محاکمه مقامات عربستان در مرگ روزنامه نگار جمال Khashoggi باز می شود در ترکیه

صادر شده در: 03/07/2020 - 06:14Modified: 03/07/2020 - 06:14 یک دادگاه ترکیه باز خواهد شد آزمون در روز جمعه 2

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک دادگاه ترکیه باز خواهد شد آزمون در روز جمعه 20 مقامهای سعودی تحت تعقیب بیش 2018 قتل روزنامه نگار جمال Khashoggi یک گام نامزد او امیدوار ریخته خواهد شد بیشتر نور در مرگ و نشان می دهد که بدن او پنهان شده بود.

تبلیغات

کیفرخواست توسط دادستان استانبول را متهم به معاون سابق عربستان سعودی به طور کلی هوش احمد العسیری و سابق دربار مشاور سعود القحطانی از تحریک "قتل عمد با هیولا قصد" دفتر دادستان گفت: در ماه مارس است.

آن را می گوید 18 متهم دیگر انجام قتل توسط خفه کننده Khashoggi که تا به حال رشد به طور فزاینده مهم از عربستان سعودی عملا حاکم تاج شاهزاده محمد بن سلمان. تمام 20 متهمان در حال انتظار برای محاکمه به صورت غیابی.

اکتبر 2018 در حمله به کنسولگری عربستان در استانبول باعث گسترده نفرت آسیب دیده و روابط بین آنکارا و ریاض و مخدوش پرنس تصویر های بین المللی. برخی از دولت های غربی و همچنین سازمان سیا گفته اند آنها بر این باور بودند او دستور قتل - یک اتهام مقامهای سعودی را تکذیب کرد.

Khashoggi گذشته دیده می شد ورود به کنسولگری به دنبال اسناد و مدارک خود را قریب الوقوع عروسی. مقامات ترکیه گفت: بدن او تجزیه و خارج از ساختمان. خود باقی می ماند نشده است.

"من امیدوارم که این پرونده جنایی در ترکیه به ارمغان می آورد به نور نگهداری از جمال بدن (و) مدارک علیه قاتلان" نامزد خود را خدیجه Cengiz بود که انتظار برای او در خارج از کنسولگری در روز قتل به رویترز گفت.

پرسید که آیا عربستان سعودی که به همکاری با ترکیه قانونی پادشاهی ملل متحد سفیر گفت: ریاض خواسته آنکارا برای به اشتراک گذاشتن شواهد با عربستان محققان اما هیچ پاسخی دریافت نکرده. "ترکیه است نه همکاری با عربستان سعودی" عبدالله آل Mouallimi به خبرنگاران گفت:.

در ماه دسامبر یک دادگاه عربستان محکوم به اعدام پنج نفر به اعدام و سه به زندان برای Khashoggi را کشته و پس از یک تا حد زیادی مخفی محاکمه. Khashoggi خانواده بعد گفت: آنها بخشید قاتلان او هموار کردن راه خود را رسمی کردند.

چنگیز گفت: نه محاکمه و نه عفو به دنبال علت روند. "هیچ کس می تواند 'محاکمه' که در عربستان سعودی, قانونی آن انجام شد و در راز و افراد محکوم به اعدام هستند unnamed," Cengiz گفت.

ترکیه متهم کرده است مقامات عربستان از مانع تحقیقات در حالی که ریاض بارها و بارها گفت: دادستان استانبول است و نه با پیروی از درخواست برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است.

شاهزاده محمد را رد کرده است سفارش قتل, اما گفت که او با مته سوراخ نهایی مسئولیت به عنوان پادشاهی را عملا رهبر. عربستان سعودی در ابتدا هرگونه دخالت در یا دانش Khashoggi مرگ اما بعد از تغییر موقعیت خود را چند بار.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن