'هنوز هم یادگیری': کارشناسان و بازماندگان کشف Covid-19 طولانی اثر

فرشته صدای آواز "تسبیح" پژواک خاموش و با شکوه سنگ و آجر دره های باریک Montmartre خیابان. تبلیغات ادامه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

فرشته صدای آواز "تسبیح" پژواک خاموش و با شکوه سنگ و آجر دره های باریک Montmartre خیابان.

تبلیغات

هنوز در حال مبارزه با Covid-19 عوارض دو ماه پس از سقوط بیمار پاریس سوپرانو ورونیکا Antonelli می خواستم بی مطالعه عملکرد از او سوم-طبقه بالکن به پروژه امید. ساعت قبل, دکتر تحویل داده بود نگران اخبار: ریه زخم که گاهی اوقات باعث می شود او بیش از حد خسته به آواز خواندن ممکن است برای ماه گذشته. یا شاید سال است.

"این باعث می شود همه چیز کمی پیچیده توجه به حرفه من" Antonelli گفت متاسفانه.

این ویروس است که بیمار بیش از 4 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 280,000 دیگران است به طوری که بیماران در صورت قطعیت قابل ملاحظه در مورد آنچه آنها می توانید انتظار در بهبود و فراتر از آن.

"پاسخ کوتاه این است که ما هنوز در حال یادگیری," دکتر گفت: Jay Varkey, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه اموری در آتلانتا. "آنچه ما می دانیم شده عمدتا توسط گزارش های موردی از Covid-19 بازماندگان است."

در پشتیبانی از گروه های ایجاد شده در سایت های رسانه های اجتماعی بازماندگان پست سر-به-پا شکایت که به عنوان خوانده شده مانند یک دانشنامه پزشکی: اضطراب تپش قلب و درد عضلانی مایل به آبی پا. آن را سخت بدانید که آنهایی که به وضوح مربوط به ویروس اما حساب کمک به سوخت پزشکان افزایش باور است که Covid-19 است و نه فقط یک بیماری تنفسی است.

"ما فقط باید صبور'

مداوم و خستگی یک مضمون مشترک اما هر بازمانده داستان متفاوت است گفت: Brandy Swayze, یک کروناویروس مبتلا است که ایجاد یک Facebook بازماندگان گروه پس از در حال توسعه بوده است. او در بیمارستان بستری شد در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل است. او خستگی می آید و می رود. بی خوابی یکی دیگر از نگرانی.

"ما فقط افرادی که سوالات بیش از هر کس دیگری در مورد این چیزی که از آنجا که ما در حال رفتن را از طریق آن" گفت: Swayze, 43, کابین, جان, Maryland.

در بالای ریه او آسیب و خستگی Antonelli مسائل را با او حافظه و کاهش حس چشایی و بویایی – مشترک اوایل علامت است که همچنان برای بسیاری از کدام پزشکان می گویند ناشی از این ویروس با حمله به اعصاب است.

دو سوم از بیماران در یک مطالعه در ایتالیا تا به حال از دست دادن طعم و بوی. برخی گزارش ها نشان می دهد این مشکلات تنها چند هفته طول بکشد اما این تقریبا دو ماه برای Antonelli. او گفت که زمانی که او یک صدای متخصص زمانی که او قادر خواهد بود به بوی دوباره جواب او بود "" ما می دانیم هیچ چیز نیست. ما فقط باید صبور باشید. ما هیچ راه حل است.'"

Antonelli, 45, نیاز او استقامت پشت سر او نامتعارف حرفه ای – آواز اپرا a capella در هوای آزاد, آثار تاریخی و مکان های تاریخی یک حرفه ای او را انتخاب کرد چون او را دوست دارد چگونه محیط های طبیعی شکل صدای خود را.

گیر در خانه او آواز می خواند و او را در بالکن زمانی که او می تواند به شادی و تشکر از سلامت کارگران مزارع و دیگران برای خدمات خود را در طول بیماری همه گیر. برخی از روز, اگر چه او را به سادگی بیش از حد خسته به ترک بستر خود.

'نیاز به آن را آهسته'

در ووهان چین که در آن Covid-19 پدید آمده در ماه دسامبر پزشکان برای اولین بار در نظر گرفته آن را یک نوع ذات الریه. اما آنها به این درک رسیدم "این ویروس بسیار هوشمند است. آن را فقط حمله در همه جا در بدن" دکتر شین ژنگ ووهان اتحادیه بیمارستان گفت: در livestreamed وبینار این ماه است.

ریه ها و قلب و کلیه و حتی مغز تاثیر می توانید. برخی از بیماران بستری توسعه لخته شدن خون در حالی که دیگران باید بالا آنزیم ها نشان می دهد کبد و ناهنجاری است.

"است که بسیار منحصر به فرد از ویژگی های آن," گفت: دکتر توماس McGinn از Northwell بهداشت بیمارستان ها در نیویورک است. او همکاری نویسنده, بزرگترین تحصیل در آمریکا بستری Covid-19 بیماران و پیگیری برنامه ریزی شده است برای دیدن چگونه آنها مراتب در بازیابی.

الکس Melo بازنشسته دریایی از, York, مین, شد بدحال با Covid-19 ماه گذشته. او صرف چند روز در یک پنومونی اما همچنین توسعه لخته خون که در معرض تهدید قلب و ریه. پس از دو هفته در بیمارستان فرستاده شد خانه در رقیق کننده های خون او باید برای حداقل چند ماه.

داروهای او را در معرض ابتلا به خونریزی و او نگران چگونه آن را تحت تاثیر قرار خواهد کار خود را به عنوان یک مربی بقا برای وزارت دفاع پیمانکار است. اما او آماده برای این کار به هر حال. پس از دو هفته در خانه ریه های خود هنوز در دوره نقاهت و او نمی تواند اجرا شود و بدون گرفتن نفس.

"من نیاز به این کند" گفت: Melo.

پس از مراقبت های ویژه سندرم

گزارش ها از چین حاکی از آن با عفونت خفیف بازیابی دو تا سه هفته پس از بروز علائم ، برای کسانی که با جدی تر عفونت بهبود ممکن است شش هفته گفت: Varkey این متخصص بیماری های عفونی.

اما بهبود ممکن است بسیار طولانی برای کسانی که با شدید ترین این عفونت ها از جمله بیمارانی که زمان صرف شده در بخش مراقبت های ویژه بر روی هواکش و یا دیالیز.

ووهان پزشکان گزارش داده اند که مشکلات قلبی در بخش کوچکی از بیماران بستری از جمله التهاب عضله قلب و نامنظم بودن ضربان قلب که هر دو می تواند به افزایش خطر نارسایی قلبی Varkey اشاره کرد.

بسیاری از مشکلات ممکن است ناشی از ویروس خود را یک بیش فعال پاسخ ایمنی به ویروس درمان درگیر و یا ترکیبی از هر سه, او گفت:.

برخی از بازماندگان که تا به حال باقی می ماند طولانی در بخش مراقبت های ویژه ممکن است نیاز به اکسیژن درمانی یا دیالیز در خانه. برخی ممکن است دچار یک بیماری به نام پس از مراقبت های ویژه سندرم است که می تواند شامل مداوم ضعف عضلانی و خستگی و توجه و مشکلات حافظه و اضطراب است. این بیماری دیده شده است در Covid-19 بازماندگان که قرار شد در هواکش اما آن را می تواند رخ دهد پس از هر بحرانی و ممکن است مربوط به درمان از جمله آرام بخش و طولانی مدت در رختخواب استراحت کنید.

'بیش از حد بیش از حد به زودی'

با توجه به اینکه اکثر Covid-19 بيمار در هواکش زنده نمی western Illinois راننده کامیون اسکات Dobbels ساخت یک بهبود قابل توجه.

Dobbels صرف 17 روز در بیمارستان و هشت نفر از آنها را در یک دستگاه تنفس مصنوعی. او بازگشت به خانه اش در سیلویس در آوریل 20 وزن 20 پوند کمتر و هل دادن یک فلز واکر. روز بعد او رفت و فقط برای چک کردن همه چیز را در حیاط چوب که در آن او کار می کند و بازگشت و خسته.

"این من را به پشت در بستر به مدت سه روز. بیش از حد بیش از حد به زودی," او گفت:.

در ابتدا فقط به مسواک زدن دندان های خود را یک تلاش است. پس از چند جلسه با یک درمانگر فیزیکی او به دست آوردن عضله و قدرت است. و به ورزش خود را آسیب دیده ریه های او ضربات به ویژه ریه را چندین بار در روز.

Dobbels می گوید او احساس می کند بزرگ با وجود طولانی درد عضلانی و برخی از ضعف ها و برنامه های برای بازگشت به کار, مارس 13.

او همچنین طولانی سوال در مورد اینکه چرا در مورد او آنقدر شدید که همسرش الیزابت آلوده شد اما با تجربه فقط علائم خفیف.

"چرا من ؟" او گفت:. "چرا من چرا من تقریبا می میرند زمانی که دیگران نبودند که به شدت تحت تاثیر قرار؟"

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب