بیس بال است که در صاحبان دادگاه تا آنجا که چقدر طول فصل خواهد بود

لیگ اصلی بیس بال صاحبان چپ با تصمیم چه مدت یک فصل به طور منظم به برنامه پس از اتحادیه بازیکنان سر تونی کلا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال صاحبان چپ با تصمیم چه مدت یک فصل به طور منظم به برنامه پس از اتحادیه بازیکنان سر تونی کلارک گفت: شنبه شب که "متاسفانه به نظر می رسد که بیشتر گفت و گو با لیگ بيهوده خواهد بود."

بروس مایر اتحادیه مذاکره کننده ارشد فرستاده معاون کمیسر دن Halem نامه ای است که "ما خواهان آن است که شما به ما اطلاع از برنامه های خود را توسط نزدیک از کسب و کار در روز دوشنبه."

یک مارس 26 قرارداد نام بازیکنان برای دریافت سرشکن حقوق و دو طرف به "تکمیل کمال 2020 قهرمانی فصل و postseason که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" با همخوانی یک سری از مقررات: هیچ محدودیت دولت در تجمع جرم بدون محدودیت های مسافرتی و هیچ سلامتی یا ایمنی خطر "به مرحله بازی در مقابل طرفداران در هر یک از 30 باشگاه' خانه ballparks."

آن را نیز به نام برای MLB و اتحادیه برای "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب جایگزین خنثی سایت."

کمیسر راب مانفرد تهدید کرده است که یک فصل به طور منظم در حدود 50 بازی که منجر به بازیکنان دریافت حدود 31 درصد از حقوق خود را در مورد $1.23 میلیارد دلار است. که کمتر از $1.27 میلیارد آنها تضمین در ارائه آنها تبدیل کردن یک معامله به ارزش $1.45 میلیارد اگر postseason به اتمام است.

پاتوژن برجسته هر طرف منافع اقتصادی: بازیکنان مراقبت بیشتر در مورد فصل به طور منظم زمانی که آنها تعلق تمامیت حقوق خود را; صاحبان نگران postseason زمانی که $787 میلیون در پخش درآمد است.

MLB به نظر می رسد به احتمال زیاد به اعلام تصمیم پس از مانفرد اعطا با 30 کنترل صاحبان.

محرومیت یک حرکت به سمت یک معامله هر دو طرف احتمالا فایل نارضایتی. اتحادیه ادعا می کنند MLB موفق به برنامه ریزی طولانی ترین فصل ممکن است بخواهید برای پول خسارت.

این اتحادیه می گویند به بررسی آن نیاز به اسناد جزئیات سهام روابط بین بیس بال صاحبان و منطقه ای شبکه های ورزشی و بین صاحبان و سرمایه گذاری املاک و مستغلات در مجاورت ballparks. MLB ادعا می کنند این اتحادیه نیست معامله در ایمان خوب است.

بازیکنان می گویند که هیچ الزامی برای کمک به باشگاه های کاهش هزینه های ناشی از بازی در خالی ballparks. عامل اسکات بوروس گفت: MLB موضع شبیه به گفت: "زمانی که روشنایی اعتصاب شما بگویید دونده هیچ مسابقه تا زمانی که شما به من ثابت نماید."

در حالی که آنها استدلال می کنند و فایل دادخواستها آینده رایگان عوامل مانند Mookie بتی, J. T. Realmuto و بقیه بعید است که برای رسیدن به 300 میلیون دلار-و-بیشتر معاملات با توجه به مایک ماهی قزل آلا, برایس هارپر, Giancarlo استانتون Gerrit کول و مانی ماچادو. متوسط حقوق و دستمزد راکد حدود 4.4 میلیون از سال 2016 است به احتمال زیاد به سقوط به شدت این زمستان.

و اگر coronavirus همچنان به 2021 دیگر فصل می تواند نهفته باشد. مگر اینکه دو طرف در رسیدن به توافق دو طرف خواهد استدلال می کنند که آیا MLB حق را به حالت تعلیق یکنواخت بازیکن قرارداد در طول یک اورژانس ملی به عنوان مانفرد تهدید قبل از ماه مارس توافق. تیم نیز احتمالا فشار به صورت یک بیماری همه گیر در ارائه ضمانت زبان جدید قرارداد تضمین شده.

رایگان-عامل خریدهای: Undrafted بازیکنان با محلی که روابط امضا شده با عمده-تیم های لیگ بودند outfielder Bradlee Beesley (سن لیندرو Cal Poly) به توله و infielder Gio دیاز (میراث-Brentwood, St. mary's) به اتباع.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن