'روح شهر ما': پاریس, رستوران ها, کافه ها برای بازگشایی برای خدمات تنها

صادر شده در: 31/05/2020 - 10:50Modified: 31/05/2020 - 10:50 یک بخش ضروری از زندگی برای یک شهر مشهور برای خور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

یک بخش ضروری از زندگی برای یک شهر مشهور برای خوردن و نوشیدن فرهنگ, پاریس, رستوران ها, کافه ها و کافه ها را بازگشایی در ژوئن 2, اما فقط برای صندلی خارج – بر این اساس که Covid-19 اعتقاد بر این است به گسترش بیشتر به راحتی در داخل.

تبلیغات

نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز پنجشنبه اعلام کرد که در کافه ها, کافه ها و رستوران ها می تواند بازگشایی در پاریس در ژوئن 2 در فاز دوم, کاهش, کشور مستند. جداول به شمار می رود بسیار بیشتر جدای از حد معمول اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله در حالی که موسسات ممنوع از خدمت مشتریان برای خوردن یا نوشیدن در داخل.

در یک شهر با یک شبیه تراکم جمعیت که از بمبئی, رستوران ها, کافه ها و بارها به مدت طولانی دیده شده است به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از پاریس زندگی اجازه می دهد مردم برای فرار از محدوده گاهی اوقات تنگ آپارتمان.

اما خود را بازگشایی است و حتی بیشتر از یک تسکین برای پاریس' رستوران بودند که ضربه سخت توسط فرانسه دو ماه تمام عیار مستند به پایان رسید که در آوریل 11. آنها را از دست داده 90 درصد از گردش مالی خود را در ماه آوریل و حدود 70 درصد در ماه مه با توجه به پاسکال Brun مشاور سابق مدیر عامل Frères بلان رستوران ،

براون اشاره کرد که زندگی را نه بازگشت به حالت عادی برای صاحبان رستوران در هر زمان به زودی. در پرتو اجتماعی فاصله الزامات و این ممنوعیت در خدمت مردم داخل صاحبان قادر خواهد بود به "مجدد با مشتریان, اما آنها هر گونه پول را ندارد" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما در عجله" برای به دست آوردن چیزهایی که رفتن دوباره گفت: یک مدیر رستوران در پاریس مرکزی 2nd , arrondissement (منطقه) که به نام او به عنوان Ludivine. او به خبرگزاری فرانسه گفت که این رستوران تلفات در طول این مستند به مبلغ "دهها هزار نفر از یورو".

به راحتی وضعیت برای رستوران پاریس, شهردار Anne Hidalgo را اجازه خواهد داد که موسسات به گسترش تراس خود را فراتر از حد معمول منطقه تا سپتامبر است. این شهر همچنین قصد دارد به طور موقت به بستن خیابان ها در نقاط توریستی به آنها فضای اضافی از جمله یاد Marais منطقه و Rue des Abbesses در Montmartre.

به اطمینان حاصل شود که ساکنان محلی هنوز هم می تواند صلح و آرام, موسسات را به انجام برسانند 10 نقطه منشور است که باید نمایش داده شده در ویندوز خود را از جمله بسته شدن در 10pm و مقررات اجازه می دهد تا عبور و مرور به تصویب آزادانه.

"پاریس به ایستادن در همبستگی با ما رستوران ها و بارها" هیدلگو گفته روزنامه محلی Le Parisien در روز یکشنبه. "آنها روح شهر ما."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن