نیروهای نظامی برای استقرار در سه شهر آمریکا به عنوان نیروهای فدرال شروع پورتلند خروج

صادر شده در: 29/07/2020 - 20:54 آمریکا وزارت دادگستری گفت: این امر ارسال ده ها تن از مقامات مجری قانون به کل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

آمریکا وزارت دادگستری گفت: این امر ارسال ده ها تن از مقامات مجری قانون به کلیولند میلواکی و دیترویت به مبارزه با جرم و جنایت خشونت آمیز گسترش استقرار ماموران فدرال به شهرهای بزرگ تحت یک برنامه ترویج شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

تبلیغات

حرکت زیر مشابه استقرار به شیکاگو, Kansas City, Missouri و Albuquerque, New Mexico در زیر آنچه شناخته شده به عنوان عملیات Legend, یک ابتکار برای رسیدگی به افزایش جرم و جنایت در بعضی از شهرها به عنوان ناآرامی جاروب ملت پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25.

نیروهای فدرال مستقر در ایالات متحده در شهر پورتلند را لرزاند توسط هفته از درگیری بین تظاهرکنندگان و اجرای قانون خواهد شد و شروع به کشیدن در خارج از شهرستان در روز پنج شنبه, اورگان, فرماندار کیت براون اعلام کرد.

اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ نشان داد که توافق رسیده برای نیروهای فدرال در مرکز شهر پورتلند را به اجرای قانون محلی – اما هشدار داد خروج نیرو های بین المللی وابسته به وضعیت امنیتی "به طور قابل توجهی" بهبود است.

قهوه ای در روز چهارشنبه گفت: ماموران فدرال را آغاز یک "مرحله به مرحله خروج" از دولت بزرگترین شهرستان.

"پس از بحث من با (معاون رئیس جمهور مایک) پنس و دیگران دولت فدرال موافقت کرده است به عقب نشینی فدرال افسران از پورتلند" او هنوز توییتی.

"آنها که عمل به عنوان یک نیروی اشغالگر & آورده خشونت است. شروع فردا همه گمرک و حفاظت مرزی و یخ افسران ترک خواهد کرد در مرکز شهر پورتلند."

در بیانیه گرگ گفت و قهوه ای بود "توافق به یک طرح مشترک برای پایان دادن به فعالیت های خشونت آمیز در پورتلند کارگردانی در فدرال خواص و مأموران اجرای قانون".

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فرستاده مسلح افسران بسیاری از پوشیدن مبارزه با-چرخ دنده به دخالت در پورتلند پس از هفته های ضد نژاد پرستی و ضد پلیس تظاهرات چپ یک دادگاه فدرال و ساختمان های دیگر خدشه دار با نقاشی های دیواری و پنجره شکسته.

اما تظاهرات را تنها پس از تشدید فدرال ماموران وارد با دموکرات ها assailing استقرار به عنوان یک شگرد برای افزایش مغلوب ساختن پیشی جستن قانون نظم و اعتبار به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد.

'عملیات افسانه نیست در مورد تظاهرات و یا سیاست'

مجزا از عملیات در پورتلند به امن فدرال دادگاه های استقرار به شیکاگو, Kansas City, Missouri و Albuquerque, New Mexico در حال ساخته شده و تحت بهره برداری افسانه ابتکار راه اندازی شد به آدرس خوشه در جرایم خشونت آمیز مانند قتل که افزایش یافته است نزدیک به 31 درصد در دیترویت در مقایسه با سال 2019.

متی اشنایدر رئیس فدرال دادستان در بخشی از میشیگان که شامل دیترویت گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در روز چهارشنبه بود که "هیچ فدرال آمريکا" مستقر به دولت خود را به تداخل با تظاهرات صلح آمیز است.

"عملیات افسانه نیست در مورد تظاهرات و یا سیاست" اشنایدر گفت: این برنامه اضافه می کند که منابع موجود ترتیبات بین بین مقامات فدرال و ایالتی و مقامات محلی به تعقیب جنایتکاران.

افزایش جرم و جنایت آمده است در میان بی سابقه رکود اقتصادی با توجه به کروناویروس همه گیر و گسترده ضد نژادپرستی تظاهرات مشتعل توسط فلوید را مرگ و اگر چه علت دقیق میزان جرم روشن بود.

اشنایدر و ع ویژه عامل جیمز دير گفت که عوامل آنها بودند در بسیاری از موارد به دنبال "فراریان" در ارتباط به افزایش خشونت است. "بخشی از آن است ... مردم در خیابان ها بخشی از آن است که بدون نظارت مشروط شدن" دير گفت.

عملیات توسعه شامل ارسال 42 ماموران فدرال به دیترویت و بیش از 25 به هر دو میلواکی و کلیولند, با توجه به وزارت دادگستری. این عوامل را از اف بی آی و اداره مبارزه با مواد مخدر اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره و خدمات مارشال ایالات متحده.

دیترویت شهردار مایک دوگان و رئیس پلیس جیمز کریگ در روز چهارشنبه منتشر شده بیانیه ای تصویب اشنایدر گسترش عملیات در شرایط خاص. "تا زمانی که کارکنان استفاده می شود و در ادامه تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین فدرال غیر قانونی اسلحه قاچاق و باند خشونت DPD ادامه خواهد داد و خود را قوی و با همکاری آن سازمان" بیانیه ای گفت:.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب