مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت سفر از برزیل به آمریکا با توجه به Covid-19

صادر شده در: 24/05/2020 - 23:31 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه به حالت تعلیق سفر از ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه به حالت تعلیق سفر از برزیل که به عنوان یک کانون در coronavirus همه گیر کاخ سفید گفت.

تبلیغات

غیر آمریکایی که در برزیل در مدت 14 روز قبل از زمانی که آنها به دنبال ورود به ایالات متحده نمی تواند به آمریکا گفت: کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany. تجارت را تحت تاثیر قرار است قانون جدید.

"اقدام امروز کمک خواهد کرد که اطمینان از اتباع خارجی که در برزیل را تبدیل به یک منبع از عفونت های اضافی در کشور ما" او در بیانیه ای گفت.

با بیش از 360,000 تایید موارد برزیل در حال حاضر دومین caseload در جهان پس از ایالات متحده است. آن است ثبت نام بیش از 22 ، 000 مرگ و میر.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro سیاسی متحد از مغلوب ساختن پیشی جستن و با او عجول و بی پروا است, نه به لحاظ سیاسی درست راه از صحبت های او شده است لقب "استوایی مغلوب ساختن پیشی جستن."

و مانند مغلوب ساختن پیشی جستن Bolsonaro به عنوان بحران بهداشت و درمان, معروف مقایسه این ویروس به یک "کمی آنفولانزا" و با این استدلال که ماندن در خانه و اقدامات بی ارزش صدمه زدن به امریکا بزرگترین اقتصاد است.

برزیل عنوان برگ برنده را به عنوان روش استاندارد.

"تصمیم... یکسان است به اقدامات انجام شده قبلا که به حالت تعلیق سفر از دیگر کشورها COVID-19 از جمله چین و ایران و انگلستان و ایرلند و همچنین اتحادیه اروپا شنگن منطقه" وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

برزیل تا به حال خود را در حال حاضر محروم خارجی از ورود به کشور به دلیل بیماری همه گیر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن