مغلوب ساختن پیشی جستن دارای تعجب پس از سقوط در ایالات متحده نرخ بیکاری می گوید کمک خواهد کرد که روابط

صادر شده در: 05/06/2020 - 19:43بروز رسانی: 05/06/2020 - 19:43 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان پیروزی دامان صبح روز جمعه پس از دولت تعجب آور سود کار خود را برای ماه گذشته تصرف در اطلاعات پیش بینی می کند که بدترین بیماری همه گیر کوروناویروس و اقتصادی آن اختلال در آینه دید عقب.

تبلیغات

نرخ بیکاری کاهش یافته و به یک بهتر از حد انتظار 13.3% اما این است که هنوز هم در تاریخ همتراز با آنچه در ملت شاهد در طول رکود بزرگ.

با این کشور در تحولات بیش از مرگ جورج فلوید مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که یک جهش اقتصادی بود او در پاسخ به نژادی و نابرابری گفت: "بزرگترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد برای روابط."

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت از باغ گل رز ساعت پس از وزارت کار گفت: کارفرمایان ایالات متحده اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود اشتغال در ماه گذشته. اقتصاددانان تا به حال شده است در انتظار آنها به جای اسلش یکی دیگر از 8 میلیون شغل در میان مداوم خرید اینترنتی از پاسخ به همه گیر.

"این نشان می دهد که آنچه که ما انجام داده ایم درست است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از شغل اعداد. "این فوق العاده است آنچه امروز اتفاق افتاده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد نزدیک به یک ساعت و تنها به طور خلاصه ذکر شده فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس دوخته خود را از گردن به پایین هفته گذشته در مینیاپولیس. رئیس جمهور در غیر این صورت تبلیغ یک بهبود اقتصادی از COVID-19 بحران است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر آمریکایی های سیاه و سفید.

"امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت: این چیزی است که اتفاق می افتد برای کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این یک روز بزرگ برای او. این یک روز بزرگ برای همه است."

در اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن تن به تن خود را به عنوان کلیدی برای آنچه که او ادعا خواهد بود "کشتی موشک" دوباره بجای اول برگشتن و ارائه شده است که به عنوان یک استدلال خود را برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر. "من به شما گفتن سال آینده مگر اینکه چیزی اتفاق می افتد و یا اشتباه مردم در اینجا این خواهد شد به نوبه خود در اطراف" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور در دفاع از دست زدن به Covid-19

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از مشاغل از دست داده به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر به طور دائم از دست داده و یا اینکه آیا reopenings در متحده ایجاد خواهد شد موج دوم از COVID-19 مرگ و میر. در این گزارش از اواسط ماه مه را منعکس نمی کند اثر است که تظاهرات در سراسر کشور داشته اند در کسب و کار.

برخی از اقتصاددانان پیش بینی نرخ باقی می ماند در دو رقم از طریق انتخابات نوامبر و به سال آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیش بینی سویفت جستن به عقب برای یک اقتصاد است که تا حد زیادی توقیف به سرعت گسترش ویروس و گفت: اقتصاد را "بسیار خوب" تیر و مرداد و "دیدنی" قرار می گیرند. "ما را به داشتن بزرگترین اقتصاد در هر نقطه در جهان است," او گفت:.

تهمت نیز در دفاع از خود دست زدن به همه گیر و گفت که او نه عمل به توصیه تعطیلی بیش از 1 میلیون آمریکایی فوت کرده اند. بیش از 108,000 مردم به تایید از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به COVID-19 با توجه به شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز.

در حال حاضر اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت ایالات و شهرستانها باید از بلند کردن اجسام باقی مانده محدودیت. "من نمی دانم که چرا آنها همچنان به قفل کردن او گفت:" از برخی از حوزه های قضایی که نگهداری بسته شدن.

"شما فراموش اجتماعی فاصله و شما به پوشیدن ماسک اگر شما می خواهید" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت اما اضافه شده است که نیاز به بازگشایی شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین ادعا کرد که "پیشرفت فوق العاده ای" است که ساخته شده توسط تولید کنندگان دارویی در توسعه واکسن و درمان برای ویروس.

این ممکن است کار دست آوردن نشان می دهد که کسب و کار باید به سرعت یادآوری شده است و کارگران به عنوان متحده بازگشایی اقتصاد خود را, اما آن را ممکن است ماه برای تمام کسانی که از دست رفته کار در مارس و آوریل برای پیدا کردن شغل. برخی از اقتصاددانان پیش بینی نرخ باقی می ماند در دو رقم از طریق انتخابات نوامبر و به سال آینده.

تهمت نیز امضا فرمت چک حفاظت از برنامه فدرال یارانه ها برنامه ای است که کمک به نگه داشتن میلیون ها نفر در کار است. دو حزبی قانون به شرکت های انعطاف پذیری بیشتر در استفاده از وجوه حاصل از بخشایش فدرال وام به کارگران خود را پرداخت و پوشش دیگر واجد شرایط هزینه.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب