مشکل تهمت خود را تغییر لحن در ماسک-پوشیدن, تماس آن 'وطن' ژست

صادر شده در: 21/07/2020 - 04:30 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده روز شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده روز شنبه برای از سرگیری تلویزیونی coronavirus جلسات و در نهایت صحبت کردن به نفع ماسک-پوشیدن -- مشخص شده تغییر لحن همانطور که نظرسنجی ها نشان می دهد او را به رهبری برای انتخابات فاجعه است.

تبلیغات

تنها با بیش از 100 روز تا انتخابات در برابر دموکرات جو بایدن تهمت تقلا برای پاسخ به خشم خود مشکل ماهها دست زدن به این بیماری همه گیر.

پس از این ویروس برای اولین بار آمار ایالات متحده مغلوب ساختن پیشی جستن است و اصرار داشت که آن را فقط "ناپدید می شوند."

اما آفتابی که ادعا می کنند در حال حاضر به شدت تیره و تار و حتی در میان حامیان وفادار آنها به عنوان دیده بان Covid-19 مورد افزایش از طریق پرجمعیت جمهوری خواه به رهبری ایالات فلوریدا و تگزاس.

بیشتر به طور گسترده ای در نظر سنجی نشان می دهد اعتماد عمومی در مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت بحران تانک.

در طول او به دنبال انکار جدی بودن این مشکل یک نگرش نماد خود را مسخره از ماسک و عدم بازگشت به بالا توصیه پزشکان به صورت انبوه استفاده کنید.

مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و برخی از راه برای پرداختن که روز شنبه با یک توییتی تصویر خود را در یک ماسک سیاه و سفید با مهر ریاست جمهوری و یک تماس برای میهن پرستی.

"بسیاری از مردم می گویند که آن را وطن پرست به پوشیدن ماسک صورت زمانی که شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت. "وجود دارد هیچ کس بیشتر میهنی از من مورد علاقه خود را رئیس جمهور!"

با این حال خود را صدای جیر جیر متوقف خوبی از حمایت تماس از برخی از سراسر کشور دستور به پوشیدن ماسک ،

'خوبی'

مغلوب ساختن پیشی جستن مادام العمر املاک و مستغلات فروشنده و اخیرا تلویزیون واقعیت مجری می گوید: مشکل واقعی این است که آمریکایی ها فقط شنیدن حق ،

پس به احتمال زیاد از شنبه او سر گرفته خواهد شد به طور منظم شب تلویزیونی جلسات از کاخ سفید است که او تا اواخر مارس اغلب پیدا کردن خود را متهم به دادن گیج کننده و یا اطلاعات گمراه کننده.

"من فکر می کنم این یک راه عالی برای دریافت اطلاعات به," او گفت. "ما در حال انجام به خوبی در بسیاری از راه های مختلف."

مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد یک زمان بزرگ "عود" از موارد در کشور اما یک بار دیگر فاصله خود را از مسئولیت این مشکل تاکید است که این بیماری نیز ravaging "مکزیک و برزیل و بسیاری از کشورها در اروپا و بیش از همه روسیه است."

"هنگامی که شما سازمان دیده بان اخبار محلی, اخبار و شما آن را ببینید و آن را, آن را مانند همه چیز در مورد ایالات متحده است. آنها هرگز می خواهم به بحث در مورد آنچه در جریان است در جهان," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جلسات خواهد تمرکز بر روی اخبار خوب در مورد تولید واکسن و درمان.

"ما فکر می کنم ما در حال انجام به خوبی در این راستا" او گفت:. "من فکر می کنم من قصد دارم به در آوردن برخی از شرکت های بزرگ که در حال کار بسیار موفقیت آمیز است."

"ما واقعا در آینده با برخی از پاسخ های خوب," او گفت:.

روابط عمومی شکست

تهمت بزرگ ایمان در توانایی های خود را قبل از دوربین. او تبدیل کرده تصویر از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دوره اول خود را با بی سابقه ای در جریان کنفرانس مطبوعاتی توییتهایی و تظاهرات.

اما قبلی خود املا به عنوان کشور همه گیر-سخنگوی رئیس بد به پایان رسید در اواخر ماه آوریل است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب تبدیل به چه شد در صورتحساب یا لیست به عنوان فرصت برای ارائه اضطراب عمومی با اطلاعات به testy مبادلات با خبرنگاران در کاخ سفید جلسه اتاق.

او در نهایت در حال غرق حوادث پس از یک روابط عمومی که در آن شکست مفتضحانه او mused در هوا در مورد امکان تزریق خانگی ضد عفونی کننده برای مبارزه با COVID-19.

او بعدها گفت که او تا به حال صحبت شده "نشانگر" اگر چه هیچ شواهدی وجود دارد که در آن زمان.

نظرسنجی اسلاید

رئیس جمهور همواره به دنبال به شدت از بحران بهداشت و درمان امیدوار است که رای دهندگان را به جای تمرکز بر آنچه که او سیاهی را خوب مدیریت اقتصاد است.

در مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه," او یک بار دیگر ادعا کرد که این ویروس که به کشته شدن بیش از 140,000 آمریکایی و باعث عظیم اقتصادی اختلال خواهد به نحوی از بین برود به خودی خود.

"من خواهید بود در نهایت حق," او گفت:.

اما با این ویروس در واکنش او در می یابد خودش را متهم به عدم به منجر شود.

بایدن باز کرده دو رقمی سرب در انتخابات, نظر سنجی و یک ABC/ واشنگتن پست نظرسنجی جمعه منتشر شد نشان داد نزدیک به دو سوم از آمریکایی ها بی اعتمادی مغلوب ساختن پیشی جستن در coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن با این وجود به نظر می رسد به دنبال به جلو به شانس خود را برای بازگشت به اتاق جلسه تریبون.

"ما تا به حال بسیار موفق جلسات. من در انجام آنها و ما تا به حال بسیاری از مردم به تماشای ضبط اعداد ، در تاریخ کابل تلویزیون شده است وجود دارد هرگز چیزی مانند آن را," او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن