ده درسی مدیران در BPS HQ از دست دادن شغل در شیفت به مدرسه بیشتر متمرکز بر تلاش

توسط adamg در پنج شنبه, 05/29/2020 - 1:24pm بوستون مدارس دولتی دیروز حذف موقعیت ده درسی مدیران در آن Bol

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

بوستون مدارس دولتی دیروز حذف موقعیت ده درسی مدیران در آن Bolling ساختمان ستاد مرکزی به عنوان بخشی از یک تغییر جهت به سمت مدرسه-معلم محور توسعه است.

ده کارکنان کمک به ایجاد و نظارت K-12 برنامه درسی و تربیت معلم در زمینه موضوع های مختلف برای مثال تاریخ و مطالعات اجتماعی ریاضی علوم و فارسی.

سخنگوی گفت: برخی از ده ممکن است قرارداد حقوق به دیگر موقعیت خود را در منطقه, در حالی که دیگران را تشویق به درخواست برای موقعیت های خالی.

در یک بیانیه BPS گفت: حذف نظارت شغل است که در خط با هر دو خود اهداف و مجموعه ای از توصیه ها از وزارت امور خارجه ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش به عنوان بخشی از یک توافق در بهبود BPS مدارس کوتاه دولت با در نظر گرفتن بیش از کل سیستم.

تراز وسط قرار دارد به بوستون مدارس عمومی برنامه ریزی استراتژیک, معلم آموزش حرفه ای در BPS است انتقال از تمرکز بر مرکز تحویل محتوای آموزشی و کارگاه های آموزشی برای تاکید بر مدرسه مبتنی بر کار تعبیه شده توسعه حرفه ای است. این روش همچنین در پاسخ به توصیه های از DESE مورد نیاز برای پشتیبانی موثر از توسعه حرفه ای است که منسجم و پاسخگو به نیازهای دانش آموزان. اعتقاد ما بر این است که با تغییر مربی و حرفه ای و یادگیری بیشتر به طور مستقیم به مدارس ما قادر خواهد بود برای پشتیبانی بهتر رشد مدرسه ما رهبران و معلمان ما کمک خواهد کرد که بهبود نتایج آموزشی برای BPS دانش آموزان است.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب