مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه تحریم ICC کارکنان بررسی ما جنایات جنگی در افغانستان

صادر شده در: 12/06/2020 - 01:24Modified: 12/06/2020 - 01:41 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز تحر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز تحریم در برابر دادگاه جنایی بین المللی, کارکنان, بررسی اقدامات نیروهای آمریکایی در افغانستان روز پنج شنبه در یک حرکت ICC رئیس O-Gon تکواندو گفت: خواهد "تضعیف مشترک ما تلاش برای مبارزه با مصونیت از مجازات و برای اطمینان از پاسخگویی به جنایات جمعی".

تبلیغات

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پنجشنبه مجاز اقتصادی ایالات متحده و سفر تحریم در برابر دادگاه جنایی بین المللی کارکنان درگیر در یک تحقیق به این که آیا نیروهای آمریکایی مرتکب جنایات جنگی در افغانستان است.

اعلام فرمان اجرایی رئيس جمهور تهمت مقامات دولت گفت لاهه مستقر در دادگاه تهدید به تجاوز در آمریکا حاکمیت ملی و متهم کردن روسیه از دستکاری آن را به خدمت مسکو به پایان می رسد.

"ما نمی تواند ما را نه به مردم ما را تهدید توسط یک دادگاه کانگورو" وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: در اعلام حرکت می کند.

"من یک پیام به بسیاری از متحدان نزدیک در جهان است. مردم خود را می تواند در آینده به ویژه کسانی که از کشورهای ناتو که در مبارزه با تروریسم در افغانستان درست در کنار ما," او گفت:.

در بیانیه ای ICC گفت: واشنگتن در حرکت بود "آخرین در یک سری از حملات بی سابقه ای در دادگاه است."

"این حملات را تشکیل می دهند تشدید و غیر قابل قبول تلاش برای تداخل با حاکمیت قانون و دادگاه رسیدگی قضائی" ICC گفت.

وزیر امور خارجه Stef Blok هلند یک عضو امنیتی غربی اتحاد در توییتر نوشت او "بسیار ناراحت" آمریکا موضع گفت: ملت پشتیبانی ICC که او به عنوان "بسیار مهم در مبارزه با مصونیت از مجازات."

تحریم های که می توان اعمال زیر به ترتیب عبارتند از انجماد دارایی های ایالات متحده از کسانی که کمک ICC تحقیق یا تعقیب شهروندان آمریکایی بدون رضایت آمریکا و همچنین محرومیت آنها و خانواده خود را از بازدید از ایالات متحده است.

نه Pompeo و نه هیچ یک از مقامات بالا بودند که در حال حاضر در این خبر - وزیر دفاع علامت Esper مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین و دادستان کل ویلیام Barr - در زمان پرسش خبرنگاران.

دادستان دادگاه فاتو آغاز می خواهد به بررسی امکان ارتکاب جرم بین سال های 2003 تا 2014 از جمله اتهام کشتار غیرنظامیان توسط طالبان به عنوان به خوبی به عنوان اتهام شکنجه زندانیان توسط مقامات افغانستان و به میزان کمتر توسط نیروهای ایالات متحده و سازمان سیا است. ICC بررسی شد و با توجه به رفتن پیش رو در ماه مارس است.

ICC تصمیم به بررسی و پس از معاینه اولیه توسط دادستان در سال 2017 در بر داشت دلایل منطقی به این باور جنایات جنگی مرتکب شدند در افغانستان که دادگاه صلاحیت این دادگاه ها.

فعالان حقوق هزینههای مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند. Andrea Prasow واشنگتن مدیر دیده بان حقوق بشر گفت که این اقدام "نشان می دهد تحقیر برای جهانی حکومت قانون" و نشان دهنده یک "تلاش آشکار در انسداد است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در تنگنا با ICC

'نقطه کم'

ICC در سال 2002 تاسیس شد و جامعه بین المللی برای محاکمه جنایات جنگی و نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. آن را دارای صلاحیت تنها اگر یک دولت عضو قادر و یا تمایلی به تعقیب جنایات خود را. ایالات متحده هرگز عضو دادگاه.

ایالات متحده اقدام است آخرین تحت مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفتن هدف در یک شرکت بین المللی بدن. مغلوب ساختن پیشی جستن است که ترویج یک "امریکا برای اولین بار" سیاست در اواخر ماه گذشته گفت که او خواهد شد و ایالات متحده در رابطه با سازمان بهداشت جهانی است.

افغانستان عضو ICC هر چند کابل گفته است که هر گونه جنگ و جنایت باید محاکمه به صورت محلی.

در سخنرانی خود در آمریکا اعلام Barr ارشد ایالات متحده مامور اجرای قانون گفت: "وزارت دادگستری "را دریافت کرده است قابل توجه اطلاعات معتبر است که موجب نگرانی های جدی در مورد سابقه طولانی در فساد مالی و تخلفات" در ICC دادستانی است. او از ارائه جزئیات.

او همچنین گفت که دادگاه بود که دستکاری شده توسط روسیه, اما نداد که چگونه.

جان Bellinger وزارت امور خارجه به سابق بالا وکیل تحت جمهوری خواه رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش گفت: دو طرف می تواند در اجتناب از درگیری اما انتخاب کنند.

"این مایه تاسف است که طولانی مدت در ایالات متحده اختلاف با ICC رسیده است و این نقطه کم است. ... آن را تعجب آور نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت واکنش نشان داد و با زور و اجبار و با تهدید به تحریم های, به ویژه در, انتخابات, سال," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحمیل محدودیت های مسافرتی و دیگر تحریم ها علیه ICC کارکنان یک سال پیش.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن