هزاران نفر از برپایی تظاهرات در هنگ کنگ در میان چینی سرود قانون بحث

صادر شده در: 27/05/2020 - 17:45بروز رسانی: 27/05/2020 - 17:45 هزاران نفر از معترضان فریاد دموکراسی شعارها و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هزاران نفر از معترضان فریاد دموکراسی شعارها و توهین در پلیس هنگ کنگ روز چهارشنبه به قانونگذاران بحث لایحه جرم سوء استفاده از چینی سرود ملی در نیمه مستقل شهرستان.

تبلیغات

پلیس فراوان در خارج از قوه مقننه ساختمان پیش از این جلسه و معترضان هشدار داد که اگر آنها نمی متفرق کردن آنها می تواند تحت پیگرد قانونی قرار.

در منطقه کسب و کار مرکزی پلیس مطرح پرچم هشدار معترضان برای متفرق کردن قبل از آنها به ضرب گلوله فلفل توپ در جمعیت و جستجو چند نفر. بیش از 50 نفر در جاده خلیج, خرید, منطقه گرد شده بودند و به نشستن در خارج از یک مرکز خرید در حالی که پلیس ضد شورش با اسپری فلفل گشت و هشدار داد روزنامه نگاران برای جلوگیری از فیلمبرداری.

در مونگ کوک منطقه در كولون برخی از معترضان مجموعه ای از جعبه های مقوایی و پلاستیکی در آتش به عنوان تظاهرات انجام شده در شب. شعله های قرار داده شده بود توسط آتش نشانان.

در سراسر هنگ کنگ 360 نفر دستگیر شدند اتهامات از جمله غیر مجاز مجمع در اختیار داشتن آیتم های است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد غیرقانونی — مانند بنزین بمب — به رانندگی به آرامی و مسدود کردن ترافیک با توجه به Facebook posts by هنگ کنگ نیروی پلیس.

این لایحه آن را غیر قانونی به توهین و یا سوء استفاده چینی ها سرود ملی, "مارس از داوطلبان" در نیمه خودمختار هنگ کنگ. کسانی که گناه از جرم را به سه سال زندان و جریمه نقدی از 50000 دلار هنگ کنگ دلار ($6,450).

مخالفان این لایحه می گویند آن است که یک ضربه به آزادی بیان در شهر پکن مقامات می گویند آن را پرورش میهنی روح و ارزش های سوسیالیستی.

'نماد این کشور کرامت

"دموکراسی های غربی همه باید قوانین برای محافظت از خود را پرچم ملی سرودهای ملی و نشانها. هر گونه توهین به اعمال نسبت به این نمادها نیز جنایی" نرم افزار-پکن مجلس تونی بورس اوراق بهادار تهران گفت: در قوه مقننه بحث است.

بورس اوراق بهادار تهران گفت: این لایحه نه بر حقوق بشر و یا زور مردم را به عشق کشور و یا حمایت از هر قدرت سیاسی است. "هدف این است که برای محافظت از شأن و منزلت یک کشور," او گفت:.

دموکراسی نماینده مجلس چارلز Mok مخالفت کرد و گفت این قانون نمی خواهد کمک به دست آوردن احترام از مردم و بهانه ای برای کنترل آزادی بیان و عقاید مردم است.

"ما با خواندن سرود ملی ایران نیست چون ما نمی احترام به سرود ملی. سرود ملی نمادی از این کشور عزت. اگر آن را می خواهد به احترام و سپس اجازه دهید این دولت برای اولین بار احترام به حقوق و آزادی های مردم را برای اولین بار" Mok گفت.

بحث بر سر سرود لایحه است که انتظار می رود برای ادامه روز پنج شنبه.

لایحه پیشنهادی در ژانویه 2019

این لایحه پیشنهاد شد در ژانویه 2019 پس از تماشاگران از هنگ کنگ jeered در این سرود در بالا مشخصات بین المللی مسابقات فوتبال در سال 2015. سال گذشته فیفا جریمه هنگ کنگ فدراسیون فوتبال پس از طرفداران هو سرود ملی در مقدماتی جام جهانی بازی.

هنگ کنگ شد و در بازگشت به چین از حکومت استعماری بریتانیا در سال 1997 تحت "یک کشور دو سیستم" چارچوب است که وعده آزادی یافت نمی شود در سرزمین اصلی. ضد چین ضریب اطمینان افزایش یافته است به عنوان ساکنان دیدن پکن در حال حرکت به ساییده شدن این حقوق.

تظاهرات توده ای در سال 2014 شناخته شده به عنوان چتر انقلاب و به دنبال آن دولت چین تصمیم به اجازه مستقیم انتخابات شهرستان, رهبر, تنها پس از آن را به نمایش نامزدها. در پایان این طرح به صورت مستقیم در انتخابات کاهش یافته بود.

قانون پیشنهادی در هنگ کنگ در سال گذشته که اجازه هنگ کنگ از ساکنان را به سرزمین اصلی چین برای محاکمه تعیین ماه از تظاهرات که در زمان درگیر درگیری بین مردم و پلیس است. این قانون خارج شد.

چین تشریفاتی مجلس در حال حاضر جلسه در پکن منتقل شده است به تصویب یک امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ با هدف منع secessionist و فعالیت های خرابکارانه و همچنین دخالت خارجی و تروریسم است. هنگ کنگ خود دولت شده است قادر به تصویب چنین قانونی با توجه به مخالفان در شهر پکن پیشرفته این قانون خود به خود پس از تظاهرات سال گذشته است.

در مورد خواسته احتمالی آمریکا تلافی بیش از قانون امنیت, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: در پکن است که چین می خواهد گام های لازم را برای مبارزه با آنچه که او به نام "غلط دخالت خارجی در هنگ کنگ امور."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب