سودان می یابد گور جمعی در سودان افسران درگیر در شکست 1990 کودتا

صادر شده در: 24/07/2020 - 00:32بروز رسانی: 24/07/2020 - 01:39 سودان پیدا کرده است یک گور دسته جمعی که به احت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سودان پیدا کرده است یک گور دسته جمعی که به احتمال زیاد شامل باقی مانده از 28 افسران ارتش اعدام در سال 1990 به اتهام اقدام به کودتا علیه رئیس جمهور سابق Omar al-Bashir, دادستان عمومی و انقلاب دفتر گفت: اواخر روز پنج شنبه.

تبلیغات

افسران اعدام شده بودند در شرایط مرموز بعد نظامی محاکمه یک سال پس از Bashir خود را در زمان قدرت در یک کودتای نظامی در سال 1989. خود سایت دفن شد اعلام نشده برای چند دهه.

"دادستان عمومی موفق به پیدا کردن یک گور دسته جمعی که داده ها نشان می دهد که آن را به احتمال زیاد این قبرستان که در آن بدن از افسران که کشته شده و به خاک سپرده شد در یک شیوه ای" دادستان عمومی در بیانیه ای گفت.

یک تیم از 29 کارشناسان به این نتیجه پس از یک تلاش است که به مدت سه هفته و بیشتر به پزشکی قانونی و تحقیقی اقدامات گرفته خواهد شد در این سایت در این بیانیه اضافه شده است.

دادستان عمومی و اطمینان خانواده ها از اعدام افسران که "این گونه جنایات را نمی خواهد عبور بدون فقط محاکمه".

بشیر به نظر می رسد در دادگاه روز سه شنبه در افتتاح محاکمه او برای رهبری نظامی کودتا که وی را به قدرت در سال 1989. او سرنگون شده توسط ارتش در ماه آوریل 2019 پس از ماهها تظاهرات توده.

بشیر وکلای نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

گزارش رسانه های محلی گفت: در اوایل این ماه که دادستان سوال بشیر بیش از سال 1990 اعدام. دادستان عمومی اظهار نظر در این موضوع.

ماه گذشته سودان دادستان عمومی و انقلاب اعلام شد کشف یک گور دسته جمعی در شرق خارطوم مشکوک حاوی باقی مانده از دانش آموزان کشته شده در سال 1998 به عنوان آنها سعی در فرار از خدمت سربازی در یک اردوگاه آموزشی.

بشیر در حال حاضر تحویل داده شد پایین دو سال حبس توسط دادگاه در ماه دسامبر به اتهام فساد مالی. بشیر نیز چهره آزمایشات و تحقیقات قتل معترضان.

او نیز تحت تعقیب دادگاه جنایی بین المللی (ICC) است که با صدور حکم بازداشت علیه او در سال 2009 و 2010 به اتهام نسل کشی و جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در سودان را ناآرام دارفور منطقه است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب