تایوان معاون رئیس جمهور می گوید: "امکان" است که Covid-19 آمد از چینی آزمایشگاه

صادر شده در: 08/05/2020 - 12:09اصلاح: 08/05/2020 - 12:09 در یک مصاحبه با فرانس 24 تایوان معاون رئیس جمهور Ch

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

در یک مصاحبه با فرانس 24 تایوان معاون رئیس جمهور Chen Chien-jen متخصص اپیدمیولوژی با آموزش در مورد خود کشور را اداره Covid-19 همه گیر در حالی که نخوری پاسخ چین و سازمان بهداشت جهانی است. چن حاضر به رد کردن "امکان" که coronavirus سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان. او همچنین ابراز نگرانی در مورد موج دوم ویروس ظاهر می شود در پاییز یا زمستان.

تبلیغات

تایوان برخی از 440 تایید موارد Covid-19 و تا کنون تنها شش مرگ و میر با وجود اینکه نسبتا نزدیک به کانون virus. معاون رئیس جمهور Chen Chien-جن گفت: فرانسه 24 کشور خود را به حال شده است قادر به کنترل این بیماری همه گیر به دلیل آن را در زمان خیلی زود تصمیم به قرنطینه مسافران از چین در شهر ووهان و به سرعت منزوی کردن و ردیابی موارد تایید شده. او توضیح داد که این واکنش سریع بود و در نتیجه تجربه از شیوع سارس در سال 2003.

در واکنش به تهمت و دولت ادعا می کند که این ویروس تا به حال به احتمال زیاد منشأ در یک آزمایشگاه در ووهان – و نه یک بازار غذاهای دریایی به عنوان مدعی چین – چن گفت که این نظریه نمی تواند رد کرد اما این تنها راه برای دانستن بود کامل علمی کاوشگر. "منشاء این ویروس به بررسی علمی و تا کنون ما می توانید ببینید که این ویروس نشات گرفته از ووهان. این که آیا آن است که از یک آزمایشگاه و یا از عفونت منابع نیاز به تایید بیشتر," او گفت:, و اضافه کرد که آزمایشگاه نظریه "یکی از امکانات".

او گفت که چین به وضوح نمی دهد واقعی آمار و ارقام از قربانیان این بیماری همه گیر است که در مراحل اولیه "تنها ذات الریه شدید موارد جدا شد و تحت درمان در بیمارستان" در نتیجه کم بها دادن به آمار و ارقام واقعی.

تماس به صورت مستقل کاوشگر که دست زدن به همه گیر

چن ادعا تایوان فرستاده بود روشن هشدار سازمان بهداشت جهانی در 31 دسامبر 2019 در مورد انسان به انسان انتقال coronavirus و lambasted که برای مسواک زدن آن را کنار بگذارید. او همچنین متهم به این سازمان از واکنش بیش از حد دیر با اعلام این ویروس یک "اضطراری برای بهداشت عمومی در نگرانی های بین المللی" تنها در پایان ماه ژانویه است. به نام او برای تحقیقات مستقل به چگونه است که رفتار همه گیر انعکاس آمریکا و استرالیا.

او ادعا کرد که تایوان باید مجاز به شرکت به عنوان ناظر به نشست بعدی این مجمع بهداشت جهانی برنامه ریزی شده در مارس 17, اما افزود که چین با آن مخالف است و تا کنون در تایوان شده بود دعوت به جلسه.

تایوانی معاون رئیس جمهور نیز به شدت رد ادعا می کند که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus که در تایوان در حال گسترش حملات نژادپرستانه علیه او.

"من بر این باورند که موج دوم قطعا خواهد آمد'

چن که یک اپیدمیولوژی توسط آموزش و توضیح داد که او نگران بود در مورد موج دوم ویروس در ماه های آینده و گفت: این شد یک دلیل اضافی برای همه کشورها به همکاری نزدیک با هم در مبارزه با ویروس. "البته من معتقدم که موج دوم قطعا خواهد آمد. همانطور که در حال حاضر جمعیت مبتلا به این ویروس بیش از حد کوچک است برای رسیدن به گله ایمنی (...) من معتقدم یک دوم اوج است به احتمال زیاد به نظر می رسد در پاییز و زمستان این سال است. ما باید برای نگه داشتن در نظارت از این ویروس برای دیدن اینکه آیا آن را تبدیل به یک فصلی بیماری های عفونی."

سرانجام پرسید که آیا او می ترسید این بحران بهداشتی را ایجاد کنید و حتی بیشتر تنش ها با چین چن گفت که او برگزار شد امید است که این امر بر خلاف طلیعه چیزی بودن در بیشتر همکاری بین پکن و تایپه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب