سه کاخ سفید نیروی کار اعضا از جمله Fauci در خود قرنطینه پس از Covid-19 قرار گرفتن در معرض

صادر شده در: 10/05/2020 - 12:08اصلاح: 10/05/2020 - 12:09 سه مقامات هدایت ایالات متحده در پاسخ به کروناویروس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

سه مقامات هدایت ایالات متحده در پاسخ به کروناویروس همه گیر شد و در قرنطینه در روز شنبه پس از آمدن به تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری خود را به سازمان ها و سخنگویان گفت.

تبلیغات

Anthony Fauci بالا-پروفایل عضو مجلس coronavirus پاسخ تیم در نظر گرفته می شود در خطر نسبتا پایین بر اساس مدرک خود را از قرار گرفتن در معرض, به گفته یک نماینده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

Fauci از 79 سال مدیر آن موسسه را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 و او را همچنان به آزمایش می شود به طور رسمی گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) "خواهد بود teleworking برای دو هفته آینده" پس از "کم خطر قرار گرفتن در معرض" روز چهارشنبه به یک فرد در کاخ سفید که دارای بیماری CDC در بیانیه ای گفت.

Redfield است که 68 سال سن دارد. او "احساس خوب" است و هیچ علائم این بیانیه اضافه شده است.

اگر نیاز به رفتن به کاخ سفید Redfield به دنبال خواهد داشت CDC شیوه های ایمنی مانند گرفتن حرارت غربالگری برای علائم هر روز با پوشیدن چهره و پوشش و دورى از CDC گفت.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کمیسر Stephen هان که 60 نیز در قرنطینه برای یک تا دو هفته پس از آمدن به تماس با کسی که تست مثبت برای بیماری FDA سخنگوی رویترز میگوید: اواخر روز جمعه.

هر سه از مقامات برنامه ریزی شده بود به شهادت در روز سه شنبه به یک کمیته مجلس سنا به دنبال در مراحل است که ایالت ها و دولت فدرال در حال گرفتن به بازگشایی کسب و کار و مدارس پس از coronavirus بسته-فراز.

Coronavirus است به خصوص خطرناک برای افراد مسن است. با توجه به CDC هشت نفر از 10 مرگ و میر در ایالات متحده از COVID-19 شده اند افراد 65 سال و بالاتر.

هان بلافاصله در زمان یک تست تشخیصی برای coronavirus و نتایج منفی بودند FDA سخنگوی مایکل Felberbaum گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"به عنوان دکتر هان نوشت: در یک یادداشت به کارکنان او به تازگی در تماس با فردی که دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. هر دستورالعمل CDC او در حال حاضر در قرنطینه برای دو هفته آینده" سخنگوی گفت.

سیاسی گزارش هان تا به حال در تماس با کتی میلر معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس را فشار دهید ،

میلر همسر یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن ارشد مشاوران آزمایش مثبت در جمعه بالا بردن سطح هشدار در مورد پتانسیل گسترش ویروس در داخل کاخ سفید را درونی دایره.

میلر ازدواج کرده است, به کاخ سفید, مهاجرت, مشاور و نویسنده سخنرانی استفان میلر. نوکر برای معاون رئیس جمهور مایک پنس نیز آزمایش مثبت است.

شده اند وجود دارد برخی از 1.32 میلیون نفر از coronavirus ثبت شده در ایالات متحده با برخی از 78,000, مرگ و میر, در حالی که به طور کلی وجود داشته است بیش از چهار میلیون نفر گزارش شده عفونت و تقریبا 277,000 مرگ و میر در سراسر جهان با توجه به انتخاب شمارش به عنوان اوایل یکشنبه.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن