'حقیقی' روز فوتبال اروپا به آلمان و بوندس لیگا بازگشت به خالی استادیوم

صادر شده در: 16/05/2020 - 21:52Modified: 16/05/2020 - 22:04 جشن بودند خاموش و طرفداران تماشا از خانه به آلما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

جشن بودند خاموش و طرفداران تماشا از خانه به آلمان برترین تیم های فوتبال در بازگشت به زمین برای اولین بار پس از آوریل 11, هنگامی که بازی متوقف شد با توجه به Covid-19.

تبلیغات

Erling Haaland گل بوندسلیگا اولین هدف در بیش از دو ماه و پس از آن جشن گرفته می شود.

به تنهایی.

19 ساله بوروسیا دورتموند هم تیمی های دور ماندند و آگاه از سخت اقدامات بهداشتی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس به آلمان فصل فوتبال از سر گرفته و در شرایط بی سابقه ای در روز شنبه.

دورتموند ضرب و شتم شالکه 4-0 در دربی روهر به بازی می شود در خالی ورزشگاه. تماس و فریاد از کادر مربیگری و بازیکنان و ضربه از مقادیر توپ لگد, برای چندمین بار در اطراف عمدتا خالی از سکنه می ایستد.

بازیکنان هشدار داده شده بود به نگه داشتن احساسات خود را در چک و به دست برداشتن از تف کردن ، دست دادن و بغل کردن و یا با بازی های کاملا تماشا بقیه از جهان فوتبال, امید به راه اندازی مجدد خود را در لیگ.

تیم کارکنان و بازیکنان که نمی, شروع, عینک, ماسک. جایگزین در زمان مواضع خود را در غرفه به جای کنار میدان در حالی توپ و صندلی ضد عفونی شد.

Haaland خود را جشن گرفتند 10 هدف در نه بوندسلیگا بازی با یک مهار رقص به عنوان هم تیمی های خود عقب ماند.

"این سخت" هافبک جولیان برانت گفت. "اما این راهی است که آن را در حال حاضر. ما سعی کنید به چوب به قوانین است."

Brandt راه اندازی Raphaël Guerreiro قبل از شکستن و Thorgan خطر پس از آن. خطر جشن تنهایی در مقابل ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک جنوبی تراس که در آن به طور معمول باشگاه های زرد "دیوار" تقریبا 25,000 ملتهب طرفداران خواهد بود.

"این احساس عجیب و غریب نیز برای بازیکنان است. شما می توانید ببینید که با جشن" دورتموند تیم هماهنگ کننده سباستین کهل گفت.

Haaland راه اندازی Guerreiro به مهر و موم به عنوان نتیجه دورتموند برش شکاف در رهبر بایرن مونیخ به یک نقطه. بایرن است که با توجه به بازی در یونیون برلین در روز یکشنبه.

شالکه شد تیم اول به پنج تعویض در بوندسلیگا بازی در یک اقدام موقت مجاز در لیگ, اما آنها نمی تواند تغییر نتیجه. دورتموند بازیکنان جشن در مقابل خالی جنوبی تراس پس از آن.

"به تحسین همه طرفداران ما بودند که به تماشای در تلویزیون" کهل گفت.

قبل از بازی در تلویزیون مصاحبه صورت گرفت و با قطب برگزاری میکروفن و شرکت کنندگان خود را حفظ فاصله.

"این کاملا سورئال" دورتموند اجرایی هانس یواخیم Watzke گفت: آسمان تلویزیون است. "من به دریافت پیام از سراسر جهان در چند ساعت که همه در حال تماشای و سپس شما را از طریق شهرستان و وجود دارد هیچ چیز در جریان است."

Borussia Mönchengladbach نقل مکان سوم سه امتیاز پشت سر چلسی با پیروزی 3-1 در اینتراخت فرانکفورت در اواخر بازی.

همچنین: هرتا برلین برنده 3-0 در Hoffenheim در مربی Bruno Labbadia اولین بازی در شارژ; فرایبورگ به خود جلب کرد در لایپزیگ 1-1; پادربورن به خود جلب کرد در فورتونا دوسلدورف 0-0; و وولفسبورگ 2-1 برنده در آوگسبورگ که در آن خانه سمت مربی جدید Heiko Herrlich مجبور شد به پخش از غرفه پس از شکستن قرنطینه برای خرید لوازم آرایش. Herrlich تنها بازگشت و پس از دو تست منفی برای ویروس.

جشن شد خاموش در طول تنها با هرتا بازیکنان تجاوز خواستار خویشتن داری.

"جشن هدف بخشی از فوتبال است. ما تست شده به طوری که اغلب من فکر می کنم آنها می توان مجاز" Labbadia گفت: در دفاع از تیم خود را.

حتی اگر این ورزشگاه شامل کمتر از 300 نفر یکی از آنها — یک اپراتور دوربین پشت دروازه — هنوز موفق به ضربه زدن بر روی سر توسط یک متمرد شات از لایپزیگ Ademola Lookman.

آنها اولین بازی به بازی در لیگ پس از 11 مارس.

در اوایل روز شنبه بخش دوم از سر گرفته و با چهار بازی نیز بدون طرفداران در حال حاضر و در میان سخت فاصله گرفته است.

کره جنوبی هافبک لی جائه سونگ به ثمر رساند بخش اول هدف برای گاوهای کیل در یک تساوی 2-2 در یاهن رگنسبورگ. او جشن با دادن هم تیمی مشت ضربه.

هدف این جشن در دیگر بازی نیز مشخص شده توسط ضربه مشت و آرنج به آرنج دست زدن.

بازی مقامات مشتاق بودند به راه اندازی مجدد این کشور به دو بخش با چند باشگاه از جمله شالکه در مواجهه با مشکلات شدید مالی به دلیل تعلیق در بازی.

متعدد نظرسنجی نشان داد رشد اکثریت در آلمان بودند و در برابر از سرگیری لیگ. طرفداران نیز مهم است.

"فوتبال بدون هواداران هیچ چیز" خواندن یک بیانیه مشترک از چندین بایرن مونیخ فن گروه پس از لیگ تصمیم گرفت در مارس 7 را از سر گرفت.

ادکلن طرفداران متهم به مقامات روز شنبه از اولویت پول بیش از سلامت مردم است. یک بنر در آوگسبورگ را در بازی برابر ولفسبورگ گفت: "فوتبال را برای زنده ماندن کسب و کار خود و بیمار است!"

وجود دارد انتقاد بیش از حد از بازیکنان بیش از نگرانی های بهداشتی و خطر آسیب با بازی در حال حاضر بسته بندی شده به یک برنامه تنگ است.

بازیکنان و کادر قرار گرفته اند به طور منظم تست برای COVID-19. سه مورد یافت شد در کلن در حالی که دوم-بخش دینامو درسدن دستور داده شد به 14 روز از قرنطینه پس از دو نتایج مثبت به ارمغان آورد و در مجموع به سه شنبه گذشته. درسدن آلمان بازی برابر هانوفر روز یکشنبه نامیده می شد و این تیم نمی تواند قطار در طول دوره قرنطینه.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن