اغلب توسط بیش از حد بسیاری از سیاه زندگی نیست درمان با عزت و احترام گفته به سفید زندگی می کند. به عنوان قضات و وکلای ما هر دو غمگین و عصبانی در تلاقی حوادث اخیر که نشان داد چقدر بیشتر ما باید انجام دهید برای ایجاد یک فقط عادلانه و صلح آمیز در جامعه است.

اما ما باید بیش از بیان احساسات ما را از غم و اندوه و خشم.

به عنوان قضات ما باید با نگاه نو در آنچه ما در حال انجام و یا عدم انجام به ریشه کن کردن هر خودآگاه و ناخودآگاه تعصب در دادگاه; به اطمینان حاصل شود که عدالت ارائه شده به آفریقایی-آمریکایی ها همان است که ارائه شده است به رنگ سفید آمریکایی ها برای ایجاد در دادگاه ما گوشه ای از جهان یک محل که در آن همه واقعا برابر است.

به عنوان وکلای ما نیز باید نگاهی به آنچه ما در حال انجام و یا عدم انجام به ارائه کمک های حقوقی به کسانی که استطاعت آن را; به کاهش اقتصادی و زیست محیطی نابرابری ناشی از نژاد; و به اطمینان حاصل شود که ما قانون دفاتر نه تنها استخدام وکلای رنگ بلکه واقعا خوش آنها را به جامعه حقوقی.

و به عنوان اعضای جامعه حقوقی ما نیاز به بازبینی چرا اغلب ما سیستم عدالت کیفری نتواند به درمان آفریقایی-آمریکایی ها همان سفید آمریکایی و پیمان خودمان به تغییرات سیستماتیک مورد نیاز برای ایجاد برابری در قانون پایدار برای همه. این باید یک زمان نه تنها از انعکاس اما از عمل است.

وجود دارد هیچ چیز آسان در مورد هر یک از این. از آن خواهد شد ناراحت کننده: مشکل مکالمات چالش درون گرایی و سخت گیری. ما باید درک کنیم و آدرس خود ما تعصبات خودآگاه و ناخودآگاه. ما باید درک کنیم و محکوم کردن نژادپرستی زمانی که ما آن را در زندگی روزانه ما است.

ما باید تشخیص و مقابله با نابرابری و بی عدالتی است که میراث برده داری از Jim Crow و نامتناسب حبس آفریقایی-آمریکایی ها و چالش های دروغ و غیر منصفانه در مورد کلیشه های آفریقایی-آمریکایی است که استفاده شده است برای توجیه یا توجیه خود را سرکوب. و ما باید بررسی دلایل اساسی چرا آفریقایی-آمریکایی ها دچار نامتناسب از COVID-19 همه گیر هم از نظر تعداد مرگ و میر و میزان از مشکلات اقتصادی ناشی از آن است و در صورت امکان آدرس علل آن نابرابری.

شاید مهمتر از همه این است که یک بار برای همبستگی و مشارکت با آفریقایی-آمریکایی قضات و وکلای مدافع به اذعان درد خود را به شنیدن در مورد مکالمات آنها در حال حاضر با فرزندان خود و به هم ایستاده زمانی که دیگران ممکن است سعی کنید به تقسیم. به عنوان دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور نوشت: از یک زندان بیرمنگام:

"بی عدالتی در هر کجا تهدیدی برای عدالت در همه جا. ما در یک گریزناپذیر شبکه ای از روابط متقابل گره خورده در یک تک پوشاک سرنوشت. هر چه تاثیر می گذارد به طور مستقیم تحت تاثیر قرار همه به طور غیر مستقیم."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن