مطالعات دیدن "بدون سود" در هیدروکسی کلروکین برای درمان Covid-19 بيمار

صادر شده در: 15/05/2020 - 17:11Modified: 15/05/2020 - 17:11 درمان Covid-19 بيمار با ضد التهابی دارو هیدروکسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

درمان Covid-19 بيمار با ضد التهابی دارو هیدروکسی کلروکین (HCQ) تا به حال هیچ اثر مثبت و ناشی از دیگر عوارض دو مطالعات جدید نشان داد جمعه.

تبلیغات

این دارو شده است تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در میان دیگران به عنوان یک پتانسیل "تغییر بازی" و پس از مطالعات اولیه در آزمایشگاه تنظیمات آن را نشان داد ممکن است قادر به جلوگیری از تکثیر ویروس.

اما چند مطالعات بعدی — از جمله یک بودجه توسط دولت ایالات متحده —به نظر می رسد که فرو برد و امیدوار است که HCQ می تواند کمک به بیماران بستری با Covid-19.

در این مطالعه برای اولین بار منتشر شد جمعه محققان در فرانسه تحت نظارت 181 بیماران بستری مبتلا به پنومونی با توجه به Covid-19 و که نیاز به اکسیژن است.

هشتاد و چهار تيمار با HCQ و 97 نمی شد.

آنها هیچ تفاوت معنی داری بین گروه ها یا انتقال به بخش مراقبت های مرگ در هفت روز و یا در حال توسعه سندرم زجر تنفسی حاد در عرض 10 روز.

"هیدروکسی کلروکین دریافت کرده است توجه در سراسر جهان به عنوان یک درمان بالقوه برای Covid-19 به دلیل نتایج مثبت از مطالعات" گفت: نویسندگان این تحقیقات منتشر شده در مجله BMJ.

"نتایج حاصل از این مطالعه را پشتیبانی نمی کند استفاده از آن در بیماران بستری در بیمارستان با Covid-19 که نیاز به اکسیژن" نویسندگان اضافه شده است.

مطالعه دوم دیدم محققان در چین تقسیم 150 Covid-19 بیماران به دو گروه که یکی از آنها دریافت HCQ.

چهار هفته پس آزمون نشان داد نرخ مشابه پایدار عفونت در میان هر دو گروه هر چند واکنش های جانبی به درمان شايع تر بود در HCQ ،

و نه شدت و یا مدت از علائم متفاوت بین هر گروه.

نه محاکمه بود کنترل شده با دارونما به طور کلی در نظر گرفته شده استاندارد طلا را برای داده های بالینی.

هیدروکسی کلروکین استفاده شده است برای چندین دهه برای درمان اختلالات خود ایمنی لوپوس و آرتریت روماتوئید در حالی که مرتبط با آن ترکیب کلروکين استفاده می شود در برابر مالاریا.

>> 'اجازه دهید بیمارستان تصمیم,' کارشناسان هشدار می دهند به کلروکين اعتیاد به مواد مخدره باعث عجله در داروخانه ها

HCQ شده است موضوع بحث های زیادی در فرانسه که در آن "ماوریک" پروفسور دیدیه Raoult ادعا کرد که با موفقیت درمان می شود Covid-19 بيمار با استفاده از ترکیبی از هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین.

پزشکان باید در مورد ارزش استاد Raoult مطالعه گفت: آن ضعیف طراحی شده و بر اساس بیش از حد کوچک یک نمونه به ارائه شواهد سخت بهره مند شوند.

ماه گذشته سازمان پزشکی اروپا هشدار داده است که وجود دارد هیچ نشانه ای HCQ می تواند درمان Covid-19 و گفت: برخی از مطالعات دیده بود جدی و گاهی کشنده مشکلات قلبی در بیماران است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب