Steph کاری خواستار طرفداران برای صرفه جویی در یاد اوکلند 'رزمندگان خانه'

توسط مادلین چاه, SFGATE منتشر شده 12:03 pm PDT پنجشنبه 9 ژوئیه سال 2020 صاحب غرب اوکلند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399
منتشر شده

در 35 خیابان در غرب اوکلند یک خانه به رنگ آبی و طلا و decked در رزمندگان طلایی امور خارجه پرچم نقطه عطفی محلی برای طرفداران بسکتبال است. متعلق به 58 ساله لوید Canamore خانه بوده است در خانواده اش برای 50 سال و او را در زندگی وجود دارد و از آنجا که او یک کودک بود. با توجه به marriott hotels, Canamore است که در حال حاضر در معرض خطر از دست دادن خانه خود را. با توجه به مادر گمراه را به گرفتن وام مسکن معکوس قبل از او درگذشت هشت ماه پیش بانک می خواهد او را به پرداخت $350,000 و یا تبدیل به ملک بیش از.

یک همسایه دیرین از Canamore را آغاز GoFundMe برای $350,000 در روز چهارشنبه و آن را گسترش به طور گسترده ای در سراسر جامعه و حتی ابتلا به چشم خصوصی به کاری. در روز پنج شنبه, کاری, نوشته شده GoFundMe در Instagram داستان و همچنین به عنوان یک تصویری از سال 2018 از او و گروهی از رزمندگان طرفداران رقص در مقابل از خانه.

"لوید شده است die hard برای انگلیسی توسط bing. ما وجود دارد می توانید دریافت و $$ به نگه داشتن او را در خانه اش" نوشت کاری در Instagram post.

با توجه به NBC Sports, a $10,000 ناشناس اهدا آن به GoFundMe در حدود همان زمان کاری پست. کمک های مالی همچنان به جریان در سرعت — در زمان انتشار GoFundMe مطرح شده است و نزدیک به $140,000.

هنوز هم وجود دارد در حالی که برای رفتن قبل از رسیدن عظیم مجموع $350,000. کارول نی لبک مدیر اوکلند مبتنی بر مستاجران حقوق گروه به نام داد از کالیفرنیا برای توانمندسازی جامعه عمل (ل) گفت: KTVU که برگشت وام ها اغلب استفاده می شود به هدف سیاه و سفید و یا کم درآمد جوامع و که این وام "تعلق بهره و هزینه و مردمی می تواند از خواب بیدار و مدیون هزاران و هزاران دلار است. و گاهی اوقات آن را می توانید اجازه می دهد تا شرکت ها و یا سایر موسسات مالی به آمده و مسدود کردن اموال."

اگر جمع آوری کمک نمی کند در رسیدن به هدف خود Canamore پذیرفته است کمک ACCE برای کمک به نجات رزمندگان خانه.

مادلین چاه است SFGATE خبرنگار. ایمیل: madeline.wells@sfgate.com | توییتر: @madwells22



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن