مغلوب ساختن پیشی جستن دولت چهره تازه موشکافی با انتشار بولتون بگو همه کتاب

صادر شده در: 23/06/2020 - 08:57ویرایش: 23/06/2020 - 08:57 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه است دور دیگری از آیات با انتشار یک ارسال به تمام کتاب های سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون روز سه شنبه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای جلوگیری از انتشار کتاب های شکست خورده در یک دادگاه آمریکایی.

تبلیغات

بولتون کتاب "اتاق که در آن اتفاق افتاده" است حساب خود را از 17 ماه خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی که رنگ رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان "مناسب برای دفتر".

گزارش از Washington DC, FRANCE 24 Kethevane Gorjestani گفت: این کتاب انتشار اماکن مغلوب ساختن پیشی جستن راه حاکم تحت موشکافی شدید. "جان بولتون است که واقعا نقاشی بسیار تلخ و تصویر مثبت از آمریکا. او رنگ جمهور به عنوان کسی که ناآگاه و نادان; او نمی داند که آیا فنلاند بخشی از روسیه است یا نه گفت:" Gorjestani. "او همچنین نشان می دهد که یک طرف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که در سوال در طول روند استیضاح که در واقع نشان می دهد که رییس جمهور آمریکا, به گفته جان بولتون به عنوان داشتن تنها یک چیز در ذهن است که او می خواست می شود دوباره انتخاب شود."

"او همچنین نشان می دهد که یک طرف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که در سوال در طول روند استیضاح که در واقع نشان می دهد که رییس جمهور آمریکا, به گفته جان بولتون به عنوان داشتن تنها یک چیز در ذهن است که او می خواست می شود دوباره انتخاب شود."

این پژمرده تصویر نیز متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از صراحت به دنبال رئیس جمهور چین را برای کمک به پیروزی مجدد در انتخابات.

کتاب انتشار شرح زیر است تلاش ناموفق با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از انتشار هنگامی که ما در منطقه قاضی رویس Lamberth هفته گذشته حکومت در بولتون به نفع هسته ای خود با استناد به متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان است. اما قاضی نیز حکم داد که بولتون بود "قمار با امنیت ملی ایالات متحده" با انصراف از prepublication روند بررسی به منظور جلوگیری از مقامات دولتی از ریختن اسرار طبقه بندی شده در خاطرات آنها منتشر شده است.

Washington DC خبرنگار Kethevane Gorjestani در بولتون ارسال به تمام

Pompeo مقایسه بولتون به اسنودن

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo در روز دوشنبه در مقایسه با بولتون آیات به ادوارد اسنودن افشا دولت-حمایت توده نظارت از ما شهروندان است.

اسنودن سابق اطلاعاتی آمریکا پیمانکار که نشان داد در سال 2013 است که آژانس امنیت ملی آمریکا انجام شد نظارت گسترده بر ما شهروندان است.

"رک و پوست کنده اطلاعات او منتشر کرده است قرار می دهد مسئولیت کیفری مستقیما بر او" بالا دیپلمات گفته فاکس نیوز.

"همه ما شاهد آنچه اتفاق افتاده است زمانی که مردم نشت اطلاعات طبقه بندی شده مانند ادوارد اسنودن. چه جان بولتون آیا در اینجا این است که بی شباهت به این که" Pompeo گفت.

اسنودن شده است و زندگی در تبعید در روسیه از آیات خود را. او متهم شده است در آمریکا با جاسوسی و سرقت اسرار دولتی و چهره به 30 سال در زندان است.

"این نوع از اطلاعات گرفتن از آن ارائه واقعی خطر و آسیب واقعی به ایالات متحده امریکا" Pompeo اضافه شده است.

بیش از چند روز گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن و تیم او از جمله Pompeo اند vacillated بین دو دوره از عمل: افشاگری در این کتاب به عنوان "داستان" بلکه ادعا آن است که پر از بسیار حساس و طبقه بندی اطلاعات است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب