هیئت تجاری از جورج Floyd: ما شرکت نگاه به سرمایه گذاری در یک جنبش

به عنوان اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس باید فوران در سراسر ایالات متحده و جهان, بسیاری از شرکت های ایالات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

به عنوان اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس باید فوران در سراسر ایالات متحده و جهان, بسیاری از شرکت های ایالات متحده به دنبال سرمایه گذاری در حال حاضر با حمایت همبستگی با معترضان و صحبت کردن در برابر نژادپرستی نظاممند. اما برخی اشاره می کنند که شرکت را مجبور به رفتن بیشتر برای اطمینان از برابری در درون صفوف خود را.

تبلیغات

مایکروسافت ارسال شده قدرتمند نقل قول در توییتر از کارکنان توصیف چگونه نژادپرستی نظاممند طول می کشد تلفات خود را زندگی می کند. یک کارمند فیل Terrill صحبت در مورد مرگ جورج Floyd این دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا و پس از آن درگذشت و پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در برابر گردن خود را برای نزدیک به نه ساعت.

"آن را باید به مرگ سیاه مردم در این قدر برای الهام بخشیدن به هر کس به یک متحد" مایکروسافت به نقل از Terrill عنوان کرد و گفت.

و در عین حال تنها 4.4 درصد از مایکروسافت جهانی نیروی کار سراسر همه علامت های تجاری از جمله خرده فروشی و انبار کارگران – شناسایی به عنوان سیاه و سفید. کمتر از 3 درصد از آن ما مدیران, مدیران و مدیران سیاه, با توجه به شرکت 2019 تنوع و شمول گزارش.

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا موضوع در یک ایمیل به کارکنان به نظر می رسد که در وبلاگ این شرکت در ژوئن 5, نوشتن که مایکروسافت "باید تغییر اول" اگر آن را می خواهد برای کمک به تغییر جهان و متعهد به سرمایه گذاری در آن استعداد با گسترش ارتباطات با تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها (HBCUs).

"به منظور به موفقیت به عنوان یک کسب و کار در توانمند سازی هر کس در این سیاره ما نیاز به منعکس کننده جهان ما در خدمت" نادلا گفت.

خرده فروشی آنلاین آمازون به صورت برجسته نمایش یک پست با عنوان "سیاه و سفید زندگی توجه" در صفحه اصلی آن و مدیر عامل شرکت جف بزوس به اشتراک گذاشته شده در Instagram برخی از ایمیل های او را دریافت کرده و از مصرف کنندگان که ناراضی هستند با این شرکت برای گرفتن یک موضع.

Amazon CEO Jeff Bezos posted this email about the company's public anti-racist stance on his Instagram page.
مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس ارسال این ایمیل در مورد شرکت های دولتی ضد نژادپرستانه موضع خود را در Instagram صفحه. © Instagram صفحه نمایش گرفتن

اما آمازون سهم خود را از بی عدالتی. یک AP تجزیه و تحلیل منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که بیش از 60 درصد از آمازون انبار و تحویل کارگران در بسیاری از شهرها مردم از رنگ. و خود آمازون 2019 نیروی کار داده ها نشان می دهد که تنها حدود 8 درصد از آن مدیران در ایالات متحده هستند در مقایسه با نزدیک به 60 درصد از مدیران که سفید هستند.

Courtenay, قهوه ای, 29, که انواع بسته در آمازون اجرای مرکز در اونل نیوجرسی گفت که او احساس می کند که آمازون پیام حمایت از عدالت و فرصت های برابر برای سیاه پوستان به طور کامل واقعی است. او اشاره کرد که بسیاری از کارکنان او با این نسخهها کار در مرکز هستند و مردم از رنگ است که بالاتر یو پی اس های سفید هستند.

"به عنوان یک زن احساس می کنم مثل آن خالی است عبارت" او گفت: AP. "آنها نمی کمک به ما در تلاش. هر کس می خواهد برای پیوستن به در و سود از ما."

مردم سیاه و سفید حساب برای 12 درصد از کلی ما نیروی کار اما پر کردن تنها 8 درصد از مدیریت مشاغل با توجه به دانشگاه ویرجینیا پروفسور لورا مورگان رابرتز. تعدادی از مدیران عامل شرکت های فورچون 500 به اوج خود رسید و در سال 2002 با 12 در حالی که امروز وجود دارد فقط چهار.

رابرتز' پژوهش به دنبال در مشاغل دانشکده کسب و کار هاروارد فارغ التحصیلان یافت, سیاه, فارغ التحصیلان دریافت کمتر نخست فرصت ها مانند جهانی تکالیف از سفید فارغ التحصیلان با همان درجه.

"آنها گفت:" ما باید شرایط اما ما نمی توانیم به درون دایره'" گفت رابرتز.

'حقیقت لطمه می زند'

پس از برخورد به خیابان ها در اعتراض به نژادی و بی عدالتی شارون Chuter بود سرخورده شده توسط تعدادی از شرکت های بزرگ برندهای ارسال "براق" پیام spouting برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند.

33-year-old بنیانگذار Uoma زیبایی یک شرکت لوازم آرایشی است که caters به زنان آمد تا با یک رسانه اجتماعی چالش برای تست صداقت از شرکت. او راه اندازی شد #pulluporshutup مبارزات انتخاباتی در Instagram به فشار مارک های آشکار نژادی را از شرکت های بزرگ خود را نیروی کار و مدیران.

هشتگ به آنجا رفته ویروسی گردآوری بیش از 95,000 Instagram followers در کمی بیش از یک هفته است. Chuter گفت: این یک زنگ خطر برای بسیاری از کسب و کار است که نمی تواند یا نمی را به طور جدی خاموش نژاد پرستی و تعصبات است که نگه داشتن مردم سیاه و سفید بازگشت.

"بازتاب دردناک است" Chuter گفت. "حقیقت لطمه می زند و من فقط احساس برندها نمی خواهم به آن را انجام دهد."

به عنوان روز پنج Chuter تا به حال نوشته شده 91 پاسخ به درخواست او برای نیروی کار داده ها در @pullupforchange Instagram. بسیاری از آنها را از دیگر شرکت های تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست.

در بالای بخش نظرات هر پست Chuter نقل از شرکت درصد از سیاه و مدیریت در سطح ارشد و کارکنان و سپس می نویسد: "با تشکر از شما برای شفافیت". اما برخی پس از آن نظر انتقاد از اعداد به عنوان ناامید کننده بالقوه گمراه کننده و یا به اندازه کافی روشن است.

Sharon Chuter, the founder of Uoma Beauty, posted Cult Beauty's response to her #pulluporshutup campaign on Instagram.
شارون Chuter بنیانگذار Uoma زیبایی نوشته شده فرقه زیبایی پاسخ به #pulluporshutup مبارزات انتخاباتی در Instagram. © Instagram صفحه نمایش گرفتن

'ما در خانه خود در نظم"

آدیداس که در پاسخ به Floyd مرگ و پس از آن اعتراض نمایش حروف کلمه "نژاد پرستی" را با یک خط قرمز از طریق آن در آن Instagram اذعان خود کاستی ها بعد از یک رشد گروهی از کارکنان به نام شرکت خود را برای عدم تنوع.

آدیداس رونمایی از چندین حرکت برای مبارزه با نابرابری نژادی در روز سه شنبه از جمله تعهد به پر کردن حداقل 30 درصد از همه جدید ما موقعیت های آدیداس و نایک با سیاه پوست و لاتین در مردم است.

"حوادث دو هفته گذشته باعث شده همه ما را به تأمل در آنچه ما می توانیم برای مقابله با فرهنگی و سیستمیک است که حفظ نیروهای نژادپرستی" گفت: آدیداس مدیر عامل شرکت Kasper Rorsted در بیانیه ای. "ما تا به حال به نگاه به درون به خودمان را به عنوان افراد و سازمان ما و تأمل در سیستم است که نقطه ضعف و سکوت سیاه افراد و جوامع است."

آلمان-بر اساس شرکت ارائه نمی کند یک شکست در مسابقه و یا قومیت از نیروی کار خود را.

تعهد خود را برای افزایش تنوع این باعث Chuter به ذکر آدیداس در @pullupforchange در حالی که تصدیق کرد که این شرکت تا به حال مشترک داده های خود را در تنوع است.

Nike شده است به عنوان یک "خودی" با نام تجاری میان سیاه مصرف کنندگان به دلیل سودآور و با مشخصات بالا حمایت مالی معاملات با برجسته آفریقایی-آمریکایی ورزشکاران است.

پورتلند, اورگان-منطقه شرکت معروف در زمان نژادی و بی عدالتی موضوع سر در آن مبارزات انتخاباتی آگهی های سابق NFL quarterback khezri که موجب جنجال در سال 2016 با زانو زدن در طول ما سرود ملی در اعتراض به خشونت درمان مردم سیاه و سفید. هفته گذشته نایک نشان داد یک آگهی در پاسخ به این تظاهرات که با مته سوراخ کردن کلمات: "برای یک بار آن را ندارند." آگهی یک پیچ و تاب و در آن زمان "فقط آن را" شعار بینندگان خواست به "تظاهر وجود یک مشکل در امریکا".

در عین حال نگاهی که منجر شرکت, شرکت های بزرگ کسب و کار نشان می دهد قطع ارتباط بین آنچه با نام تجاری پروژه و چگونه آن را در واقع عمل می کند.

هر چند سفیده را تشکیل می دهند کمتر از نیمی از 43 درصد از کل آن ما نیروی کار 77 درصد از آن بالا رتبه بندی معاون رئیس جمهور شرکت گسترده در حال سفید با توجه به 2019 شماره در نمایندگی در رهبری آن است. در ضمن کمتر از 10 درصد از آن معاون رئیس جمهور سیاه و سفید هستند (هر چند که نزدیک به 2 درصد بهبود از سال قبل).

مدیر عامل شرکت نایک جان Donahoe اذعان کرد که این پیشرفت کافی نیست گفت: در یک یادداشت به کارکنان که خود را "مهم ترین اولویت ما در خانه خود در".

در یک ویدیو Chuter ارسال شده در @pullupforchange های لوازم آرایشی و بازرگان نیز گفت: مردم باید بیشتر به نشان دادن آنها جدی در مورد تغییر است.

"شما نمی توانید می گویند 'black lives matter' علنا زمانی که شما لازم نیست به ما نشان می دهد سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در داخل خانه خود و در درون خود سازمان."

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن