هزاران نفر در اسرائیل در اعتراض به دولت coronavirus پاسخ

صادر شده در: 19/07/2020 - 09:41 پلیس اسرائیل شلیک توپ آب برای متفرق کردن تظاهرات ضد دولتی با حضور هزاران نفر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در:

پلیس اسرائیل شلیک توپ آب برای متفرق کردن تظاهرات ضد دولتی با حضور هزاران نفر در روز شنبه به عنوان خشم عمومی مانت بیش از دست زدن به coronavirus بحران است.

تبلیغات

تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان نخست وزیر بنیامین نتانیاهو اقامت در اورشلیم و در یک پارک در تل آویو ابراز نا امیدی بیش از دولت در پاسخ به یک بیماری همه گیر در حال رشد بوده و ویرانگر اقتصادی تلفات.

سخنگوی پلیس میکی روزنفلد گفت: ماموران اجازه داده بود که تظاهرات را به جای خود اما در زمان عمل در برابر غیر مجاز "اختلالات" از جمله انسداد جاده.

روزنفلد گفت: معترضان در تل آویو اسپری فلفل اسپری در پلیس منجر به چندین بازداشت.

اسرائیل و ضبط بیش از 1000 جدید عفونت کروناویروس یک روز در هفته های اخیر دولت در روز جمعه اعلام کرد یک طیف گسترده ای از محدودیت های جدید.

مغازه ها و بازارها و دیگر مکانهای عمومی را بسته در تعطیلات آخر هفته در حالی که رستوران ها محدود شده به دور و تحویل.

نتانیاهو اذعان کرده است او بازگشایی اقتصاد بیش از حد به زودی از طریق اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه زمانی که اسرائیل یک کشور در حدود 9 میلیون نفر بود کاهش آن روزانه caseload به شدت.

در آشکار تلاش برای فرونشاندن خشم عمومی نتانیاهو این هفته اعلام کرد قصد دارد به ارسال پول به تمام اسرائیلی ها -- یک اقدام مورد انتقاد برخی از کارشناسان که گفت اقتصاد کشور نیاز به کمک های مالی نیست و در سراسر کشور پرداخت.

شیب در پشتیبانی از Covid پاسخ

در حالی که برخی از معترضان ابراز نا امیدی بیش از reimposed محدودیت های دیگران لعنتی دولت برای عدم بهبود تست ظرفیت پیش از دوم انتقال موج.

با توجه به تاریخ 12 جولای نظرسنجی توسط اسرائیل دموکراسی موسسه اتاق فکر تنها 29.5 درصد از مردم حمایت نتانیاهو coronavirus مدیریت.

که رقم 57.5 درصد در آغاز ماه آوریل است.

فراتر از همه گیر برخی از معترضان خواستار نتانیاهو استعفای بیش از اتهام فساد مالی علیه جانباز جناح راست برتر.

نتانیاهو را رد می کند تخلف کرده اند تحت تعقیب برای پذیرش نامناسب هدیه و به دنبال تجارت و سوغات با رسانه های مقتدر در ازای مثبت پوشش.

محاکمه همچنان در اورشلیم در روز یکشنبه اگر چه نتانیاهو نمی رود به نظر می رسد در دادگاه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب