بازمانده چین اویغوری اردوگاه

صادر شده در: 10/05/2019 - 14:46 در چین و شمال غربی سین کیانگ منطقه بیش از یک میلیون قومی Uighurs معتقد هستند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

در چین و شمال غربی سین کیانگ منطقه بیش از یک میلیون قومی Uighurs معتقد هستند برگزار می شود در اردوگاه های اقامت اجباری. مقامات آنها را "بازآموزی از طریق کار اردوگاه" اما قربانیان می گویند واقعیت این است که مجبور تلقین برای Uighurs برگزار شد در شرایط نگران کننده. از چین به کانادا از طریق ترکیه و فرانسه و خبرنگاران ما Angélique فراموش نکنید و آنتوان Védeilhé بررسی مخمصه Uighurs و جمع آوری نادر شهادت. این است منحصر به فرد خود را گزارش.

تبلیغات

گروه های حقوق بشر خواستار آن بزرگترین جرم حبس از قرن 21. در چین در استان سین کیانگ - سه بار به اندازه فرانسه - خانه های خیابان و گاهی تمام روستاها شده اند خالی از ساکنان خود را. متهم به افراط گرایی مذهبی آنها فرستاده شده به "بازآموزی از طریق کار در اردوگاه های" یا "آموزش" مراکز به عنوان مقامات آنها را بدون هر گونه محاکمه.

>> سازمان ملل متحد در چین به رایگان Uighurs از اتهام 're-آموزش و پرورش' اردوگاه

با توجه کارشناسان سازمان ملل بیش از یک میلیون اویغوری شهروندان - اعضای یک ترک زبان اقلیت مسلمان - برگزار می شود در این اردوگاه ها که در بزرگ زندان. بازداشت شدگان هستند گزارش شکنجه و شستشوی مغزی توسط حزب کمونیست.

عظیم دولت پلیس

به نام "مبارزه با تروریسم" - حملات مقصر Uighurs کشته شدن صدها نفر در سال های اخیر چین تبدیل شده کل استان سین کیانگ به یک زن پلیس دولت است. نظارت دوربین های دیجیتال همه جا هستند: در ورودی به مدارس سوپر مارکت ها و یا حتی ایستگاه های قطار. پلیس و ارتش گشت تمام قلمرو. جستجوها و هویت چک سیستماتیک. هنرمند, خواننده, طبخ, معلم یا راننده تاکسی -- هیچ کس در امان ماند.

و سرکوب از Uighurs متوقف نمی در چین ارائه کرد. ما با صحبت با چند نفر در خارج از کشور که به ما گفت که آنها تا به حال با آن مواجه فشار: یک تمدید گذرنامه درخواست خودداری; تهدید علیه خانواده هایی که باقی می ماند در سین کیانگ. حتی در فرانسه برخی از Uighurs از ملیت فرانسوی می گویند آنها بوده است مورد آزار و اذیت و تهدید در فاصله توسط مقامات چینی.

برای بیش از یک سال و ما خبرنگاران Angélique فراموش نکنید و آنتوان Védeilhé بررسی مخمصه Uighurs و جمع آوری منحصر به فرد شهادت پینوشت: وحشت از اردوگاه. تحقیقات خود را گرفت و آنها را از کانادا به اروپا که خانواده از دست رفته Uighurs به دنبال عدالت; از طریق قزاقستان و ترکیه که در آن آخرین Uighurs به فرار کرده اند چین در حال پنهان کردن; و در نهایت به سین کیانگ که در آن روزنامه نگاران استقبال نمی شود اما جایی که آنها قادر به رویکرد یک اردوگاه. آنها ما را در این منحصر به فرد در گزارش جدید چینی اردوگاه سیستم.

>> مصاحبه: اویغوری رهبر انتقاد شدید 'سکوت' کشورهای مسلمان بیش اردوگاه در چین



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن