زمان تظاهرات ضد دولتی سر در لبنان پس از Covid-19 مستند برداشته

صادر شده در: 06/06/2020 - 22:48بروز رسانی: 06/06/2020 - 22:48 معترضان به خیابانها خواهند ریخت لبنان به پایتخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

معترضان به خیابانها خواهند ریخت لبنان به پایتخت شنبه به نگرانی فروپاشی اقتصاد به عنوان درگیری های خشونت بار میان حامیان و مخالفان شیعه مورد حمایت ایران از گروه حزب الله.

تبلیغات

صدها نفر در خیابان ها و اطراف اعتراض hub شهدا مربع در مرکز بیروت با درگیری نیز بین معترضان و نیروهای امنیتی که با شلیک گاز اشک آور.

چهل و هشت زخمی شدند در خشونت 11 از آنها در بیمارستان بستری و بقیه درمان شدند در صحنه لبنان صلیب سرخ گفت.

این اولین بار بود که عمده مخالفان دولت با تجمع جذب تظاهرکنندگان از سراسر کشور از مقامات آرام یک مستند اعمال شده در اواسط ماه مارس برای مبارزه با گسترش coronavirus.

"ما در خیابان به تقاضای حقوق ما تماس بگیرید برای مراقبت های پزشکی و آموزش و پرورش و شغل و حقوق اساسی است که انسان ها باید برای زنده ماندن" گفت: 21 ساله دانشجو Christina.

بسیاری از معترضان به تن صورت-ماسک به عنوان بخشی از اقدامات بهداشتی اعمال شده برای مبارزه با این بیماری همه گیر است که به شدت تشدید بحران اقتصادی بدترین پس بدهی بر دوش کشور 1975-1990 جنگ داخلی.

اما روز شنبه در اعتراض به خشونت تبدیل شد به عنوان حامیان حزب الله در درگیری با برخی از تظاهرکنندگان که خواستار شدند که این گروه خلع سلاح.

حزب الله تنها گروهی به نگهداری سلاح های خود را پس از پایان جنگ داخلی لبنان عمیقا تقسیم لبنان در امتداد خطوط سیاسی.

"نه به حزب الله به سلاح های خود را گفت:" نشانه ای برگزار می شود تا توسط Sana یک زن معترض از Nabatiyeh یک شهرستان در جنوب لبنان, حزب الله یک دژ.

"سلاح تنها باید در دست ارتش گفت:" 57 ساله.

حامیان و مخالفان Hebzollah سنگ پرانی به یکدیگر باعث ارتش به مداخله با تشکیل یک زنجیره انسانی به طور جداگانه آنها یک عکاس خبرگزاری فرانسه گفت.

حامیان حزب الله است که همچنین نشان داده شده در دولت و مجلس شعار می دادند: "شیعه شیعه."

'فساد'

نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور در نزدیکی یک خیابان منتهی به ساختمان پارلمان در پشت میدان شهدا بعد از تظاهرکنندگان حلیم آنها را با سنگ و غارت مغازه ها در این منطقه است.

برخی از معترضان به آتش زدن سطل زباله به عنوان پلیس ضد شورش پیشرفته نسبت به آنها.

لبنان را لرزاند بوده است توسط یک سری از بحران های سیاسی در سال های اخیر قبل از بحران اقتصادی کمک کرده و باعث بی سابقه صلیب-فرقه ای تظاهرات گسترده در ماه اکتبر.

تظاهرات دولت را مجبور به استعفا و یکی از جدید به ریاست نخست وزیر حسن دیاب بود که توسط مجلس تصویب شده در فوریه وظیفه با راه اندازی اصلاحات و مبارزه با فساد.

اما بسیاری از لبنان می گویند دولت جدید موفق به پیدا کردن راه حل برای این کشور در برابر مشکلات از جمله سنگ زنی رکود و فزاینده تورم است.

ارز محلی دهکدهای از دست داد بیش از نیمی از ارزش خود را در بازار سیاه در ماه های اخیر در حال سقوط از نرخ رسمی 1,507 به بیش از 4000 پوند به دلار. بانک ها را به تدریج متوقف شد همه دلار برداشت.

نشانه ای برگزار هوا توسط معترضان در روز شنبه به نام "دولت که حذف فساد نه یکی که محافظت فساد".

بیش از 35 درصد از لبنان بیکار هستند در حالی که فقر افزایش یافت به غرق بیش از 45 درصد از جمعیت, با توجه به برآوردهای رسمی.

لبنان نیز یکی از ترین در جهان مدیون کشورهای با بدهی معادل بیش از 170 درصد تولید ناخالص داخلی خود. کشور قصور در آن استقراض خارجی برای اولین بار در ماه مارس است.

Diab دولت به تصویب رسید و اقتصادی طرح بازیابی در مارس و آغاز مذاکرات با صندوق بین المللی پول در تلاش برای باز کردن میلیاردها دلار کمک.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن